הקמת פרגולה אלומיניום ברעננה שמגדילה את כל הבית

הגענו לאורלי מרעננה, הייתה לה פרגולה מעץ יפייפיה אבל שעשתה את שלה במרוצות משנים ולכן חשבה להחליפה לאלומיניום.

יש לה פרגולה עם מפתח של כמעט 7 מטר והיתה חשיבות לקורה אחת רציפה (מעל 6 מטר אורך).
אורלי היא אישה מקסימה והיתה מוכנה להמתין לייצור שלה… לאחר סבב שיחות איתה ועם המפקחת (אמא שלה) הוחלט להזמין עוד פרגולה נוספת למבואה בכניסה לבית רק שבה נתקין רפרפה מלבנית וסנטף נגד גשם BH פריזמטי

לא עברו יומיים וקיבלנו טלפון מעופר מכפר סבא שהגיע בהמלצת אורלי. תמונות בהמשך 😄

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

55/140

רפרפות

צללה אלכסונית מעוגלת 10 סמ

אגדים

60/40

הגנה מגשם

ללא סנטף

מתקינים פרגולות עם שירות ללא פשרות

מה הכי חשוב  בייצור ובהתקנה של פרגולה? הכול חשוב. האיכות. הבטיחות. החוזק. העמידות. הגימור. ההתאמה לדרישות הלקוח ולציפיותיו. התחושה כי מתקיימת הלימה מושלמת בין העלות לתועלת. אבל יש משהו חשוב לא פחות, אשר העדרו מעיב על הכול. השירות, או במלה אחרת- אנשים.

בכל פרגולה שיוצאת מבית היוצר שלנו מושקעת ומוטמעת לא רק הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חומרי הגלם המשובחים, הידע והניסיון שצברנו.

יותר מכל מושקעת בה ההבנה כי שירות לקוחות מחייב אותנו, יצרני פרגולות והמתקינים שלהן, להשקיע כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש כדי לתת ללקוח את המוצר טוב ביותר בשירות אדיב. שירות אדיב מתחיל ומתמצה בראיית הלקוח כנכנס היקר ביותר של החברה ובהבנה כי בלעדי הלקוחות אין הצדקה ואין גם היתכנות לקיומה

פרגולה אלומיניום – מעשה ידי מקצוענים

תודעת שירות מפותחת היא אחד מסימני ההיכר של מקצוענות. ההשקעה של החברה בשירות לקוחות היא ביטוי ומיצוי של החזון שלה ושל אחד מערכי הליבה המרכזיים שלה.

לקוח מרוצה הוא לקוח שזוכר את מי שסיפק לו את המוצר ואת מי שהעניק לו את השירות או במלה אחת- אותנו.  תודה על האמון ועל הזכות והכבוד להיות הספקים שלכם ושל מי שיבואו בעקבותיכם.

מה היא פרגולה?

פרגולה היא לא רק קורת גג לאנשים, אלא איכות חיים. חלק מרווחתם. היא תוספת המשביחה את הנכס. היא מאפשרת לדיירי הבית או לבעלי עסק שהיא מהווה חלק בלתי נפרד מהשטח והמתחם העסקי שלהם, כגון בתי קפה ומסעדות, להגדיל את מספר הלקוחות שלהם ובתוך כך להגדיל את הכנסותיהם.

עם עמודים או בלעדיהם, עם מנגנון פתיחה וסגירה ידני או חשמלי- לרשות הלקוחות עומד מבחר גדול של פרגולות אלומיניום.

לכל חומר ייחוד ומאפיינים, יתרונות וחסרונות. ריבוי ניכר של פרגולות אלומיניום מהווה הוכחה מוחשית להעדפתם בשל היתרונות הרבים שלהן לעומת חסרונות מועטים.

פרגולה איכותית מאפשרת להפוך את השהייה בחוץ גם בחמים שחודשי השנה לא רק לאפשרית אלא לנעימה. שליטה ובקרה על מנגנון ההצללה, הגנה מרבית ומיטבית מפני נזקי השמש תוך כדי הנאה מהיתרונות שלה, ההגנה הטובה שנותנת פרגולה גם בימי חורף, כל אלה הופכים אותה לסוכך אפקטיבי לבית ולעסק.