פרויקט חיפוי אלומיניום במוסך יונדאי עכו

מבנים רבים כיום – ציבוריים וגם פרטיים, דורשים שיפוץ מחדש שיעניק להם מראה אסתטי ונאה לעין עבור העוברים והשבים וגם עבור האנשים שנמצאים בו.

השיטה המועדפת כיום לעשות זאת היא באמצעות חיפויי אלומיניום מתקדמים שמשווים לכל מבנה מראה אלגנטי ואסתטי במיוחד וגם הופכים אותו לנעים לשהייה הודות לתכונות הבידוד הייחודיות של חיפויים מסוג זה.

מהם בדיוק חיפויי אלומיניום?

חיפויים אלומיניום הם חיפויים שעשויים ברובם ממתכת האלומיניום ו"מתלבשים" על קירות חיצוניים וגם פנימיים של מבני תעשייה, מסחר וגם מבנים פרטיים.

המטרה של חיפויי אלומיניום היא ליצור מראה קיר אחיד ואסתטי וגם לבודד מבנים מפני תנאי מזג האוויר שעלולים להרוס את המראה שלהם וגם לגרום למבנים להתקרר או להתחמם יתר על המידה.

אילו סוגים של חיפויי אלומיניום קיימים כיום?

כאשר מדובר על חיפויי אלומיניום, ישנם שני סוגים עיקריים שמשתמשים בהם כדי לחפות מבנים מבפנים וגם מבחוץ:

חיפויי אלומיניום של פח מכופף – זהו חיפוי של לוחות אלומיניום מכופפים שניתן להזמין לפי עובי, אורך ורוחב רצויים בהתאם למראה של המבנה וצורכי הלקוח.

חיפויי אלומיניום פח מכופף יוצר מראה קירות חלק במיוחד ומאפשר לעצב חלקים חיצוניים ופנימיים של מבנים בצורה אסתטית במיוחד.

חיפויי אלומיניום אלוקובונד – אלו חיפויים שעשויים מלוחות מיוחדים וגמישים שמורכבים משתי שכבות חיצוניות של אלומיניום ושכבת ביניים של חומר מבודד, כמו פוליאתילן למשל.

הלוחות המרובדים הללו הם בלתי שבירים, קלים להתקנה, ניתנים לכיפוף וגמישים במיוחד, מה שהופך אותם לחביבי הקהל בקרב אנשים רבים שרוצים לשנות את המראה של המבנה הפרטי שלהם או של מבנים ציבוריים בניהולם.

חיפויי אלומיניום ואלוקובונד

חיפויי אלומיניום – הבחירה הטובה ביותר בתעשייה

חיפויי אלומיניום הם פרי פיתוח טכנולוגי מתקדם במיוחד שהפכו להיות הבחירה המועדפת לחיפויים חיצוניים ופנימיים עבור מבנים רבים. היתרונות הרבים של חיפויים מסוג זה הם שהופכים אותם לפופולריים כל כך ולפתרון החיפוי הטוב ביותר כיום:

  1. גמישים במיוחד – חיפויי אלומיניום הם גמישים במיוחד, מה שגורם לכך שניתן לחבר אותם למבנים בגדלים ובצורות מגוונים בלי שהם יישברו או ידרשו חיתוכים מיוחדים.
  2. מבודדים – אחת התכונות החשובות ביותר של חיפויי אלומיניום היא יכולה הבידוד הגבוהה שלהם מהסביבה שמאפשרת להפוך כל בניין לנעים לשהייה בכל שעות היום והלילה ובמהלך כל ימות השנה.

אסתטיים – המראה החלק והנקי של חיפוי פח אלומיניום וגם חיפויי אלוקובונד הוא ללא מתחרים. מלבד זאת, החיפויים הללו גם ניתנים לעיצוב ולציפוי עם עץ בגוונים שונים, כך שניתן להתאים אותם לא רק לצרכים המדויקים שלכם, אלא גם לטעמכם העיצובי האישי.