התקנת גדר על גבי גדר קבלן קיימת

מחיר התקנת גדר על גדר קיימת

התקנת גדר אלומיניום ברעננה

פרויקט התקנת גדר על גבי גדר בטון קיימת

נקראנו לרעננה, לצורך פירוק גדר ברזל קיימת והתקנת גדר אלומיניום חדשה במקומה מעל גדר בטון קיימת שבוצעה על ידי הקבלן בזמן בניית המבנה.

הלקוחות ביקשו גדר אטומה לחלוטין כי הפרטיות שלהם חשובה להם, זאת מאחר שהבית ממוקם ממש על סף מדרכה בה עוברים הולכי רגל .

 

פרט הגדר

הגדר בנויה מפרופילים מלבניים מאלומיניום, הפרופילים בעובי 90 על 20 ברווח 0.5 ס"מ. בתמונות ניתן לראות על הרצפה את גדר הברזל הישנה שפורקה ואת גדר האלומיניום החדשה שהותקנה. ניתן לראות את רמת הפרטיות הגבוהה שהתקבלה. 

צבע הגדר: גוון I40 ממניפת צבעי ראל

מידות הפרויקט: 1360 * 150 (חלק 1), 1250*100 (חלק 2) גודל הגידור הסופי על פי מדידה שנעשתה בשטח.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו:

מדוע גדרות אלומיניום עדיפות על גדרות ברזל

היתרונות של גדרות אלומיניום

גדרות הבנויות מחומר הגלם אלומיניום, ניחנים בעמידות איתנה בתנאי חוץ. חומר הגלם נבדק נוסה ויושם בפרוחקטים בכל רחבי הארץ והעולם, זאת בשל הגמישות של החומר בתהליכי בנייה וההתאמה הרבה שלו לגשם שמש ורוח. זה מוזיל מאוד את העלויות ואת הצורך בתחזוקה ותיקונים.

קלות המשקל של החומר לעומת הברזל מקלה לוגיסטית על תהליך ההתקנה ועל משך הביצוע של ההתקנה, זה מוזיל את עלויות ההתקנה. 

עיצוב גדרות

עם אלומיניום תוכלו ליצור עיצובים מרהיבים ומרעננים לבית שלכם. התקנת גדר לגינה מאלומיניום תאפשר לכם ולכן ליצור עיצוב ייחודי ומותאם אישית, שילוב של צבעים מרקמים, דמוי עץ וגדלים שונים של פרופילים או צורות שונות. כמו פרופיל מלבני, מעוין, פרופיל S ועוד סוגים של פרופילים שכל אחד מהם מעניק אופי ועיצוב אחר לגדר הסופית ולעיצוב של התוצאה הסופית שתעטר את היקף המבנה.

גדרות אלומיניום דמוי עץ
גדר דמוי עץ איפאה

עוד אלמנט מיוחד הקיים בפרופילים מאלומיניום, זהו האלומיניום דמוי העץ, הוא מחליף את העץ בצורה הכי משכנעת שיש, בכל אלמנט חוץ שאנו מכירים. פרגולות אלומיניום חיפויים ומגוון של מוצרים משתמשים בסוג הצביעה המיוחד ההופך את האלומיניום לדמוי עץ. כך ניתן לקבל את המראה הטבעי של העץ בו כמעט כולנו חושקים ביחד עם עמידות אין קץ ומינימום תחזוקה המתקבלת במוצר חוץ מיוצר אלומיניום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
חייגו או לחצו: