פרוייקט חיפוי מרפסות ומסתורי כביסה בתל אביב

הוזמנו על ידי חברת גרופר ניהול בניה ויזמות לבצע את עבודת  מסתורי הכביסה וחיפויי המרפסות בפרוייקט הבנייה שלהם ברחוב בוגרשוב בתל אביב.

מפרט טכני

גוון

RAL 9005

פרופיל

90/20 עומד

קצת על מסתורי כביסה

מסתורי כביסה הם סוככים המיועדים להגן אל הכביסה מפני יצרני לכלוך למיניהם. מסתור כביסה אמור להיות יעיל ורצוי ואפשר שיהיה גם אסתטי ודקורטיבי.

מסתור כביסה נכון להתקין לא רק על מנת לצאת ידי חובה; חשוב לבחור בקפידה הן את החברה המייצרת מסתורים אלה והן את חומרי הגלם האיכותיים והמשובחים ביותר, העשויים לתת מענה טוב ביותר.

הכול גלוי אודות מסתורי כביסה

חברה המציעה לכם מסתורי כביסה עשויים מפרופילי אלומיניום מספקת, הלכה למעשה, את הפתרון האולטימטיבי: מסתור עשוי מחומר זה הוא חזק, עמיד בפני חום, רטיבות ואש, עומד בתקני האיכות המחייבים ובמחמירים של מכון התקנים הישראלי.

לרשות הלקוחות עומדים אנשי מקצוע מנוסים, המייצרים מסתורים אלה בשיטה ייחודית המקנה למסתור חוסן ויציבות, היא מונעת רעידות ורעשים. על פי רצון הלקוח ניתן לייצר מסתורים עם פרופילים וברגים סמויים.

לזווית הפרופילים יש חשיבות רבה הן בשל העיצוב המשווה להם מראה אלגנטי והן בשל יצירת פתחי אור ואוורור על פי רצון המזמינים. על מנת לייעל ולשכלל את השימוש במסתורים ולהתאימו לדרישות ולצרכים ניתן לחבר את המסתור ל'קירות הצדדים באמצעות רגליות ייחודיות המאפשרות תזוזה לצדדים ובכך התאמה מיטבית למיקום המדויק של המסתורים.

מסתורי כביסה וחיפויים
מסתורי כביסה בבניין בתל אביב
הקמת מסתורי כביסה
חיפוי מרפסות בתל אביב

התקנת והרכבת מסתורי כביסה

מסתורי כביסה מאלומיניום הם קלים לנשיאה ולהרכבה ואינם מחייבים שימוש במנופים או בפיגומים. עמידותם בכל מזג אוויר שהוא, קיצוני ככל שהוא, וחוסנם מפני סדרים ושברים הופך אתם למוצר איכותי לאורך שנים. ניתן לקבל אותם במגוון צבעים ( הצביעה מתבצעת באמצעות אבקת פוליאסטר שקולים אותה בתנור בחום של יותר מ- 200 מעלות המקנים למסתורים עמידות בפני שמש חזקה.

על מנת ליהנות לאורך זמם ממסתור כביסה שייתן לכם מענה מרבי ומיטבי לצרכים ולציפיות, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שייצרו והתקינו מסתורי כביסה רבים במתארים שונים של בתים.

כשהמסתור יוצא לאור

מסתורי כביסה מאפשרים לייבש כביסה מחוץ לבית, ובכך להפיק ולמצות את היתרונות הרבים של האור ושל החום החיצוניים ועם זאת נותנים מחסה והגנה מפני גורמי לכלוך פוטנציאליים.

חשיבה מבעוד מועד ותכנון מושכל של הבית ומרפסותיו השונות כבר בעת תכנון הבית או לקראת שיפוצו מאפשרים יצירת מסתור כביסה בגודל ובמיקום המתאימים. כאשר מתוודעים אל מגוון האפשרויות העומדות בפניכם, אתם יכולים לערוך היכרות עם היתרונות ועם החסרונות של הסוגים השונים, של החומרים השונים ובכך לבצע בחירה מושכלת של המסתור הטוב ביותר עבורכם.