הקמת גדרות אלומיניום בתל אביב

הוזמנו ע"י אפרת ונועם להתקנת גדר אלומיניום בדירתם החדשה שבתל אביב. של הזוג הנחמד, שרק נכנס אליה, אפרת ונועם ביקשו גדר אלומיניום, יחסית צפופה וכי חשוב (כך הם אמרו) בלי תחזוקה…
ביצענו עבורם בשמחה את משימת הקמת גדרות אלומיניום בתל אביב והרי התוצאות לפניכם

מפרט טכני

גוון

9006

עמודים

90/20 מ"מ - גדר דו צדדית

עמודים

50/50

גדרות אלומיניום יעילות ויפות

גדרות תוחמים שטחים ומתחמים שונים- באופן קבוע וזמני. רבים בוחרים להציבן באופן שבו הם מסמנים באופן ברור את השטח שאותו הן תוחמות כשטח פרטי המובן מהשטח הציבורי שמעבר להן.

מה שהופך גדר אלומיניום לגדר יעילה במיוחד הוא התכונות של החומר שממנו היא עשויה ואם לחדד ולדייק- מכלול תכונותיה.

גדר שמתאימה למגוון שימושים

גדר אלומיניום היא רב שימושית- הן מחוץ בית והן בתוכו (כשער המונע עלייה של תינוקות על מדרגות המובילות אל קומה שנייה בבית וירידה בהן וגם לתחימת מתחם שהייה ומשחק עבורם).

בשל היות גדרות אלומיניום חסינות מפני אש, רטיבות, חלודה וגורמי קורוזיה נוספים, היא גדר אידיאלית לשימוש בחוץ. ניתן להזמין גדרות "נושמות" עם עמודים עשויים אלומיניום ורווחים בינהם. כך ניתן לשוות לגדר מראה מאוורר יותר. ניתן כמובן לקבל גם גדרות אטומות לשימושים שונים.

גדר אלומיניום קשיחה וגמישה גם יחד

על מנת למקסם את התועלת בשימוש בגדר והתאמתה המיטבית לייעודה, חשוב ולהתייעץ עם מומחים כבר בשלב הראשוני של המחשבה על התקנתם.

זה יאפשר לכם ולנציג מטעם החברה שמייצרת ומתקינה גדרות אלה להגדיר ולאפיין את הצרכים והדרישות. כך ניתן לבצע בחירה מושכלת של סוג הגדר, צורתה, גודלה ולבחור את הצבע המועדף עליכם.

מדובר בחומר קשיח אבל גמיש ולכן ניתן ליצור באמצעותו מבחר גדול של עיצובים, לרבות גדרות מודולאריות. ניתן לבחור בפסים אופקיים או אנכיים, בגוונים דמויי עץ, המשווים לגדר מראה כפרי, חמים וביתי.

גדרות אלומיניום בתל אביב