הקמת פרגולה אלומיניום בבורגרים סניף יוקנעם

כשאתם בדרך מהמרכז לצפון או ההפך אתם מוזמנים לעצור בסניף בורגרים יוקנעם להתרשם מהפרגולה שבנינו להם ועל הדרך להתפנק בארוחת המבורגרים – האמת, טעים!
דרך אגב, אם תרימו את המבט תוכלו לראות את השלט שלנו מתנוסס בגאווה על גג אותו הבניין ביוקנעם. גם השכנים שלנו עכשיו נהנים מפרגולה תוצרתנו. 

מפרט טכני

גוון

1030

שלד

דבל טי 55/140

רפרפות

רפרפה U5 רווח 2 ס"מ

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף חלבי

פרגולה אלומיניום – הפרגולה האולטימטיבית

יש מוצרים שמתמצים בהם כל היתרונות של התחום שבו הם אמורים לתת את המענה הטוב ביותר. מוצר כזה הוא פרגולה אלומיניום. בכפוף לשני תנאי סף בלבד- שהמרווחים בין החלקים האטומים של הפרגולה יהיו לכל הפחות 40% משטחה וכי גודלה המרבי לא יהיו גדול יותר מרבע  משטח הקרקע או הגג ולא גדול יותר מ- 50 מ"ר – ניתן להזמין פרגולה בהתאמה אישית. פרגולות מוצעות במבחר גדלים, טקסטורות וצבעים, לרבות צבע דמוי עץ (המועדף על לקוחות רבים) הן במרקמו והן בצבעו.

למה דווקא פרגולה אלומיניום?

כיצד לא תוריקו מקנאה?

גם אם הדשא של השכנים ירוק יותר- אין לכם סיבה להוריק מקנאה. תוכלו להגן על הדשא שלכם באמצעות פרגולה ובכך להגן עליו וליהנות ממנו כמו גם מהצל שתיצור הפרגולה.

פרגולה משרה צל אבל היא בעיקר מעניקה תחושה של "תחת גפנו ותחת תאנתו". תחושה שאתם הגעתם ונמצאים בתוך הנחלה שלכם. עם השקט והביטחון שנלווים לכך. עם תחושת נוחות ורווחה.

פרגולה מאפשרת לכם לשבת בחוץ וליהנות מהאוויר ומהאור מבלי להיחשף לשמש ולרוח, ללחות ולגשם. היא נותנת לכם מענה מיטבי בכל עונה.

מאחר שמדובר במוצר שאמור לשרת אתכם למשך שנים רבות, כדאי לכם לבחור פרגולה שתתאים לאורח החיים שלכם, לאופן שבו את רגילים ומרבים לבלות – בעיקר עם ישיבה במרפסת מהווה חלק בלתי נפרד ממנו. בהינתן מבחר גדול של פרגולות אלומיניום בפרט ופרגולות ממגוון חומרים בכלל ובהינתן האפשרות להזמין ולקבל פרגולה בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר ונשמח לשרת אתכם.