פרגולה חשמלית נגד גשם

פרגולה חשמלית נאספת

כשבפרגולות אלומיניום עסקינן, חברת  We – Wood היא מהוותיקות והמובילות שבנמצא. החברה מתמחה בייצור והתקנה של מוצרי אלומיניום שונים, לרבות פרגולות וגדרות. אנו מקפידים לקחת כל פרויקט באופן המקצועי ביותר ומגיעים לשטח על מנת לערוך מדידות מדויקות עד למילימטר, לאפיין את הפתרון הדרוש ולתכנן אותו בצורה הטובה והמקצועיות ביותר. אנחנו בעלי ניסיון של כ-8 שנים ורושמים לעצמנו מספר גדול של פרויקטים ברחבי הארץ.

קירוי נגד גשם

פרגולות אלומיניום מספקות באופן כללי הגנה טובה מפני הגשם, והן גם עמידות בפני נזקי מים ולא מחלידות. פרגולות חשמליות כוללות מנגנון חשמלי שעוזר לתפעול הפרגולה, שניתן לפתוח ולסגור או לכוון את הרפפות שלה בקלות באמצעות שלט הבקרה. כך ניתן להתאים את הפרגולה למזג האוויר השורר באזור באותה עת. כאשר הגשם זולף ניתן לסגור אותה ולקבל הגנה מהטיפות, ובעת אחרת לאפשר פתיחה רחבה יותר.

תוספת מרזב לפרגולה

כשרוצים לבנות באופן ספציפי פרגולה חשמלית נגד גשם, ניתן להתקין בנוסף מרזב שינקז בצורה יעילה את מי הגשמים שמצטברים על הפרגולה. כך הם לא יפלו על ראשכם בעת הכניסה והיציאה אליה וממנה או יגיעו למקומות בלתי רצויים.

צביעה איכותית של הפרגולה

אנחנו מקפידים להכין את האלומיניום לקראת הצביעה בתנור האלקטרוסטטי באמצעות תהליך הנקרא אנודיזציה (אילגון), שמנקה את האלומיניום ומצפה אותו בשכבת הגנה. באופן זה הפרגולה יכולה לשמור על הצבע שלה לטווח ארוך, ותעמוד בצורה טובה ויציבה מול תנאי האקלים השונים.  

להשתמש בכל זמן שרוצים

פרגולה בעלת קירוי הולם ומתכוונן מאפשרת לנו לנצל את השטח שלה בכל עונות השנה – בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב. אין בעיה לארח חברים ומשפחה גם כשיורדים גשמים והרוחות מנשבות, לתלות כביסה או לעסוק בכל פעילות אחרת. גם במובן העסקי יש לכך יתרון משמעותי, ועסקים שמקבלים לקוחות יכולים להמשיך לנצל את השטח החיצוני שלהם עד תום הודות לשימוש בפרגולה חשמלית נגד גשם.

כמה עולה פרגולה חשמלית נגד גשם?

פרגולה חשמלית היא יקרה יותר מפרגולות אלומיניום אחרות, וזאת בשל השימוש במנגנון חשמלי מתקדם. פרגולות חשמליות עולות לרוב 1,000 ₪ למ"ר או יותר. התקנה של מרזב צפויה להעלות את מחיר הבסיס של הפרגולה. התאמת המחיר נעשית תמיד באופן אישי לפרויקט, ויש משתנים רבים להתחשב בהם בעת קביעת המחיר. אנו בכל מקרה מאמינים במחירים ששווים לכל כיס ולכל נפש ומקפידים להציע מחירים תחרותיים ככל האפשר.

אחריות ואמינות

חברת  We – Wood עומדת בצורה מלאה ובטוחה מאחורי כל המוצרים שלה, ומעניקה ללקוחותיה 10 שנות אחריות על הפרגולות, לרבות עבור פרגולה חשמלית נגד גשם. דרכנו תזכו לרכוש קירוי איכותי מאוד, שישרת אתכם במשך שנים רבות ויעוגן לקרקע באופן הטוב והבטוח ביותר, כך שהוא יעמוד איתן ויציב גם בשיא החורף.  

רוצים פרטים נוספים או לקבל מאיתנו הצעת מחר מסודרת? צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון  073-7969722 ונשמח לעמוד לרשותכם