פרגולה חשמלית נאספת

פרגולה חשמלית נאספת

חברת We – Wood מתמחה בבנייה מודרנית ובייצור ובנייה של פרגולות אלומיניום איכותיות לבית ולעסק. לחברה 8 שנות ניסיון בעבודה עם לקוחות פרטיים ומול אדריכלים, מעצבי גינות ומעצבי פנים. החברה מאמינה בשקיפות והוגנות מול קהל הלקוחות שלה, שמה את הלקוח במרכז ומתחשבת ברצונות ובטעם האישי שלו כשהיא מייצרת ומעצבת עבורו פרגולות או מוצרי אלומיניום אחרים. החברה מעניקה אחריות ארוכה ושירות לקוחות אישי, ואת הפרויקטים שהיא ביצעה ומבצעת ניתן לפגוש בכל הארץ.

מהי פרגולה חשמלית נאספת?

פרגולה נאספת מאפשרת פתיחה וסגירה של הגג בלחיצת כפתור אחת, הודות למנגנון החשמלי שמהווה חלק מהותי ממנה. תוך לא יותר ממספר בודד של שניות, תריסי הגג יתכנסו יחדיו או יתפרשו – בהתאם לבחירה. המודולאריות וגמישות השימוש של פרגולה חשמלית נאספת מאפשרת לבעליה ליהנות ממנה בכל עונות וימות השנה. לפרגולה מסוג זה 3 מצבים מרכזיים:

  • מצב סגור: כאשר רוצים להעניק אטימות מלאה מפני הרוחות ומי הגשמים בחורף או לספק הצללה מלאה בעונת הקיץ.
  • מצב פתוח: כאשר מזג האוויר בחוץ נעים ורוצים ליהנות מהירח ומהכוכבים בלילה או ממשב רוח נעים ומשמש אביבית.
  • מצב פתוח חלקית: כאשר רוצים להגן מפני השמש והחום וליצור צל ותנאים נעימים, אך לא באופן מלא, אלא חלקי בלבד.  

פרגולה תלויה או עומדת

את הפרגולה תוכלו לעגן לקרקע באמצעות עמודי אלומיניום, כמו רוב הפרגולות הקלאסיות, או לחבר אותה לקיר באמצעות דיאגונליים, ובכך ליצור למעשה פרגולה תלויה, שהיתרון שלה נעוץ בכך שהיא חוסכת מקום בשטח.

פרגולה יעילה לבתים פרטיים ולעסקים

פרגולה חשמלית נאספת מתאימה אם כן גם לעסקים וגם לבתים פרטיים, ולמעשה לכל מי שיש ברשותו גינה, חצר או מרפסת. כאשר באים אליכם אורחים או לקוחות, תוכלו להעניק להם את תנאי השהייה הנוחים והטובים ביותר, בהתאם למצב השמש בשמיים או מצב הרוחות והגשמים, ובהתאם לרצונם האישי.

תוספות אפשריות לפרגולה

לפרגולה חשמלית נאספת, כמו לשאר הפרגולות שלנו, ניתן לשקול להוסיף תוספות כגון תאורת לד למען שדרוג האווירה ומרזב לניקוז מי הגשמים בחורף. ביחד אתכם נאפיין את הרצונות שלכם ונבנה עבורכם את הפרגולה המעוצבת והפונקציונאלית ביותר.

עלות פרגולה חשמלית נאספת

פרגולות חשמליות הן פרגולות מתקדמות ומשוכללות יותר מאשר פרגולות קבועות או פרגולות אחרות שאינן בעלות מנוע חשמלי. לרוב מדובר במחיר של 1000+ ₪ למ"ר, אך יש להתאים את המחיר באופן אישי לפרויקט. חברת We – Wood עושה ככל שביכולתה להציע מחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד.

רכישה בטוחה

פרגולות אלומיניום הן פרגולות עמידות שמצריכות תחזוקה אפסית ולא יותר מאשר ניקוי באמצעות מים וסבון. דרכנו תזכו בנוסף גם ל-10 שנות אחריות ושירות לקוחות אישי מן המעלה הראשונה. מחכים לשמוע מכם ולבנות לכם פרגולות אלומיניום אסתטיות ופרקטיות לשימוש בכל השנה.

רוצים לקבל מאיתנו הצעת מחיר? צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 073-7969722 ונשמח לעמוד לרשותכם