גגון הייטק – גגון מעוצב מאלומיניום בכניסה לבית

מהו גגון כניסה לבית, למה הוא יעיל, מאילו חומרים כדאי להרכיב אותו, ולמה הוא משמש?
רובנו מכירים את הסרטים מחו"ל, בהם נראה שהילדים תמיד יכולים לחכות להסעה בחוץ, גם בגשם ובשמש, ומקנאים בעובדה ששם, בחו"ל, הם לא צריכים לחכות בחוץ במצבי רוח קיצוניים?
עכשיו הפתרון הגיע גם לארץ! גגוני כניסה לבית בעיצוב חדיש ובמחירים אטרקטיביים!

גגון כניסה לבית מהווה בעצם המשך למסדרון הכניסה לבית, כאשר הוא מותקן מעל דלת הכניסה וברחבה הסמוכה אליה, ומספק הגנה מגשם, והצללה משמש קופחת.

גגון שכזה מאפשר לילדיכם לחכות להסעה כשאתם רגועים, בלי להירטב מגשם סוחף בחורף, ובלי להישרף או להתייבש מהשמש הקופחת בימות הקיץ. הגגון לא מיועד רק עבור ילדים.

חיות המחמד שלכם לבטח תיהנינה מהשטח המוצלל שנוסף לביתכם, כל כלבלב או חתלתולה ייהנו לשבת על מחצלת ולהרגיש את הבריזה הישראלית הנעימה, ללא צורך להיחשף לשמש או לגשם.

הילדים בבריכה במרפסת ואתם רוצים לתלות כביסה? אין בעיה! תלו אותה מתחת לגגון, שיספק לה הצללה אך גם חשיפה במינון הנדרש לתנאי החום.

הגגון הוא פתרון מעולה אם אתם מחפשים פינה שקטה לקרוא עיתון וללגום כוס קפה או בירה, הוא מאפשר לכם לשבת בנינוחות עם כיסא נח, ולקרוא עיתון עם רעשי רקע מונוטוניים של רחוב.

את גגון הכניסה לבית אנו ממליצים להרכיב מאלומיניום, שהוא חומר יציב, עמיד וזול יחסית.

קצת על אלומיניום

האלומיניום הוא חומר יציב במיוחד. הוא אינו מחליד כמו ברזל, ואינו נרקב או חשוף לפגעי בעלי חיים או לחות כמו העץ. כמו כן, האלומיניום הינו יציב במיוחד וקל להרכבה. קלות ההרכבה שלו מאפשרת לכם להקים את הגגון ללא צורך באישור מיוחד, ע"פ חוק הפרגולות החדש.

בניית גגון מאלומיניום היא גם האופציה הבטיחות ביותר. האלומיניום הינו חומר ירוק, שאינו משחרר רעלנים לסביבה. שלא כמו העץ, שעבורו נכרתים מאות עצים, האלומיניום הוא סגסגת מתכות שייצורה לא פוגע בסביבה. האלומיניום הוא קל משקל, ולכם, במקרה של תאונה או אסון טבע חלילה, פגיעתו תהיה מזערית, שלא כמו עץ או ברזל למשל.

עמידותו של החומר גם מקנה לו אספקט בטיחותי חשוב. הוא לא מחליד או נרקב, ולכן יחזיק מעמד גם בזמני סופות ותנאי מזג אוויר קיצוניים. בעוד שברזל ועץ עלולים להתעקם או להישבר, האלומיניום נשאר יציב וחזק.

יתרון נוסף של בניית גגון מאלומיניום עבור דלת הכניסה לבית הוא קלות התחזוקה שלו. גגון מעץ דורש צביעה, שיוף ולכה פעם שנה לפחות, על מנת לשמר את יופיו וחוזקו. גגון מברזל דורש טיפולים מונעי חלודה כל כמה חודשים, וקשה מאד לניקיון. לעומתם, גגון מאלומיניום דורש תחזוקה מינימלית, וניקיונו נעשה ע"י זרם מים רגיל מצינור הגינה שלכם.

אפשרויות העיצוב הרבות של האלומיניום מאפשרות לכם לבחור גימור שיתאים לעיצוב הכללי של הבית ,ולאווירה אותה אתם רוצים להשרות. ניתן להזמין גגון בגימור של עץ טבעי, למראה מזמין, חמים וביתי, או גגון עם מראה מטאלי, כדי להדגיש את החדשנות וחוש העיצוב המודרני שלכם.

אנו בטוחים שהתקנת הגגון תספק לכם מנוחת הנפש, ותאפשר לכם, לילדיכם, ולחיות המחמד שלכם עוד משבצת של צל והגנה מחוץ לבית. מחיר התקנת גגון מאלומיניום הוא זול יחסית לתמורה אותו אתם מקבלים – מנוחה ורוגע לאורך שנים, ללא הוצאות מיותרות על תיקונים ותחזוקה.