פרגולה אלומיניום כחולה שהקמנו במושבה מגדל

יש אנשים שאוהבים לעשות ת הדברים קצת אחרת, כאלה אנשים אנחנו פשוט אוהבים! 
הלקוחות שלנו הפעם הגיעו מהמושבה מגדל שנמצאת על שפת הכנרת. הם ביקשו לבנות פרגולה קצת שונה שתתן להם הרגשה "אחרת". הצענו להם לצבוע את הפרגולה שלהם בכחול – והם פשוט אהבו את הרעיון הזה.  התוצאה לפניכם.

גוון

כחול אטלנטי של קליל

שלד

55/140 מ"מ

רפרפות

45 רווח 2 ס"מ

אגדים

40/60

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולה אלומיניום כחולה

כל היתרונות אשר הופכים את פרגולות האלומיניום למשתלמות ביותר

קיימים פתרונות הצללה מסוגים שונים, העשויים מחומרים שונים וכמובן שכל פתרון מעניק יתרונות ייחודים משלו. על מנת שפתרון הצללה יקבל את תואר הפתרון המועדף, עליו להעניק יותר מכמה מאפיינים ייחודיים.

רוב החומרים אינם מספקים הגנה והתאמה מושלמת עבור תנאי חוץ ועונים רק על כמה מהקריטריונים, חלק מהפתרונות עונים על אסתטיקה, חלק עונים על שליטה בכמות ההצללה וחלק עונים על יציבות.

הפתרון היחיד שמצליח להעניק את מירב המאפיינים היא פרגולת אלומיניום. פרגולות אלומיניום הן פתרון ההצללה האיכותי, האסתטי והמשתלם ביותר עקב מאפייני החומר.

פרגולות אלומיניום – המלצה של מומחים

פרגולות אלומיניום מאופיינות ביכולות שאין לאף פרגולה המיוצרת מחומרים אחרים והנה כמה מהמאפיינים המוצלחים שלהן:

עמידות : פרגולות אלומיניום עמידות בפני כל תנאי מזג האוויר וגם בקיצוניים ביותר. האלומיניום אינו מושפע ממים ומחומרים אחרים ולפיכך אינו נרקב או מחליד ושומר על צורתו המקורית לאורך שנים. זאת בניגוד לפרגולות מעץ אשר מושפעות מתנאי מזג האוויר המשתנים.

עלות: על אף שעלות האלומיניום די זהה לעלות של פרגולה מעץ, פרגולות אלומיניום כמעט ואינן מתבלות כך שיחס בין התמורה לעלות כדאית בהרבה כאשר מתקינים פרגולה מאלומיניום

תחזוקה וניקיון: פרגולות אלומיניום אינן מצריכות תחזוקה על בסיס קבוע, פעם בשנה מספיקה ליציבות ובטיחות הפרגולה. פרגולות אלומיניום ניתן לנקות בקלות האמצעות סך הכל מים וסבון.

שלושה טיפים לבחירה מוצלחת של פרגולת אלומיניום:

  • חשוב לצבוע את הקורות שישמשו להרכבת הפרגולה בצבעים איכותיים ובעלי תווי תקן. רק צביעה איכותית כזו, תבטיח עמידות מוגברת של החומר לאורך שנים.
  • מה שיכול להוזיל משמעותית את עלויות ההקמה, הוא הבחירה בפתיחה וסגירה ידניים במקום פתיחה וסגירה חשמליים.
  • תכנון חכם ושימוש בחומרים מתקדמים מייצר לא רק בידוד בפני מזג האוויר אלא גם חיסכון בעלויות חימום / קירור
פרגולה כחולה מאלומיניום ב