גדר אלומיניום שהקמנו ברעננה

יש אנשים שממש, אבל ממש זקוקים לפרטיות. וזה המקרה שלנו הפעם. הוזמנו ע"י יואב ( שם בדוי מתוך רצון לשמירה על פרטיותו) להתקין גדר אלומיניום בביתו אשר ברעננה.

יואב, ביקש להתקין גדר כמעט אטומה לגמרי ובעיקר גבוהה.
גם לאנשים מסוג זה יש לנו פתרונות טובים. 

מפרט טכני

גוון

RAL 1013

פרופיל

20/90 מ"מ רווח 2 מ"מ (לפרטיות מוחלטת)

עמודים

40/60 מ"מ

גדרות אלומיניום – למגן את הבית בביטחה

מיגון הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנו עוברים ממקום למקום או עושים תיקונים ושיפוצים בביתנו.

למרות שכיום יש מערכות הרתעה דיגיטליות שמתריעות מפני פולשים, חשוב גם ליצור מערך הגנה פיזי שימנע מגורמים לא רצויים מלחדור לשטח שלכם, ואין מוצר שעושה זאת בצורה טובה ביותר מגדרות.

עם גדרות אלומיניום חזקים ועמידים לאורך זמן, תוכלו להיות בטוחים שביתכם וכל מי ומה שנמצא בו יהיו מוגנים ולא ייפגעו בשום עת.

גדרות אלומיניום – חזקים לאורך זמן

גדרות משמשים בראש ובראשונה בתור מערך הגנה שנועד למנוע כניסה של גורמי לא רצויים לשטח מסוים. על מנת שזה אכן יקרה, חשוב שתבחרו בגדרות שעשויות מחומר חזק ובלתי חדיר שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

עבור המטרה הזו מומלץ לבחור גדרות אלומיניום שישרתו אתכם במשך שנים ויאפשרו לכם לספק לבנו ביתכם את ההגנה הטובה ביותר.

עם גדרות אלומיניום לא תצטרכו לחשוש שמישהו יחדור לשטח הפרטי שלכם, ומעבר לכך, תוכלו לעצב גדרות מסוג זה בדיוק כפי שאתם רוצים כדי ליהנות מפריטים מעוצבים שיגנו עליכם בכל עת.

גדרות אלומיניום – הבחירה הנכונה לכל מטרה

בין שאתם זקוקים לגדרות כדי להגן על ביתכם ובין שאתם רוצים גדרות כדי לתחום בריכה, גן או כל אזור אחר, מומלץ שתבחרו גדרות אלומיניום על פני גדרות אחרים.

מדוע? התשובה לכך היא פשוטה; בעוד שחומרי גלם אחרים אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן, גדרות אלומיניום הם בעלי תכונות ייחודיות שהופכות אותם לפריטים האידאליים להגנה ולכל מטרה אחרת.