גדרת אלומיניום בטוחה לבית

גדר אלומיניום בטוחה לבית

מטרת הגדר

מה המטרה של גדרות? מה הייעוד שלהן? ובכן, אם נזרוק כמה שימושים – להגן על הבית, לשרטט גבולות גזרה, להסתיר דברים מסוימים מעיני הציבור, לאפשר פרטיות, לסמן שטח פרטי וקרקע שאין לה גישה, או פשוט כדי לעצב קווי מתאר לאי אילו איזורים – כמו נגיד, גדר ייעודית לשטח פנימי מסוים שמראה שמדובר בחלקת שטח שיש לה עניין מיוחד או ייחודי, כמו גדר לבריכת דגים וכיוצא בזה.

גדר אלומיניום אטומה על חומה

על כן, מדובר בגבולות גזרה, אשר מסמנים שהשטח הזה שייך למישהו – וייתכן מאוד שצריך וכדאי לבקש את אישורו כדי להיכנס לשטח. על כן, לגבולות הגזרה יש גם אלמנט הגנתי, פרטי – משהו שמאפשר לדברים מסוימים להיכנס, ולדברים מסוימים להישאר בחוץ. הסינון בין טוב ורע, מורשה ושאינו – עיקר וטפל. על כן, מתבקש שגבולות הגזרה יהיו חזקים מספיק, יציבים מספיק, מהימנים מספיק כדי לאפשר מידה גבוהה של אטימות, לא בהכרח מבחינת אטימות בהיבט הנראות – מה ניתן לראות מעבר לגדר, אלא ברמת האפשרות שהגבולות לא יאפשרו למשהו לעבור או לחדור דרכם – ובכך הם אטומים למעבר, כאשר נרצה שכך הם יהיו – שייסגרו היטב מה שמתבקש, שיישמרו על מבנה סגור, אטום, הרמטי ומוגן היטב.

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם

לשמור על גבולות הגזרה

על כן – זה כל הסיפור של גדר בטוחה – גדר לגינה שניתן לבטוח בה – גדר שעושה את תפקידה, ששומרת על הגבולות של הנכס, של האדמה והשטח. האם כל גדר יכולה לבצע את התפקיד? זה תלוי, תלוי באם היא יכולה לשמור את הגבולות אטומים. אם הגדר נמוכה וניתן לעבור מעליה – אזי שהיא אינה אטומה, כי היא מאפשרת מעבר. באם היא פרוצה, כי יש בה חור או פער – אזי שהיא לא אטומה דיו ולא בטוחה. באם היא עשויה חומר קליל, שניתן לפריצה בקלות כמו גדר שניתן לחתוך, לעקם ולפרוץ – הרי שהיא לא אטומה. באם מדובר בפלסטיק זול וקל – אזי שאינה אטומה. באם ניתן לטפס עליה – אזי שאינה אטומה.

גדר יוקרתית לגינה

לעבור מעל הגדר

על כן, אם נסכם את הפסקה הקודמת – גדר בטוחה זו גדר שלא ניתן לטפס עליה, לעבור מעליה, לחתוך או לפרוץ פער או פתח בה ושלא קיימים בה פרצות שכאלה, ושהחומר ממנה עשויה הוא מאובטח דיו. זה משאיר לנו כל מיני אפשרויות: אלומיניום, ברזל, אבן, ואולי עץ. מתוך החומרים הללו, ברזל ואבן הם כנראה החזקים ביותר – והם בהחלט מאפשרים גדר בטוחה. וזו בהחלט אפשרות שאפשר לשקול – אלא שבמקרה של ברזל, זה יגיע עם תחזוקה – ואולי זה בסדר אם השיקול הוא של הגנת גבולות. ובמקרה של אבן, מדובר בחומר כבד, שלא בהכרח מאפשר אפשרויות עיצוב שונות כמו שמציעים ברזל ואלומיניום – וגם, אולי יהיה צורך ממש לתכנן את השטח היטב כדי להביא אבנים גדולות ומתאימות דיו – ובקיצור, אם רוצים להשקיע אז משקיעים, ואם לא – אז התקנה של גדרות אלומיניום היא פשוט פשוטה יותר.

גדר אלומיניום לגינה 60 סמ

איננו יודעים אם אלומיניום הוא באמת החומר הבטוח ביותר עבור גדר, עם זאת – הוא כן יציב, והוא כן משמש כחומר גלם לבניית פרגולות, או לפחות לפרופילים של פרגולה אלומיניום – כמו גם לפרופילים של חלונות ודלתות בלגיות – על כן, אפשר להניח שהוא יציב מספיק. כמו גם, הוא יכול להגיע במגוון עיצובים – כך שגם אם הוא לא הדגם החזק ביותר יחסית לברזל ואבן, אולי הוא מספק מידה מסוימת של יציבות שהיא ברמה מספקת – למי שגם רוצה להנות מאלמנטים של יופי, גמישות עיצובית וקלות כמו גם פשטות התקנה.

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם