הקמת 400 מ"ר פרגולות הצללה בירוחם

כיום למעשה מהווה הפרגולה את פתרון ההצללה העיקרי לכל אלו המעוניינים בשטח מוצל בחצר ביתם. אז איפה הבעיה? שלא כולם בהכרח מבינים למה כדאי להם להתקין פרגולת הצללה, מהם היתרונות, העלויות ולא פחות חשוב במי כדאי לבחור שיענה להם על כל השאלות.

אז החלטנו לעשות לכם קצת סדר בכל הבלגן.

מפרט טכני

גוון

אפור

שלד

60/140 מ"מ

רפרפות

פרופיל Z10

אגדים

40/100

הגנה מגשם

ללא הגנה

פרגולה אלומיניום בירוחם

מהי בכלל פרגולה

הפרגולה הינה פתרון הצללה ייחודי לחוץ. פרגולות יכולות להבנות מספר חומרים. ויכולה להיות בסגנונות שונים החל מסגנון עתיק, כפרי או מודרני, ולהגיע בגדלים שונים.

אז כמובן סגנון הפרגולה משתנה כתלות בצרכיו של הלקוח. לפיכך, בבואנו לבחור פרגולת הצללה, ראשית עלינו להחליט מהו הצורך עליו באה להגן פרגולת ההצללה.

האם מדובר בשטח ספציפי שאז יש חשיבות למיקום הצבת הפרגולה, או שאנו מעוניינים בהצללה כוללת של השטח.

בפועל, פרגולות הצללה מהוות פתרון פרקטי ועיצובי אשר מועדף על האוכלוסייה במדינת ישראל.

פרגולת הצללה מאפשר ניצול השטח החיצוני לבית בכל ימות השנה

אולי זה נראה לכם טריוויאלי, אך לעיתים לא כולם מבינים את החשיבות והאפקטיביות שבהתקנת פרגולות הצללה.

הפרגולה מאפשרת לנו ליהנות מהמרפסת, החצר או הגינה בלא שנהיה תלויים בשמש, גשם, רוח או כל גורם משתנה אחר.

כמו כן, הפרגולה יוצרת מראה חמים, מעוצב וטבעי גם לשטח החיצוני לבית. למעשה אפשר בקלות באמצעות פרגולת הצללה ליצור מעין פינה גועה, שלווה ומוצלת שניתן לברוח אליו עם הקפה של הבוקר ופשוט ליהנות מהשקט שמסביב.

אז במה בוחרים

בעולמנו המתקדם קיים כיום היצע נרחב ביותר לפרגולות הצללה כך שכל אחד יכול למצוא את הפתרון האולטימטיבי עבורו. כך למשל ניתן למצוא פרגולות תלויות, או פרגולות הנתמכות בקרקע.

כמו כן, את הפרגולות ניתן למצוא מחומרים שונים ביניהם: עץ, ברזל, בד ואלומיניום. ברור כי לכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו לכן בבואנו לבחור את פרגולת ההצללה הטובה ביותר עבורנו עלינו לבחון היטב הן את תנאי השטח שעליו אנו מבקשים להקים פרגולת הצללה וכן את יתרונות וחסרונות החומרים השונים.