גדר לגינה בעיצוב המתאים לביתך

העיצוב של ביתך הוא הקו המנחה לבחירת עיצוב בגדר המקיפה אותו. עיצוב הגדר יכול להתכתב עם עיצובו של הבית או להיות ניגוד לאופי הכללי. מבחר גדול של גדרות אלומיניום יאפשרו לכם ליצור את הגדר לגינה עליה חלמתם/ן.

מבחר גדול של גדרות אלומיניום

הפתרון המושלם לגידור הגינה והחצר

לחצו כאן: גדר לגינה שלי, לצפייה בכל המידע המלא על גדר אמינה לגינה באחריות

גדר לגינה לפרטיות שלך.

*מחירים מיוחדים לפרויקטים גדולים

עיצוב של גדר לגינה

מה זה עיצוב? עיצוב זה מעין פיסול של חומר, כך שהוא יתאים לכוונת האמת – כוונת האמת היא הדבר שאנחנו רוצים לחוות, היא הדבר שאנחנו ורצים להגשים. ייתכן שאנחנו רוצים לגור בבית עם 3 חדרים, עם גינה מושקעת ורחבת-היקף, עם משפחה ושלושה ילדים, שני חתולים וחמוס – זו בהחלט יכולה להיות כוונה פנימית, שניתן "לעצב" את חיינו כדי לצקת את הכוונה לתוכם, דרך החלטה מה יהיה ומה לא. עיצוב הוא מעין החלטה שכזו – מה יהיה, מה לא – ואיך. עיצוב – הבחירה של צבעים, של סגנונות, של צורות – בהתאם למה שאנחנו באמת רוצים.

אז איך זה מתבטא כשזה נוגע לגדר לגינה – איך בוחרים בעיצוב שמתאים לבית שלך? בפשטות, בודקים מה הדבר שאנחנו רוצים לברוא, מה רוצה להגיע לעולם, להתבשל – להיוולד דרכנו? האם זו גדר שמסבירה פנים לאורחים, הולכים ושבים – או כזו שמסמנת שזה בית פרטי במיוחד והפרטיות חשובה לו עד מאוד? כך או כך זה בסדר, אלא שכוונת המשורר מכתיבה את העיצוב של גדר הבית. על כן, מה שרצוי, מה שחשוב, מה שרוצים באמת – הוא מה שיקבל צורה. אם אנחנו רוצים גדר יציבה, קלה להתקנה, פשוטה בכל מיני רבדים ועניינים – אפשר לשקול גדר לגינה מאלומיניום – שכן, הפשטות שבו מתבטאת בכך שאלומיניום פשוט לא צריך יותר מדי התעסקות, בין אם זה ברמת ההתקנה שיכולה להיות פשוטה יותר מ… נגיד, להתקין גדר מאבנים – או לבנות חומה, ובין אם זה ברמת התחזוקה – שכן לא צריך לתחזק יותר מדי, שכן האלומיניום שומר על עצמו – עקב כך שיש לו הרכב כימי שמאפשר זאת, מה שמקנה לו עמידות בתנאי מזג אוויר וכו'.

מוצר חוץ מנצח

אצלנו תוכלו למצוא פרגולות אלומיניום מכל הסוגים באיכות הגבוהה ביותר לכל סוג של יישום ואזור להצללה. עברו לדף הפרגולות המלא 

פרגולות אלומיניום

גדר לגינה לפרטיות שלך.

*מחירים מיוחדים לפרויקטים גדולים

העיצוב מייצג את הפנים (את הבית)

על כן, הבחירה בעיצוב שמתאים לבית שלך – היא לדעת מה הבית הפנימי שלך מייצג, מה חשוב כעת? הרי, משפט ידוע שהולך עם הקולקטיב זה מאות בשנים – כמו למעלה, כך למטה – ווריאציות מסוימות שלו – כמו שבפנים, כך בחוץ. אז מה הבית הפנימי מבקש, מה הוא מייעד שיהיה? איזו חיות, רעננות, אנרגיה חדשה אנחנו רוצים להביא לשטח? אילו איכויות ומהויות חשובות לנו? מה אנחנו רוצים להגשים? כל זה – הוא למעשה העיצוב שלנו. העיצוב הוא זה שעוטף חומר על גבי הכוונה הפנימית, כוונת האמת שלנו – כפי שדסקסנו בפסקה הראשונה לכתבה זו. והעיצוב שמתאים לבית שלנו זה העיצוב שמאפשר את הלבשת ועיבוי החומר, כמתוך מה שאנחנו באמת רוצים. זה לא לגבי היוועצות במגזינים לגבי מה שטוב ואופנתי, זה לגבי התאמה של העיצוב, של החומר "שבחוץ", לרצון האמת הפנימי – כך שמה שיש בתוכנו – מקבל התאמה בחיצון.

גדר אפור אלומיניום מגורען

למעשה, ניתן לבצע מידה רבה של התאמה אישית, כדי לוודא "שהעיצוב", מתאים למה שליבנו באמת רוצה להגשים ולקיים – בין אם זה לבחור את הצבע המדויק של הגדר, או את הפערים המדויקים או המשוערכים בין השלבים שלה, את הגובה שלה, את העיצוב והסגנון הכללי שלה – וכיוצא בזה. יש פלטת צבעים נרחבת, כמו גם אפשרויות צורניות (שאולי הן לא רבות במיוחד כי הרי מדובר בסופו של דבר במוצר מוגמר "שמתפקד" בצורה מסוימת), שניתן לקבל עבורן התאמה אישית מסוימת, בדמות פרזול או פשוט הרכב מסוים של גדר שיודעים מראש שזה מה שהולך ויכול לעבוד עבור הגדר הביתית, שרוצים עבור הבית – וזו למעשה בחירה בעיצוב הגדר שמתאימה לבית.