בניית פרגולה מאלומיניום בפרדס חנה

התקנת פרגולה מאלומיניום בפרדס חנה

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

45/155

רפרפות

פרופיל 13/70

אגדים

45/155

הגנה מגשם

סנטף

בפרדס חנה התקנו שלוש פרגולות בבית אחד חמוד שממוקם בפאתי פרדס חנה. הפרגולה בכניסה לבית כללה רפרפות עם קירוי סנטף ושתי הפרגולות הנוספות (שנבנו במרפסת האחרוית של הבית היו ללא הסנטף.

אתם מוזמנים להתרשם מהתמונות וליצור איתנו קשר.

בניית פרגולה להעשרת הבית

פרגולות אלומיניום הן אפשרות נוחה במידה והנכם רוצים להצל את הכניסה לביתכם, את החניה הפרטית, את המרפסת וכמובן את חצר ביתכם.

פרגולות האלומיניום יכולות לשרת אתכם לטווח ארוך, הן כמעט ולא דורשות תחזוקה, הן אינן מושפעות מתנאי מזג האוויר והן מתנקות במהירות.

פרגולות האלומיניום יוצרות פינה קסומה במקום בו תרצו, פינה אותה תוכלו לעצב באמצעות ריהוט ותאורה מתאימים.

פרגולות האלומיניום מורכבות ממוטות תמיכה, מקורות מקבילות ומסרגלי הצללה- מידת הצפיפות של סרגלי ההצללה קובעת את מידת חימום השמש את השטח אותו הפרגולה מכסה. פרגולות האלומיניום יכולות להיבנות כאשר הן נשענות על המבנה, תלויות בין שתי קירות, על מסגרת מבטון או באופן עצמאי, על-ידי קורות תקועים באדמה.

פרגולות האלומיניום מגיעות בגדלים שונים ובצורות שונות, בהתאם לגודל המרפסת או שטח החצר/הגינה, הן מגיעות בצבעים ובטקסטורות המתאימות להעדפות האישיות של הרוכש והן יכולות להתאים לעיצוב הבית או המבנה בו מורכבת פרגולת האלומיניום.

פרגולות אלומיניום - יותר יתרונות משאר הפרגולות

קרה לכם שהיה לכם פרגולת עץ בחצר, כמובן שנחמד שהיא כיסתה את האזור מפני השמש, אך יצא לכם לתחזק אותה?

פרגולות עץ וכל פרגולות אחרות דורשות תחזוקה שוטפת, הן נהרסות בצורה מהירה יחסית, לכן, פותחה פרגולת האלומיניום- האלומיניום הינו חומר קל יחסית אך חזק מספיק בכדי להחזיק את קירות המבנה, תחזוקת האלומיניום היא אפסית, פרגולות האלומיניום אינן דורשות תחזוקה שוטפת, מכיוון שהאלומיניום הוא חומר שלא מחליד ועמיד בכל תנאי מזג האוויר במשך זמן ממושך, חומר האלומיניום אינו דליק, לכן, פרגולות האלומיניום הן בטיחותיות, הן מגיעות בהמון גדלים וצורות, כלומר, קיימת היכולת לעצבן באופן שונה בהתאם לרצון הרוכש ובהתאם למבנה בו הן מוקמות.

פרגולות האלומיניום אינן דורשות צביעה או פעולות אחזקה שונות, הן אמינות, יציבות ויפות.

פרגולות בפרדס חנה

פרגולה לכל עונה בשנה

חזרתם הביתה מוקדם ותכננתם להכין כוס קפה ולשבת בחצר הבית עם ספר? התיישבתם והבנתם שלקרוא ספר זה בלתי אפשרי כשהשמש נמצאת בדיוק מעל חצר ביתכם? או שמא הילדים החליטו לשחק בכדור בחצר הבית ולפתע החל לרדת גשם ואתם מפחדים שיירטבו?

פרגולות האלומיניום מיועדות לשימוש בכל עונה, הן עמידות בפני מזג אוויר, הן אינן נשחקות בשמש, אינן מתנפחות מהחום או מחלידות מהגשם.

מזג האוויר אינו משפיע כלל על הפרגולה. בנוסף, מזיקים אינם יכולים להיכנס אליה ויכולת העמידות והקשיחות של האלומיניום מחזיקה לאורך זמן רב.