סגנונות של גדר מאלומיניום לגינה

גדר אלומיניום היא המצאה נהדרת, כי היא משלבת כל כך הרבה אלמנטים לתוך מוצר אחד. הרי, בעבר, אם היית רוצה ליצור גדר לביתך או לנכס שנמצא באחריותך, הייתה לך אפשרות ליצור אותה כנראה מחומרי גלם מסוימים, כגון אבן, ברזל, עץ ופלסטיק – ואולי עוד כמה אפשרויות מעניינות.

מה האפשרויות של גדרות לגינה

גדר לגינה משלבת את המיטב שבמוצרי הגידור. ומתעלות על חסרונות החומרים האחרים לרב. לדוגמה, גדרות ברזל יכולות להיות מאוד חזקות, אך גם כבדות. גדרות אבן, יכולות להיות חזקות, אך גם כבדות וגם תופסות שטח רב מהרגיל, כמו גם מבקשות תכנון בנייה מקדים (בחלק מהמקרים). ולגבי עץ, הוא פשוט חומר אורגני – הוא משתנה עם הזמן, עם מזג האוויר, ויש לתחזק אותו – על אף שהוא כנראה נראה יפה עד מאוד. ופלסטיק… אם הוא באיכוֶת גבוהה, הוא יכול להיות חזק, קל וניתן להתאמה אישית עד מאוד. ועם זאת – צריך לוודא שהוא באמת באיכות גבוהה עבור זה.

יצירת קשר

מיתרונות גדרות האלומיניום

כשמדובר בגדר אלומיניום – מדובר למעשה בגדר שהיא גם חזקה, גם אסתטית, גם ניתנת להתאמה אישית (לעתים עד מאוד), גם לא תופסת "הרבה" מקום", גם לא דורשת תחזוקה, או תכנון מקדים באופן נרחב ומשמעותי, כמו גם – מחירה יכול להיות רק חלק ממחיר גדר שעשויה מהחומרים האחרים שציינתי בפסקה קודמת, למעט פלסטיק, סביר להניח.

דגמי גדרות זמינים

בסגנון אחד, קיימים שלבים צרים, מה שמאפשר מרווח רב בין השלבים. בסגנון שני, קיימים שלבים רחבים, מה שמאפשר, באופן טבעי – רווח צר בין השלבים. ובסגנון השלישי – השלבים לא משאירים מקום לרווחים, והגדר תהא אטומה לחלוטין. 

                                                                                                                                           

למי שמתאימה גדר מסוג זה, יכול להיוועץ עם אחד משלושת הסגנונות הללו – כדי לשקול אילו מהם יכול להתאים לו ביותר – או פשוט למצוא מה הוא כשלעצמו, מעדיף – ללא קשר לסגנונות הקיימים, אלא עבור מה שקיים בליבו. 

 

יצירת קשר