מה שקט בפרגולת אלומיניום?

ֶ

ניתן לחלק זאת למספר סעיפים.

  • השקט שלאחר (ותוך כדי) הסערה.
  • השקט התחזוקתי שאינו שלרוב אינו מתבקש. 
  • אופציות הקירוי והסגירה של פרגולות האלומינום, שמאפשרות חלל שקט יותר.

אם כך נושא מעניין, כשזה נוגע לפרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום, הן למעשה מבנה שמאפשר הצללה וקירוי, כמו גם (במקרים מסוימים) הוספת חלל נוסף לפני הבית, מחוץ לבית. כבר נגע באפשרות הזאת. עקב כך שרעפיהן עשויים אלומיניום, יש לפרגולות הללו עמידות ועוצמה רבה באופן יחסי, כמו גם יכולת לעמוד בתנאי מזג אוויר רבים ובקשות נמוכות יחסית לתחזוקה. כבר נגע בנושא הזה, גם כן. 

התקנת פרגולה בגג עץ קיים
התקנת פרגולה בגג עץ קיים

מה הוא השקט שלאחר (ותוך כדי הסערה), שפרגולות אלומיניום מספקות?

הבא נחשובנה על הסערה עצמה. מה היא מביאה עימה?

סערה מביאה רוחות, גשמים אולי אף ברקים ושלגים. וכן הלאה הפתעות.

מדובר ברעש, הלא כן?

האם חלקנו נהנים ממנו? כן. האם כולנו? כנראה שלא.

האם חלקנו מעוניינים לחוות שקט גם בזמן סערה? התשובה היא כן, גם באופן מטאפורי.

הכיצד פרגולות אלומיניום יכולות לסייע לנו בכך?

ובכן, אם אנחנו בוחרים בפרגולת אלומיניום, בעלת פאנל מבודד – אנחנו למעשה מאפשרים לה לא לטפטף פנימה לחלל שמחוץ לבית את שלל הנוזלים המגיעים מלמעלה וכן הלאה, כמו גם להפריד בין "החוץ לפנים". או בין החלק שמעל הפרגולה, לחלק שמתחתיה. בחלק מהמקרים הפאנל המבודד מגיע גם עם בידוד תרמי לחום ולקור, כך שהשקט יכול להתפרש גם לתנאים של טמפרטורה, במובן של איזון טמפרטורה גם בתנאי מזג אוויר מורגשים יחסית, לכאן ולשם.

Error: Contact form not found.

פרגולה בזוית מותאמת אישית
פרגולה בזוית מותאמת אישית

שקט תחזוקתי עם פרגולות אלומיניום

עכשיו, לגבי שקט תחזוקתי – זו רק דרך מפוארת לספר שפרגולת אלומיניום, אשר עשויה היא מאלומיניום, לא חווה קוריזה, חלוקה, בלאי וכו'. כך שאם בפרגולות מחומרים אחרים, עם הזמן וענייני מזג אוויר, הפרגולה תעלה בקשה לתחזוקה, תשומת לב או כל עניין אחר – בפרגולות מאלומיניום אין ממש צורך להחליף חלקים או לתקן דברים כאלה ואחרים. הן מגיעות שלמות כמפרט היצרן שלהן ויכולות להשאר כך לזמן רב, כך שלא צריך לצאת מהשקט שלנו כדי לוודא שהן בטוב.ֶ

דבר נוסף, שאפשר לציין בנוגע לשקט שפרגולות אלומיניום מספקות – הוא אופציית הקירוי וסגירת החלל. שכן מה הוא החלל השקט ביותר בבית? זה שיש לו קירוי מבודד. האם לפרגולת אלומיניום יש קירוי מבודד? אולי רק מלמעלה. מה לגבי הצדדים? ובכן, אם נחליט לסגור אותם, זה בהחלט יהיה המצב. פרגולת אלומיניום יכולה לספג את הקירוי, הגג לחלל – הדרך לסגירתו מכאן, יכולה להיות קלה ופשוטה בהרבה.

Error: Contact form not found.