הקמת פרגולה אלומיניום על מסגרת בטון קיימת ברחובות

הגענו לאילנית ברחובות להתקנת פרגולה על בטון קיים לחסימת קרני השמש החזקות, מרפסות כאלו הם דבר דיי נפוץ בבניה החדשה, קוביות בטון מעל מרפסת אבל זה ממש לא פרקטי מבחינת השמש או הגשם ואנו מתקינים הרבה כיסויים לפרגולות בטון אלו

מפרט טכני

גוון

RAL 7030

שלד

בטון קיים

רפרפות

רפרפה אלכסונית ע"ג תשתית אלומיניום

אגדים

ללא

הגנה מגשם

ללא סנטף

התקנת פרגולות אלומיניום ברחובות

נפתח ברשותכם בשאלה: יודעים איזו יד לעולם נסרב ללחוץ? את יד המקרה. לחיצה כזאת עלולה להתפרש ולהשתמע כהודאה, גם אם בשתיקה, להתפשר על פחות מהטוב ביותר, על מה שיש.

כחברה המחויבת למצוינות, שואפת וחותרת אליה, ומביאה אותה לידי ביטוי בכל פרגולה שלה- אנחנו לא מתפשרים על פחות מאשר הטוב ביותר.

אנחנו מזמינים אתכם, תושבי רחובות,  אשר מבתים רבים בה ניתן להשקיף על רצועת חוף ועל מימיו הכחולים של הים התיכון, לרוות יופי ולהירגע, להתוודע אל מבחר האפשרויות שמוצעות לכם בחברה המתמחה בעבודות עץ, ברזל ואלומיניום- כאשר גולת הכותרת הן פרגולות אלומיניום מסוגננות.

המהות והמפרט הטכני

נציגי השירות של החברה נגישים וזמינים עבור כל לקוח באשר הוא. תוכלו לקבל כל מידע חיוני ורלוונטי להחלטה על סוג הפרגולה, מידותיה, מידות המסגרת ההיקפית, פרופיל ההצללה שלה, מידת ההגנה מפני רוחות וגשם ועוד.

אתם מוזמנים להתוודע אל מבחר פרגולות אלומיניום כדי להתרשם מהתרומה שלהם להצללת שטח ולהגנה המרבית של מי ששוהים בו מפני שמש ואף גשם.

הלקוח תמיד יודע מה הוא רוצה…

התשובה לשאלה האם הלקוח תמיד צודק אינה רלוונטית הואיל ומה שחשוב להו הוא שהלקוח יהיה תמיד שבע רצון, גם אם הוא לא בהכרח צודק ( בינינו, מי מאתנו יכול להיות צודק תמיד בהינתן שאינו צדיק?)

אתם, תושבי רחובות, תוכלו לשדרג את איכות החיים וכמובן גם את השווי הכספי של הנכס שלכם עם התקנת פרגולה אלומיניום.

אם אתם עדיין מהססים ומתלבטים האם התקנת פרגולה כדאית, מועילה ומשתלמת, נשמח לסייע לכם בקבלת מידע שיאשר לכם לסיים את ההתלבטות ולהתחיל לצאת לדרך לקראת התקנת הפרגולה המועדפת עליכם.

ניתן, ואף מומלץ, לנצל את שיפוץ הבית לשדרוגו ולהשבחתו בכל המובנים, בין השאר על ידי העשרתו בבניית דק, בהוספת גדרות, בחיפוי קירות יפה, בהוספת ריהוט גן ועוד.

תתחדשו!