גדר ביתית לגינה

גדר לגינה, יכולה לשמש את בעלי הגינה למגוון פונקציות שונות. ראשית, אם ישנה גינה, כנראה שיש אנשים בגינה, שיכולים לצאת ממנה, ולהיכנס אליה – בלי "התנגדות" בדרך. הדבר יכול להיות נהדר, כשמדובר בגינה ציבורית, שכן אנחנו רוצים לאפשר גישה קלה, נעימה ופשוטה לכל מי שבא – הרי בכך, ברוך הבא.

גידור הגינה הפרטית

בגינה פרטית, המצב… טיפה שונה. לדוגמה, אם אנחנו לא רוצים שיהיה מעבר נוח ופשוט בין הגינה, לבין הרחוב, אנחנו כנראה יכולים להציב מעין "ֶהתנגדות", ֶשתופסת את המעבר בין האזורים… לדוגמה, אם יש כלב בבית, שיושב בגינה – זה יהיה נחמד אם יישאר בגינה, על פני כך שיחקור את כל השכונה, בעיקר אם מסיבה כלשהי זה לא מיטיב עימו, או עם אנשים אחרים באזור.

ואם יש ילדים, בעיקר אם הם קטנים – זה יהיה נחמד, לדעת שאפשר להשאיר אותם לשחק בגינה, גם בלי להשגיח עליהם שמא הם יעברו לרחוב וייצאו למסע משלהם, בגיל כה פעוט.

יצירת קשר

תיחום בעזרת גדרות אלומיניום

את כל אלו ועוד, נוכל לתחום בעזרת גדרות אלומיניום. גדרות מאלומיניום, מספקות מעין התנגדות, במעבר בין אזורים, כמו גם כמעין הבדלה ותחימה שלהם. זה האזור הציבורי, זה האזור הפרטי 

באילו מקרים נרצה להתקין גדר לגינה?

אם לדוגמה, אנחנו רוצים לנוח ולנפוש בגינה הפרטית שלנו – תוך שהיא נמצאת ממש בצד הרחוב, ואנשים נוטים לעבור לידה. בשלב מסוים, זה יכול להיות מאוד… דורש אנרגיה, ליצור קשר עין עם כל מי שבא, ואף להגיד שלום – שכן אנשים יכולים להיות מאוד מנומסים, ומרחב כה פתוח יכול כה להזמין אותם ליצור קשר – בזמן שלא תמיד זה נעים לקבל את כל תשומת הלב הזאת. גדר לגינה, יכולה לסייע בהצבת תוחם מסוים, שיאפשר תחימה של אזור, ובכך פרטיות. הרי שיש גדר, אנשים מקבלים את זה בתור הסמל הבינלאומי, הפשוט והמוכר לכך שמדובר באזור פרטי, ואם הם מתעקשים להתבונן על מה שקורה בתוכו – הם כנראה עושים זאת בלי אישור, או בלי ברכתו של בעל הנכס – שכן יש שם גדר, וזו הצהרה. הבית, או המבנה, או השטח הזה – תחום, כניסה בהזמנה בלבד.

יצירת קשר