פרוייקט הקמת פרגולות 505 מ"ר בגני ילדים

קיבוץ בארי פנו אלינו בבקשה להקים פרגולות אלומיניום לכל גני הילדים שלהם. מדובר על עבודה לא קטנה שדרשה מאיתנו תכנון ותאום נכון מול גורמי ההנהלה בקיבוץ. 

פרגולות בקיבוץ בארי

מפרט טכני

גוון

9001

שלד

100/100 מ"מ כל 3 מטר

רפרפות

40 רווח 80

אגדים

40/120

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולות עמידות, יציבות ובטוחות לאורך זמן

פרגולה היא פרויקט, וכשכזה, חשוב שתחזיק מעמד זמן רב. האנרגיה שאתם משקיעים בתכנונה, בנייתה וכמובן הפן הכלכלי לא נעדר מהסיפור, חשוב שתהיה לכך תמורה הולמת.

פרגולות עמידות, יציבות ובטוחות שמחזיקות לאורך זמן, הן פרגולות עשויות מחומרים מתאימים, עם ציפוי צבע מתאים, ובנייה שמתואמת לסביבתה, בדרך יסודית ומקצועית.

אחת הדרכים לוודא שהפרגולה שלכם תהיה עמידה לאורך זמן, היא לוודא שזו עשויה אלומיניום. חומר זה, אלומיניום, הינו חומר עמיד בפני תנאי האקלים השונים, ובפני בעלי חיים ועוד.

כשהשמש חזקה מדי, ועשויה לפגוע בפרגולת עץ שדוהה, לייקר את מידת תדירות הצביעה שלו, שלא נדבר על החומרים המעורבים בתהליך, אנו מרוויחים יותר מפרגולה מאלומיניום. בעונת הגשמים, כשהעץ עשוי להתמלא ברטיבות ולחות, להירקב ולהיות אף מעט מסוכן מעצם בטיחותו שנפגעה, והוא מט ליפול, אנחנו לא רואים באלומיניום שנפגע מהגשם.

לכל חומר יש את האיכויות שלו, ואי אפשר להקל ראש בחמימותו של העץ, באנרגיה הנעימה שהוא משרה, אך לאלומיניום איכות פרקטית, אווירה ישרה ומדויקת, וכך הוא משרה זאת על הפרגולה כולה, כמו גם על המרחב שתחתיה.

פרגולה מאלומיניום משדרת יוקרה, ועם זאת, תורמת לעולם ירוק יותר, ולשמירת הטבע והסביבה

 

תקופה ארוכה של הנאה מתחת לצלה של הפרגולה

פרגולה הינה דבר נפלא, היא משמשת הן כאלמנט עיצובי, המעלה את נראות הבית ומייפה אותו, היא עשויה להיות צל לישיבה נעימה בגינה ואף לתת לסגור את המרפסת, כאילו היא ממש חדר נוסף בבית.

חשוב לשים לב שכל פרגולה והאיכות שלה, ולכן יתרונות החברה שלנו בעת הייעוץ לבניית פרגולה, וכמו כן ההזמנה של הקיט לבנייה עצמאית או הזמנת העבודה בשלמותה, היא שאנחנו אתכם באותה סירה.

גם לנו יש אינטרס שהפרגולה שלכם תתאים לכם ותעשה את חייכם ליפים יותר. תקראו לזה תרבות צריכה, אנחנו קוראים לזה שירות ומערכת יחסים. כשם שאנחנו דואגים שהפרגולות שלנו יהיו מוצר אטרקטיבי, כך כשאתם קונים, בונים ונהנים מהן, אנחנו מממשים את מלוא הפוטנציאל שלשמו התחלנו את הדרך הזו.

פרגולה היא אינה דבר של מה בכך, חשוב לשים לב לפרויקט הזה ברצינות, וכך לאפשר לבחירה שלכם לתת לכם פרגולה שמחזיקה לתקופה ארוכה. לכל פרויקט יש את הקסם שלו, ואלו שנשארים לאורך זמן, נשארים איתך כמו עץ עתיק בחצר הבית, שמכיר אותך מעבר לעכשיו.