פרגולה למרפסת

איך בונים פרגולה במרפסת

פרגולה למרפסת משדרגת את חיינו. לא זו בלבד שהיא מעניקה למרפסת שלנו מראה ייחודי שאין לאיש בסביבה, אלא בזכותה אנו יכולים לצאת אל המפרסת ביום קיצי ושטוף שמש, ביודענו שהפרגולה מגינה עלינו מפני השמש חסרת הרחמים. אבל לפני שנוכל ליהנות מיתרונותיה של הפרגולה, עלינו לעבור את תהליך הבנייה שלה.

בחירת פרגולה

מה כדאי להביא בחשבון כאשר בונים פרגולה?

פרגולה תלוייה

אם החלטתם לבנות פרגולה במרפסת, אחד הדברים הראשונים שצרים לעשות הוא לבחור את סוג הפרגולה. כך למשל, פרגולה תלויה היא אחת הפרגולות הנפוצות יותר במרפסות. זאת משום שמדובר בפרגולה שאינה נתמכת על עמודים, ולכן היא יכולה לחסוך מקום רב במרפסת שלכם. סוג נפוץ נוסף של פרגולות הוא פרגולות אלומיניום חשמליות. בפרגולות האלה מותקן מנגנון חשמלי מתוחכם המאפשר לבעלי פרגולה לשלוט בשלבים של גג הפרגולה. כך שניתן לקבוע את כמויות האור שיחדרו אל המרפסת.

התקנת פרגולה בשיטת עשה זאת בעצמך

לאחר שבחרנו את סוג הפרגולה הרצוי, אפשר לבחון את שטח המרפסת שבו תיבנה הפרגולה ולתכנן אותה. אלה כמה שלבים נוספים בבניית הפרגולה שכדאי להכיר:

01

בונים את המסגרת של הפרגולה – יש צורך להתקין מסגרת חזקה שתשמש בסיס לפרגולה כולה.

02

אם לא מדובר בפרגולה תלויה, מתקינים את העמודים שעליהם היא תישען.

03

אחרי שהמסגרת ועמודי הבסיס מוכנים, מתחילים בהתקנת הגג, כלומר – קירוי.

לא מוכרחים להתקין את הפרגולה באופן עצמאי

אם יש לכם ניסיון כלשהו בהתקנת פרגולות ואתם אוהבים לבנות, תוכלו להתקין פרגולה במרפסת בכוחות עצמכם. אך אם אינכם רוצים להתעסק עם הליך הבנייה או לגרום נזק למרפסת, כדאי לקרוא לצוות של חברה מקצועית. צוות זה יבחן את השטח של המרפסת שלכם ויקבע פרגולה מחיר הוגן, בהתאם לעבודה שיש לבצע. כמו כן, מלבד הפרגולה, חברה מקצועית יכולה להציע לכם פתרונות הצללה איכותיים נוספים. לדוגמה, אחד הפתרונות האיכותיים יותר הם רפפות הצללה. מדובר במערכות מתוחכמות אשר מספקות לכם פתרונות הצללה טובים. רפפות ההצללה הן חשמליות, ועל כן ניתן לשלוט בעוצמת האור המגיעה אל המרפסת שלכם. מעבר לכך, הן ידועות כמסננות קרינה טובות, ולכן רבים מעדיפים להתקין אותן לפני בוא הקיץ.

צרו קשר
0737-969-722