בואו נלמד כמה עולה גדר מאלומיניום

גדר מאלומיניום היא הגדר הכי פופולרית ויעילה כיום, גם מבחינת איכות וגם מבחינת עיצוב. הן מקנות לנו הפרדה מספקת בין הבית לחוץ, אינן נהרסות במהרה ואפילו ניתן להתאים אותן באופן מדויק להפליא לרצונות ולמטרות שלנו. 

גדר דמוי עץ איפאה
גדר אלומיניום מושלמת להפיכת הגינה שלך לפרטית יותר. זה לא דורש שום תחזוקה, מה שאומר שלא תצטרך לבזבז זמן על זה.

האם גדר אלומיניום יקרה?

בגלל שגדר אלומיניום היא כל כך איכותית ונפוצה היינו מצפים שהיא תעלה הון תועפות, אבל נגלה שבפועל המחיר מאד תלוי בבחירות שלנו. לכן, ישנה חשיבות רבה למעורבות שלנו בתהליך כאשר זה מגיע לעיצוב הגדר, ובעיקר כשצריך להזמין איש מקצוע שיבצע את ההתקנה. אז בואו נלמד כמה נוכל בערך לשלם עבור גדר אלומיניום.

גדר מאלומיניום בדמוי עץ

מידות הגדר והפרופילים

הדברים הבסיסיים שמרכיבים את מחיר הגדר שלנו הם כמובן מרכיבי האורך והרוחב של הגדר. משמע, האורך של הגדר היא קודם כל מאד חשובה היות והתמחור הבסיסי שנקבל הוא עבור מ"ר של גדר. לאחר מכן, תוספת ברוחב היא כמובן עוד חומר גלם מה שמוביל להתייקרות. נראה כי לרוב מחרי עבור מ"ר של גדר בסיסית ביותר יהיה עד כ-600 ₪.

גדרות אלומיניום בחיפה

צבעים קיימים של גדרות אלומינוים לגינה

לאחר שהבנו מהו האורך הרצוי של הגדר כבר יש לנו את המחיר בסיסי ביותר לגדר שלנו. במידה ובשלב זה לא עברנו את התקציב שלנו, נוכל לשקול את התוספות ההכרחיות הנוספות שרצינו לשלב בה. מה שנוכל להוסיף הוא כמובן הצבע הרצוי, היות וגדר אלומיניום היא גדר שנוכל לצבוע, בלי שידהה הגוון בקיץ או בחורף.
בהתאם לסוג הצבע, או מספר הצבעים הרצויים, נוכל לצפות לתוספת של כמאה שקלים למ"ר, למחיר הבסיסי שכבר חישבנו.

גדר לבנה מאלומיניום באורך 15 מטר

עיצוב הגדר בהתאמה לבית

לצד הצבע שבחרנו, תגלו שאפילו ניתן לשלב בגדר שלנו עיצוב מיוחד. משמע, לא בהכרח צריך לבחור בגדר חלקה, אלא נראה שנהוג לפעמים לעטר אותה עם פסים רחבים או דקים, לאורכה או רוחבה. בהתאם לרוחב הפסים נוכל לראות התייקרות במחיר, כאשר הפסים הדקים יהיו יקרים יותר.

גדרות אלומיניום בחצר בית
תוספות קיימות לגדרות מאלומיניום

לצד הצבע והעיטורים שנרצה להוסיף, חשוב לקחת בחשבון תוספות מיוחדות לגדר, שעלולות להיות הכרחיות ביותר. תוספות אלו לרוב כוללות התקנה של שער לגדר באזור מסוים ואפילו קודן. חשוב לציין שמדובר במחיר נפרד שנקבע בהתאם לגודל השער וסוג הדלת המותקנת בו.

גדרות-לגינה-ושערים
התקנות מקצועיות כתנאי חשוב לרכישת גדר לגינה

חשוב לציין שלא בהכרח היצרן שלנו יהיה גם המתקין והדבר נתון לשליטתכם. משמע, היצרן שלכם יכול לכלול כבר מחירי התקנה במחיר שציינו מעלה, או להוסיף מחיר מועט למחיר הכולל עבור התקנה. לצד זה, תוכלו כמובן לשכור את שירותיו של מתקין נפרד בעלות נפרדת.

גדר אלומיניום
מה נעשה כשנבוא לקנות גדר מחברת גדרות

כשנבוא לרכוש גדרות אלומיניום ניקח בחישוב המחיר אלמנטים של התקנה, אורך וגובה, תוספת שער וצבע ואת כל אלו נכפיל באורך הנדרש. לצד זה, נדאג לבדיקת מחיר נוסף של ההתקנה בפועל מצד היצרן שלנו, או לפי מחיר איש מקצוע פרטי.

גדר לגינה מאלומיניום דמוי עץ
גדר אלומיניום מושלמת להפיכת הגינה שלך לפרטית יותר. זה לא דורש שום תחזוקה, מה שאומר שלא תצטרך לבזבז זמן על זה.