מה ההבדל בין פרגולות סגורות לבין פרגולה נפתחות

פרגולה הגדרה

פרגולות הן מבנה מוצל. פרגולות התחילו להופיע במצרים העתיקה, יוון ורומא. פרגולות הופיעו גם בגני הרנסנס משחר ההיסטוריה בכל מדינותיה של אירופה. היעד המרכזי שלהם היה להעניק צל על שבילים, טרסות, או בריכות. הווריאציות הקודמות נבנו הרבה פעמים מעמודי אבן עם קורות של צלב עץ וגג סריג.

פרגולות סגורות

כאשר עסקינן בתחום של פרגולות סגורות, יש לבצע הבחנה בין שני סוגים של פרגולה סגורה. הסוג הפחות שכיח הוא הפרגולה שיש לה גם קירות. הסוג השכיח יותר הוא הפרגולה המקורה. היא אמנם פתוחה מהצדדים, אך החלק העליון שלה כולל גם גג סגור מסוג כלשהו וזאת, לעומת הפתוחות, אשר נבנות ללא גג ומורכבות רק ממסגרת.

פרגולות אלומיניום סגורות

האם אתם מעוניינים לרכוש פרגולה שתשמש כאלמנט דקורטיבי? ומקרה שכזה הפרגולה המתאימה לכם ביותר היא פרגולה פתוח, שהיא מגיעה ללא כיסוי עליון, או עם כיסוי מינימלי, או, באם הנכם מעוניינים לשבת בחצר שלכם אף בימות החורף הסגריריים או לחלופין בימי הקיץ הקודחים, ובמקרה שכזה, הפרגולות אשר יתאימו לכם הן פרגולות אלומיניום סגורות שתגן עליכם גם מהגשם בחורף וגם מהשמש הקופחת בקיץ.

אלומיניום עמיד בקורוזיה יותר מברזל

לכן עדיף פרגולת אלומיניום על ברגולה עשויה מברזל

לעוד מידע על פרגולות אלומיניום

לחצו כאן

פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית היא פתרון הצללה קבוע היוצר אזור בפני עצמו. יכולה להיות חלק מהגינה שלכם או להצליל אזור אחר לפי הצורך של המבנה. היתרונות של הפרגולה החשמלית נשענים על המנגנון החשמלי שלה שמאפשר שליטה בכיוון האור בקלות עם שלט רחוק.

פרגולות אלומיניום חשמליות

הפרגולות החשמליות מעניקות בידכם את האפשרות לעשות בחירה מה מידת האור הרצויה בעבורכם, חדירת קרני השמש וההצללה עבור הגינה שלכם. שימוש ברכיבים יוקרתיים, והעיצוב בקו נקי של הפרגולות החשמליות ייצרו שילוב אופטימלי עם הבית ויישארו שם לטווח הרחוק.

השאירו פרטים בטופס יצירת קשר או צרו קשר בטל: 0737-969-722, נשמח לסייע בכל שאלה.

ניתן להתקין גדר אלומיניום בעצמך

כך ניתן לחסוך אלפי שקלים ממחיר הגדר וגם מפרגולות

לעוד מידע על גדרות אלומיניום

לחצו כאן
Summary
מה ההבדל בין פרגולה פתוחה לפרגולה סגורה ?
Article Name
מה ההבדל בין פרגולה פתוחה לפרגולה סגורה ?
Description
מאמר מקיף המבאר את ההבדלים שבין פרגולות סגורות וקבועות, מידע חשוב לכל אדם המתכנון לרכוש פרגולה וליצור קשר עם מתקיני פרגולות או יצרני פרגולות
Author
Publisher Name
WE WOOD
Publisher Logo