איפה קונים גדר אלומיניום?

יש לכם בית גדול עם גינה ירוקה ויפהפיה? סביר להניח שאתם רוצים להגן על הבית והגינה באמצעות גדר טובה. כך תוכלו לעשות בגינתכם ככל העולה על רוחכם, מבלי שעיניים סקרניות יביטו בכם בכל רגע. אם אתם מחפשים גדר איכותית, עמידה ומעוצבת במחיר משתלם, גדר אלומיניום היא הגדר המתאימה לכם. עלות גדר אלומיניום דורשת השקעה מסוימת מצד אחד, ומצד שני היא תשרת אתכם נאמנה לטווח ארוך.

גדרות-אלומיניום-מחיר

מה כדאי לדעת על גדר אלומיניום?

מעוניינים לקנות גדר אלומיניום? אלה כמה דברים שכדאי לדעת על הגדר המיוחדת:

  • האלומיניום הוא חומר גמיש, ולכן ייצור גדרות אלומיניום יכול להפוך לאמנות של ממש. לפיכך, אינכם מוכרחים להסתפק בגדרות סטדנרטיות בצבע מתכתי. ניתן לבחור את העיצוב המתאים לכם, הן מבחינת צורה והן מבחינת צבע.
  • האלומיניום הוא חומר עמיד בפני נזקי קורוזיה, ולכן גדר האלומיניום מתאימה לתנאי מזג אוויר חורפיים סוערים. היא אינה ניזוקה ויכולה לעמוד איתנה במשך שנים רבות.
  • כמה עולה גדר אלומיניום? ובכן, מתכת האלומיניום זולה יחסית, מכיוון שמדובר בחומר קל משקל. יצרנים אוהבים לעבוד איתו, מכיוון שהתקנת הגדר היא קלה ומהירה.
  • גדר אלומיניום קלה לתחזוקה. כל מה שנדרש לעשות מדי פעם בפעם הוא לנקות מעט את הגדר באמצעות צינור מים, על מנת לנקות שאריות של אבק ובוץ. לניקוי יסודי יותר, ניתן להוסיף סבון רגיל לשטיפה.
גדר-אלומיניום-עם-נגיעות-של-עץ

גדר מתכת לעומת גדר אלומיניום- האם תוכלו לזהות מי זה מי ?

גדר אלומיניום מחיר – כמה עולה מטר אלומיניום?

כאמור, האלומיניום הוא חומר זול, ולכן מחירון גדר לגינה מאלומיניום נקבע בהתאם. רבים שואלים כמה עולה מטר אלומיניום? ובכן, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לדגם. ישנם דגמים זולים יותר שמחירם מתחיל מ-280 שקלים למטר. בעוד אחרים הם דגמים יקרים יותר שמחירם הוא כ-650 שקלים למטר ואף קצת יותר. מכל מקום, עלויות התקנת הגדר תלויות בגורמים נוספים. חברה מקצועית שמכבדת את עצמה לא תקבע מחיר לפני שתיגש לשטח ותבחן את המקום שבו אתם מעוניינים להתקין את הגדר. כאשר מדובר במישור, העבודה עליו תהיה קלה יותר, ומחיר התקנת הגדר בהתאם. אך אם מדובר בשטח שיש בו בורות ומהמורות, מחיר התקנת גדר אלומיניום עשוי להיות יקר מעט יותר.

גדרות | גדר אלומיניום אפורה