הקמת פרגולה על בטון קיים בשכונה בצפון תל אביב

פרגולה אלומיניום על בטון קיים בצפון תל אביב

מפרט הפרגולה

גוון

1013

שלד

בטון קיים

רפרפות

רפרפות Z10

אגדים

ללא

הגנה מגשם

ללא הגנה

לקוחה מקסימה שלנו הגיעה אלינו דרך המלצה של חברה. היא משפחתה עברו לבית  חדש בצפון תל אביב באיזור שקט ומקסים. 

בבניין שזה עתה סיימו לעשות בתמא 48. הקבלן שביצע את העבודה עשה הכנה לפרגולה עם קורות של בטון קיים. אז כל שנותר לנו הוא להתקין להם את רפרפות הפרגולה על הבטון הקיים. 

שמחנו מאוד לקבל את השיחת הטלפון שבאה אחרי שהמתקינים שלנו עזבו את האתר על כך שהיא מאוד מרוצה מהעבודה, מהשירות ומהיחס. 
(נשמח לספר לכם שגם היא המליצה עלינו לחבריה ואנחנו מניחים שתראו את זה בעבודות הבאות שיעלו)

פרגולות אלומיניום כפתרון הצללה מושלם

פרגולות האלומיניום הן פתרון ההצללה הטוב ביותר באזור החצר/הגינה, האלומיניום הינו חומר קל וקר, אשר מאפשר מעבר נעים מהתחום הסגור של המבנה לתחום הפתוח שבחצר/בגינה.

פרגולות האלומיניום הן בעלות מבנה ייחודי השומר על קור בימי הקיץ, האלומיניום אינו מושפע משינויי מזג האוויר. המקומות בהם פרגולות האלומיניום נבנות הן בעיקר בתים פרטיים בהם יש חצרות/גינות ופנטהאוזים אשר להם מרפסות קטנות או גדולות.

פרגולות האלומיניום נבנות בצורה דינאמית אשר מותאמת באופן אישי לרוכשים אותה. האלומיניום הינו חומר אמין ומקנה אפשרויות שימוש רבות, הוא מהווה חומר מעולה לשימוש בבניית הפרגולות ועוזר להן להישרק עמידות ויציבות לאורך זמן, ההתקנה מהירה גם היא, הן אינן מצריכות תחזוקה בטווחים קצרים, אלא ארוכים, זאת משום שהאלומיניום שומר על הפרגולה מפני קוריוזיות.

תוספות אפשריות לפרגולות אלומיניום

תאורת לד: פרגולות האלומיניום מאפשרות להתקין נורות תאורה קטנות אשר מייצרות אווירה נכונה למקום ולאירוע מסוים, בחלקן ניתן אף לשלוט בעוצמת התאורה בהתאם לשעות היום.

שילוב חלונות וסוככים: פרגולות האלומיניום מאפשרות ליצור מתחם סגור לבתי קפה/מסעדו אשר מעוניינות להרחיב את שטחן, בעיקר בעונת החורף, על-מנת לא להיות תלויות במזג האוויר.

מנוע ידני/חשמלי: פרגולות האלומיניום ניתנות לפתיחה ולסגירה על-ידי מנוע ידני/חשמלי, אשר מאפשר שליטה בהצללה בהתאם לתנאי מזג האוויר.

לעצב את הפרגולה שלכם

אל תקשו על עצמכם יותר מדי, החליטו כי היעד הבא שלכם הוא לבנות פרגולת אלומיניום בבית.

פרט חשוב הוא שאתם המעצבים, אתם בוחרים איזו פרגולה תהיה לכם בחצר/בגינה, באיזה צבע היא תהיה, מה תהיה צורתה והיכן היא תונח.

אתם בוחרים הכל מתוך המון עיצובים של פרגולות אלומיניום, אשר עשויות להיות עגולות, מרובעות, עם גג גלי, עם גג חלק, בצבע לבן, כסף, בז', ורוד, כחול, אפור ואפילו סגול. הפרגולה שתורכב מטרתה להיות הכי "אתם".

רפרפות של פרגולה על בטון קיים