גידור לבית הפרטי

למי שכן איתרע מזלו, אחד מן הדברים הכי חשובים בעת רכישת הבית הוא לדאוג לאלמנט הגידור. אז בין אם אתם מחליפים את הגדר הישנה, ובין אם אתם מתקינים גדר לראשונה, אחד הדברים הכי חשוב שיש להחליט הוא בחירת חומר הגלם של הגדר. הבחירה שלו תלויה, כמובן, במחיר שלו, כמה תחזוקה הוא יחייב אתכם, ומה אורך החיים שלה. המון בעלי דירות מעדיפים לבחור בגדר האלומיניום, ולא בפי וי סי או בעץ. ואם תמשיכו לקרוא עד לסוף המאמר, תגלו דברים חדשים על גדרות אלומיניום שטרם ידעתם עד כה…

המלצה על גדר אלומיניום טובה
גדר אלומיניום מושלמת להפיכת הגינה שלך לפרטית יותר. זה לא דורש שום תחזוקה, מה שאומר שלא תצטרך לבזבז זמן על זה.

האם גדר אלומיניום מהווה רכישת ברת קיימא?

על מנת לסבר את אוזניכם, נגיד לכם כי האלומיניום הינו חומר שאפשר למחזר אותו. על מנת למצוא גדר ידידותית לסביבה, ככל שניתן, כדאי שתבחרו בהיתכנות של גדר אלומיניום שאפשר למחזר אותה. אף במידה ולא תבחרו בגדר שיש בה אלמנטים שניתנים למחזור, אפשרי למחזר את גדר האלומיניום בסיום שנות התפקוד שלה.
כמו כן, משום שהחומר האלומיניום אינו מחייב ליטוש, או לחלופין צביעה, באופן קבוע, הנכם מפחיתים את השימוש שלכם בגימור כימי אינטנסיבי לשם תחזוקה.

האם גדר לגינה מאלומיניום יותר משתלמת כלכלית וקלאסית?

על פניו נראה, כי גדר לגינה מאלומיניום איננה שונה בנראות מגדר עם ברזל יצוק ופלדה. ברם, משום שאלומיניום הינו מחייב ייצור מופחת והינו קל משקל, תג המחיר שלה הרבה יותר נמוך כלכלית מכל בחירה של גדר ממתכת לגינה. גדר מאלומיניום לגינה מהווה שליש מהמשקל של גדר מפלדה לגינה, עובדה זאת כשלעצמה מקלה על הובלתה ועל התקנתה.

גדר אלומיניום פרופיל מעוינים

האם התחזוקה של גדר אלומיניום מחייבת תחזוקה על בסיס קבוע?

התחזוקה של גדר אלומיניום ממש אינה מחייבת כל פעילות אינטנסיבית או סיזיפית על בסיס קבוע, כי אם ההפך הוא הנכון. מדובר אודות הגדר שהכי קלה לתחזוקה. שלא כמו גדר מעץ, אשר מחייבת צביעה או חידוש חדשות לבקרים, הגדרות מאלומיניום אף פעם לא צריכים שכבות הגנה חדשה. על מנת להיטיב עם הטיפול בגדר אלומיניום, מה שרק נדרש הוא רק לפנות את הפסולת, כמו למשל – איסוף של זרדים, או ניקוש של עלים, בעת ההצטברות שלהם.

גדר עץ מפרופיל אלומיניום

האם יש להתחשב בבחירה של גדר לגינה מאלומיניום לפני תנאי הטופוגרפיה?

במידה והגינה שלכם נמצאת בחלל שאינו אחיד או הררי, שמא חלק מחומרי הגלם של הגדרות אינם יהוו היתכנות מושלמת בשבילכם, וזאת משום שהם לא ישימים במדרון, אך גדר לגינה מאלומיניום בהחלט כן. היתרון שלה בא לידי ביטוי בכך שהיא בהחלט מתאימה לכל תנאי הטופוגרפיה של הגינה. צמצום בעיה שכזאת חיוני על מנת לשמור על הגינה שלכם חיננית או בטוחה, משום שחורים עלולים לאפשר כניסה לא רצויה של פולשים או של חיות.

האם גדר אלומיניום בעייתי בהיבט של היווצרות קורוזיה?

כאשר הסיכונים של הגדרות למתכת באים לידי ביטוי בהיווצרות לא רצויה לקורוזיה, הדבר תלוי בחומר הגימור באותה המידה של הבסיס, גדר אלומיניום מהווה את אחת האפשריות הכי פחות פגיעות. שלא כמו חומר הגלם הפלדה, האלומיניום לעולם לא יחליד. הסיכונים המופחתים להיווצרות של הקורוזיה נובעים מכך שחומר הגלם הפלדה הינו מתכת ברזלית ואלומיניום ממש לא, הווה אומר, שאלומיניום הרבה פחות מגיב ללחות. בכל מקרה, כדי שיהיה לכם גדר שמגנה על הפרטיות שלכם, וכמה שפחות תחזוקה, או סבל מחלודה, כי אז הבחירה המושלמת היא גדר אלומיניום.

גדרות אלומיניום תמונות נוספות
גדר אלומיניום מושלמת להפיכת הגינה שלך לפרטית יותר. זה לא דורש שום תחזוקה, מה שאומר שלא תצטרך לבזבז זמן על זה.