אין כמו גינה מגודרת

צריך לחשוב ביתר שאת על כל עניין הגידור שבו. גידור מאלומיניום מהווה בחירה מאוד שכיחה בשביל המון יישומי גדר, ולא בכדי. במידה ותקפידו לקרוא מתחילת מאמר זה ועד לסיומו, תגלו מה הן הסיבות שיובילו אתכם בהכרח לבחור את האופציה של גדרות אלומיניום

גדר אטומה ופרגולה מתאימה
גדר אלומיניום מושלמת להפיכת הגינה שלך לפרטית יותר. זה לא דורש שום תחזוקה, מה שאומר שלא תצטרך לבזבז זמן על זה.

מודיע כדאי להתקין גדר לגינה?

יודעי דבר מדווחים, כי רצוי ואף כדאי לתלות גדר אלומיניום, משמע – היא עשויה להתאים לקרקע שנמצאת במצב של שיפוע. במידה ובוחרים בגדר אחרת, ולא מאלומיניום, יתכן והיא תותיר שובל של רווחים שאינם אסתטיים.

האם המחיר של גדר אלומיניום יקר בהשוואה לחלופות?

אפשר להגיד שההפך הוא הנכון, בשל העובדה שלאורה גדר לגינה מאלומיניום עולה הרבה פחות, באופן משמעותי, מאשר גדר מברזל יצוק מסורתי לגינה. גדר מברזל יצוק מלווה בהשקעה כלכלית ראשונית גבוהה למדי, כולל התחזוקה שנדרשת בהמשך הדרך, וזאת לעומת החלופה הברורה מאליה של גידור לגינה מאלומיניום, שגובלת במחיר השווה לכל כיס, גם בהתחלה והן בהמשך הדרך.

גדר לגינה מאלומיניום דמוי עץ

האם גדר לגינה מאלומיניום יכולה להחליד?

כל בר דעת כבר השכיל להבין, כי גדר לגינה מאלומיניום איננה יכולה להחליד כמו שיכולה להחליד הגדר לגינה מברזל, לצורך העניין, אשר מסווג בתור מתכת מברזל שעוברת חמצון ובסוף מחלידה. חומר הגלם האלומיניום שונה לגמרי מחומר הגלם המתכת או הברזל, והוא לעולם אינו יחליד. לפי הערכות מומחים נאמר, כי לאלומיניום ייקח בשיעור של למעלה מעשרת אלפי שנים כדי להתפרק.

גדרות ומעקות אלומיניום

האם גדר מאלומיניום קלת משקל?

אין לכם מושג עד כמה חומר הגלם של הגידור משחק תפקיד אינטגרלי או במרכזי במומנט ההתקנה של הגדר. לשם המחשה, נסביר לכם, כי גדר מברזל יצוק כבדה ביותר, דבר שעשוי להפוך את התקנת הגדר למסובכת למדי, ולמשלוח יקר מאוד. לעומת זאת, גדר אלומיניום עשויה מחומר גלם קליל ביותר, מה שהופך את צורת ההתקנה להרבה יותר פשוטה ולאלתר. המתקין של גדר האלומיניום יכול לבצע את ההתאמות הנדרשות, ורק להתחיל לנסר, וחיש מהר ההתקנה תושלם.

גדרות-לגינה-ושערים
כיצד גדר לגינה מאלומיניום יכולה להסתגל לאדמה שלכם

במידה והגינה של הבית שלכם נמצאת בשיפוע, כי אז גדר לגינה מאלומיניום היא היחידה כמעט שעשויה להסתגל לתנאי שטח מאתגרים שכאלו. כפועל יוצא, אין ייווצרו רווחים בתחתית של הגדר לגינה מאלומיניום, וזאת בשל העובדה שהאדמה אשר מתחתיה אינה תהיה הומוגנית.

עוד מוצרים בפרגולות מאלומיניום

גדרות | גדר אלומיניום | גדר אלומיניום בעפולה
גדר מאלומיניום עמידה יותר מגדרות מסוגים אחרים

גדר אלומיניום לא כפופה לכל אותן הבעיות שחווים משאר חומרי הגלם. היא איננה מחלידה, וממש לא חייבים לצבוע אותה חדשות לבקרים באופן קבוע. מרבית גדרות האלומיניום יצופו באבקה באמצעות מי שמייצר אותן, דבר שיאפשר להן לשרור לטווח הארוך ללא כל צורך בתחזוקה. הגידור מאלומיניום קל יותר למגורים, והוא אף אופטימלי לסגירה של בריכת שחייה בבית או לסימון של חללי רכוש, לעומת גדר תעשייתית שעשויה לתרום באופן ניכר לאבטחה במקום במסגרת של מתחמי הבית או המסחר.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
גדר אלומיניום מושלמת להפיכת הגינה שלך לפרטית יותר. זה לא דורש שום תחזוקה, מה שאומר שלא תצטרך לבזבז זמן על זה.