פרגולה אלומיניום תלוייה

פרגולת אלומיניום תלויה היא פיתרון מקסים ואלגנטי עבור שטחים הדורשים הצללה והגנה מהגשם והשמש.
פרגולה תלויה היא למעשה פרגולה אשר מורכבת ללא עמודים תומכים ובכך מספקת את ההצללה אותה אנו מבקשים מבלי לתפוס את המרחב.
להבדיל מפרגולות מברזל או פרגולות עץ, היתרונות טמונים במשקל החומר, בהתקנה ובתחזוקת הפרגולה.
ניתן להכין פרגולת אלומיניום בצבע דמוי עץ

משקל

פרגולות אלומיניום ניתנות לתלייה עד 4 מטרים יציאה מהקיר

התקנה

בגלל קלות חומר הגלם התקנת הפרגולה היא קלה ומהירה

אחזקה

אלומיניום, בשונה מברזל ומעץ אינו מחליד, צבעו אינו דוהה והוא אינו דורש תחזוקה שוטפת. ניתנת אחריות של 10 שנים על צבע האלומיניום

מאיזה חומר כדאי לבנות את הפרגולה התלויה, ולמה?

אנו ממליצים על אלומיניום כחומר גלם בהרכבת פרגולה תלויה. האלומיניום הוא חומר קל ועמיד במיוחד. הוא אינו חשוף לפגעי מזג האוויר, אינו מחליד כמו ברזל, ואינו נרקב כמו עץ וניתן לשים סנטף של חברת פלרם.

הוא גם אינו דורש תחזוקה שוטפת, בעוד חומרים אחרים המשמשים להרכבת פרגולות דורשים זאת. העץ למשל, דורש שיוף וצביעה, והברזל דורש טיפולים מונעי חלודה וצביעה מחודשת לעתים תכופות.

האלומיניום הוא חומר בטיחותי, אינו רעיל לסביבה, ואינו שוקל הרבה. דבר זה מגביר את בטיחותו, כך שבמקרה של אסון טבע חס וחלילה, הפרגולה לא תגרום לנזקים בנפש עקב משקלה.

כמו כן, האלומיניום עומד בתקנות "חוק הפרגולות", שמאפשר להקים פרגולה ללא היתרים מיוחדים כל עוד היא קלה להרכבה ופירוק, עשויה מחומר קל, ולא מפריעה לעיצוב החיצוני והמבני של הבניין.

פרגולה תלויה מאלומיניום היא קלה להרכבה ולפירוק, אך יש לשים לב להתייעץ עם מומחה לפני הרכבתה. בגלל שהפרגולה לא נשענת על עמודים, יש לשים לב לנקודות התלייה, על מנת לוודא שהיא ממוקמת במקום הטוב ביותר מבחינה בטיחותית.

כמו כן, יש לבצע בדיקת עומסים, על מנת לוודא שהפרגולה תוכל לעמוד בכמות המשקעים באיזורכם. האלומיניום הוא חומר גלם קל מאד, אך גם עמיד ביותר, ולכן יכול לעמוד בעומסים כבדים, שכן הוא בעצם סוג של מתכת.

האלומיניום הוא חומר גמיש מאד מבחינה עיצובית, ושלל אפשרויות העיצוב שלו יאפשרו לכם להתאימו לעיצוב הכללי של הבית / הבניין. ניתן להזמין פרגולה מעוגלת או מרובעת, ולצבוע במגוון רחב של צבעי RAL ואפילו פרגולות אלומיניום דמוי עץ

מה ההגנה שמספקת הפרגולה התלוייה, ולמה היא עדיפה על פרגולה רגילה?

על מנת שהפרגולה התלויה תספק הגנה מירבית מפני הגשם והשמש, ניתן להזמין את הקורות בשיפועים שונים. כאשר אתם חושבים על הזמנת פרגולת אלומיניום תלויה, קחו בחשבון את כיווני האוויר באיזורכם, וחשבו איזה שיפוע ייתן לכם את ההצללה המירבית, ולאיזה כיוון אתם רוצים לכוון את הקורות של הפרגולה. תכנון נכון יעזור לכם להפיק את המירב מהשקעתכם.
לסיכום, אם ברשותכם שטח קטן כגון מרפסת קטנה או שטח כניסה לבית, שלא מנוצלים היטב עקב חוסר הצללה, פרגולת תלויות העשויות מאלומיניום הן הפיתרון האולטמטיבי עבורכם. הם מספקות הצללה והגנה משמש, גשם ורוחות ומאפשרות לכם לנצל היטב את השטח בכל עונות השנה.
היתרון של הפרגולות התלויות הוא בכך שהן לא מורכבות על עמודים, ולכן חוסכות המון שטח, מה שחשוב מאד במקומות קטנים.

האלומיניום מומלץ מאד כחומר הגלם להרכבת הפרגולה התלויה. הן מבחינת משקלו הקל, והן בגלל שהוא מתאים לסטנדרטים של "חוק הפרגולות". הוא קל להרכבה ופירוק, משתלב מבחינה עיצובית והנדסית בתכנון הבניין, ועמיד בפני פגעי מזג האוויר. הוא גם אינו דורש תחזוקה שוטפת, וקל מאד לניקוי.
התקשרו עוד היום ובררו על הפרגולה המתאימה ביותר עבורכם. ספקו לנו מידע על המיקום בו אתם רוצים את הפרגולה, גודל השטח, והצורה בה היא צריכה להיות, ואנו נספק לכם הצעות מחיר אטרקטיבית.