גדרות לחצר מאלומיניום

גדרות מאלומיניום לחצר הן שמאפשר לחצר להיות פתרון לאירוח גם בחודשי הקיץ, וגם בחודשי החורף. 

הסיבה לכך היא שאלומיניום הוא מתכת שיכול לעמוד ברוחות, גשמים, אור וחום – לא משנה העונה. 

יצירת קשר 073-7969722

תחזוקה וטיפול בגדרות אלומיניום

התחזוקה היחידה שאלומיניום מבקש, תחת תנאי שימוש ממוצעים -ֶ היא לנקות אותו במגבון מדי פעם. הניקוי במגבון, אגב, יכול להקנות לפרגולת האלומיניום מראה חדש – כמו כרגע הגיעה כחדשה מן הקופסא, או מן החנות. כך שאם רוצים לחוות אֶת הגדר כחדשה ובמצב חדיש, מספיק לעבור עליה עם מגבון לח, או כך זה בהרבה מן המקרים.

גדרות מאלומיניום

כך שאפשר למעשה להעמיד גדר אלומיניום לגינה ולחוות בטיחות ופרטיות. הסיבה לכך היא שלגדרות אלומיניום יש למעשה שלבים, שניתן להתקין ברווחים שונים ובהתאמה אישית – תלוי בתוצאה שרוצים לקבל. כלומר, אם לדוגמה רוצים אור רב יותר, או פשוט להעלות את הטמפרטורה – ניתן לפתוח את הרעפים במידה רבה ורחבה יותר – כך שהפערים ביניהם יכולים הלכניס עוד ועוד אור ושמש. התוצאה שזה מעניק, היא שאם אנחנו מעוניינים לחוות טיפה יותר שמש – אולי בשביל השיזוף, אולי בשביל הנעימות – אנחנו יכול לסובב את הרעפים לזוית שתאפשר זאת, ובכך לקבל מה שאנחנו רוצים באופן ספציפי ושלם יותר מן חווית הבילוי בחצר הבית או המבנה שלנו. 

אלומיניום כפתרון הצללה

גדרות אלומיניום ופרגולות אלומיניום

אם חם במידת מה בחלל שמחוץ לבית, בחצר, אנחנו יכולים ליצור הצללה עם פרגולות – כך שהחום והאור הנכנסים מגיעים במידה מועטת עד מאוד, במידת האפשר ותלוי דגם. במקרה זה, ייתכן שנחווה שהטמפרטורה בחצר עצמה יכולה להיות נמוכה מאשר הייתה אם לא היינו מסדרים לה הצללה. ייתכן שהטמפרטורה תהיה נמוכה דיה, כדי לעזור בקירור עצמו של הבית, בחודשי הקיץ הלוהטים. הסיבה לכך היא שחלק מהמבנה פשוט לא סופג שמש, וזה יכול לעזור בקירור הבית עצמו, בנוסף לנעימות מוגברת בחצר – אם אנחנו רוצים.

גדרות אלומיניום בחצר בית

עקב כך שהגדר שלנו מונחת, מוצבת ומותקנת בחצר – היא הרי מתבקשת לעמוד בתנאים שהחצר מספקת. שהם בעיקר תנאי מזג אוויר, ואולי גם חום ואבק הטבעיים לכל חצר.

השאלה המתבקשת היא – האם הגדר שלנו יכולה לתמוך את עצמה מול תנאי מזג האוויר הללו? התשובה היא כן.

אלומיניום הוא חומר מאוד עמיד, כך שכשאנחנו מרכיבים ממנו גדר, אנחנו למעשה מאפשרים לה מידה דומה של עמידות – גם אל מול תנאי מזג אוויר. כך שבהחלט אפשר לארגן ולאפשר לגדר שלנו לבלות את חודשי הקיץ כמו גם את חודשי החורף בחצר עצמה, תוך אמון שהיא תסתדר ותחזיק מעמד – ואף לשנים ארוכות. שכן יתרון מסוים שיש לגדרות מאלומיניום, זה עצם הדרישה המועטה בתחזוקה שלהן. שכן כפי שציינו בתחילת המאמר – מגבון לח לרוב פותר את רוב בקשות התחזוקה, ואולי ניקוי של המרזבים אם ישנם, לקראת עונת החורף.

יצירת קשר 073-7969722