פרגולות מעוצבות מאלומיניום שיהפכו את הבית שלכם לפינוק אמיתי

פרגולה היא התוספת שיכולה לשדרג פלאים את הגינה או החצר שלכם.

בפשטות ובקלות אפשר להפוך פרגולות אלומיניום לפרגולות מעוצבות שמבטאות את הטעם האישי והייחודי שלכם. אפשר לעשות את זה בעזרת סוגי רפרפות מיוחדות או בצביעת הקורות שיוצאת מהקופסה. פרגולות מעוצבות מאלומיניום מבטיחות לכם עיצוב יפה, חדשני, חזק ועמיד לאורך שנים.

זקוקים לליווי והכוונה? תוכלו למצוא אצלנו את הפרגולה המעוצבת שתמיד חלמתם עליה.

הפעם הגענו למשפחת פרץ בכפר סבא שבחרה להקים את הפרגולה מאלומיניום שלה איתנו. הפרגולה שהקנו להם מגדילה את שטח המחייה בבית, העלה את ערכו ושווי של הבית ומייפה את חזית הבית. 

מפרט טכני

גוון

3010

שלד

45/150

רפרפות

13/70

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

עיצוב ייחודי של פרגולות לחצר – תנו לזה להפתיע אתכם

עיצוב ייחודי של פרגולות מעוצבות מאלומיניום לחצר הוא מה שראינו שעשוי להגיע קרוב ללב ללקוחות שלנו. כל אחד כמעט מעוניין בפרגולה, ויש לה אלמנטים שחשובים לנו שיימצאו בה, אך העיצוב הוא לא פחות חשוב. לפעמים העיצוב הוא מה שקובע את ההבדל בין פרגולה אחת למשנה, ויותר מכך, את ההרגשה במרחב המקורה לבסוף, בדרך שרק אתם יודעים שמתאימה לכם.

ישנם מספר מודלים המשלבים סגנונות שונים של עיצוב פרגולות, צבע וחומר, ורמת גימור מסוימת שיוצרת את המודל בסופו של דבר. לכל אחד יש את הסגנון הפרטי שלו, ואנחנו מתמחים בלהתאים את המודלים למקסימום כמות הלקוחות שנוכל, ולכל לקוח ולקוח באופן אישי וייחודי את המודל שלו מבין כל אלה.

מה לחפש כשמחפשים פרגולות מעוצבות לחצר?

חפשו את מה שאתם אוהבים יותר מכל, ומעבר לזה, זהו את האלמנטים שאתם אוהבים וראו כיצד הם מופיעים במודל החביב עליכם.

החצר שלכם זקוקה ליישור ודיוק במרכז גינות מתעגלות ומתפרעות – חפשו עמודים מרובעים ורפרפת רחבה יחסית.

הגינה שלכם גדלה בתוך רובליקות ישרות ומהודקות? אם כן, חפשו את העמודים העגולים, את הפרגולות הלבנות ואולי אף פרגולה תלויה במידת האפשר, שיוכלו לתת לכם את המענה המתאים ביותר, כדי לאפשר לגינה שלכם לזרום הלאה ולהיות באווירה נעימה.

חפשו את הגודל המתאים של הפרגולה, שלא יסגור מדיי את המרחב בגינה, ואיתו את האוויר.

מאידך, חפשו את הפרגולה שתצל בדיוק במידה הנכונה, ותאפשר לצמחים לצמוח בצורה אופטימאלית, לאנשים לשבת ולהתרווח בצל, ולגינה כולה להיות עשירה יותר מעצם הפרגולה.

פרגולות מעוצבות מאלומיניום בכפר סבא

עיצוב הפרגולה בהתאמה אישית לכם

יתרונות החברה שלנו היא בהתאמת פרגולות מעוצבות לגינה, ובמיוחד בשבילכם. אין לנו מודל חביב במיוחד, אלא מודלים מומלצים שחביבים על פי רוב הלקוחות שלנו, אך כמובן שעל טעם וריח אין מה להתווכח.

עיצוב הוא היכולת שלנו לשים את הרעיונות והחלומות שלנו בתוך פרגולה ולממש אותה הלכה למעשה בעצם בנייתה בגינה. חשוב לשים דגש על עיצוב הפרגולה, שיהיה משתלב בגינה כאמור, ואנשי המקצוע שלנו יכולים לעזור לכם בהתאמה זו, מתוך עולם עשיר של ניסיון וותק בתחום.