מתקינים הצללה למרפסת מאלומיניום בקרית אתא

תושבי קריית אתא, גם לכם מגיעה פרגולה אלומיניום, תוכלו למצוא אצלנו את הרמה הגבוהה ביותר והאיכותית של מגוון פתרונות הצללה למרפסת.

כמו משפחת דותן שבחרה בנו לבנות עבורם את הפרגולה. אנחנו נדאג שתזכו ליחס אישי מקצועי לכל אורך הדרך כך שתבינו במהרה כי שעשיתם את הבחירה הנכונה.

מפרט טכני

גוון

I40 של קליל

שלד

55/140

רפרפות

45 רווח 45

אגדים

40/60

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

פרגולה אלומיניום בקרית אתא

הצללה למרפסת – אל תגידו לא ידעתי לא שמעתי

אם בעבר הסלון היה "מוקד העניינים בבית" והיינו דואגים לסלון מרווח, עיצוב מושלם ולתנאים נוחים נראה כי המצב קצת השתנה.

לאורך השנים ניתן להבחין כי המרפסת הופכת אט אט להיות מוקד עיקרי בבית הן לבילוי והן לאירוח. מכיוון שהמרפסת נמצאת בחלק החיצוני לבית כמובן שהישיבה וההנאה במרפסת תלויה בתנאי מזג האוויר, שכן בקיץ בשעות הצהריים החמות השמש היוקדת אינה מאפשרת ישיבה נעימה במרפסת ומעבר לכך היא מסוכנת, ובימי החורף הסוערים הרוחות והגשמים לא צפויים ויכולים בקלות להרוס אירוח.

הפתרון – הצללה למרפסת אשר יאפשר ניצול מרבי של המרפסת ללא תלות ביום או בעונה.

פתרונות שקיימים בשוק עבור הצללה למרפסת

אחרי שהחלטנו על המה ומי בואו נדבר קצת על האיך. בבואנו לבחור את פתרון ההצללה הטוב ביותר עבור המרפסת, קודם כל עלינו להחליט מהי המטרה העיקרית של ההצללה? האם ברצוננו להשיג הצללה מלאה מהשמש או מהגשם? או שאנו מעדיפים פתרון נייד אשר ניתן לקיפול ואחסנה. האם נרצה הצללה חשמלית או ידנית?

אז כמו שהבנתם יש שאלות רבות וגורמים משתנים שעלינו לבחון בטרם נבחר את פתרון ההצללה המושלם.  בהתאם לכמות השאלות והגורמים כך קיימים מגוון רב של פתרונות הצללה אשר כל אחד מהם נותן מענה ייחודי.

פתרונות שקיימים בשוק עבור הצללה למרפסת

פרגולת האלומיניום מתאפיינת בעמידות גבוהה לנזקי מזג האוויר, תחזוקה מועטה, משקל קל המאפשר התקנת פרגולות אלומיניום בבתים משותפים או במרפסות גבוהות ואף בגגות. ואם זה לא מספיק ניתן לעצב את פרגולת האלומיניום בשלל סגנונות, צבעים, צורות ועיצובים.

על מנת לבחור את הפתרון המותאם ביותר עבורכם ושלא תצטרכו כל עונה להחליף, לקנות חדש או לוותר ולא ליהנות מהמרפסת שלכם כדאי לבחור בליווי מקצועי אשר יעזור לכם לתת מענה לכל השאלות החשובות.

עוד פרגולות בעוד ערים בישראל