מה עושים עם פרגולה ?

מה זה אומר פרגולה? עם כל כך הרבה סוגים שונים של פתרונות הצללה בחצר , גינה, כניסה לבית כניסה אחורית ועוד, כל אלה נועדו לספק לבעלי בתים צל וקירוי, יש סוגים רבים של פרגולות אלומיניום, לא קל להתמצא בין כולם.

הגעתם להסבר מהי פרגולה

הסוגים השונים של העיצובים, היתרונות והמטרות של פרגולה, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

פרגולה תלוייה
פרגולה אלומיניום

סוגי עיצובים של פרגולה

אמנם ישנם כמה סוגים שונים של עיצובים פרגולה, אך כל סוגי הפרגולות מורכבות מקורות אלומיניום המשתלבות בפרופיל אלומיניום. פרגולה היא מבנה פתוח ורחב עם ארבע קורות תמיכה, ללא קירות, ועיצוב גג דקורטיבי ומשתנה. לצורך הגנה מפני השמש קיים כיסוי גג עילי המכונה סנטף, כשהסנטף נועד לסנן קרני אור ולפזר את האור בצורה שווה מבעד לפרגולות. 

אחד האלמנטים הנפוצים ביותר בעיצוב החצר האחורית הוא הפרגולה. פרגולה מיועדת לשרת מגוון רחב של מטרות, מטרות הנוגעות בעיצוב וסטייל, מטרות הנוגעות ביעילות ובכדאיות כלכלית. להלן רשימה של סוגים שונים של עיצובי פרגולה לבחירה.

פרגולה תלויה

פרגולה תלויה היא סוג מיוחד של פרגולה, אשר בעזרת עיגון חזק ובטיחותי, מאפשרת הצמדה והתקנת פרגולות אלומיניום ישירות על קיר ללא קורות תומכות המגיעות לרצפה.

פרגולה מאלומיניום

פרגולה עם גג פתוח

כפי שהוזכר קודם, מרבית הפרגולות מעוצבות בעיצוב גג פתוח המאפשר אור שמש וזרימת אוויר מספקת. פרגולות פתוחות ממוקמות לרוב בגינה כדי ליצור מוקד מושך ויכולות להוסיף עוד יותר יופי לחלל.

הקמת-פרגולות-בדרום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום הן בחירה נבונה עבור אזורים המושפעים לעתים קרובות מתנאי מזג אוויר קשים. לא רק שמסגרת האלומיניום מחזיקה מעמד בצורה טובה במיוחד במזג אוויר גרוע, אלא שהיא עשויה להחזיק זמן ארוך ביותר. פרגולות אלומיניום נפוצות במיוחד בגלל המראה המיוחד שלהן, המגיע במבחר עצום של צבעים או במראה דמוי עץ.

פרגולות אלומיניום

בד

פרגולת בד משתמשת בבד מתוח במקום גג פרופילי אלומיניום. סוג זה של עיצוב מספק מראה קל, יש האומרים כי מוצר זה הוא פחות "רציני" ממוצרי אלומיניום, שכן אריג בד לא ניחן באורך חיים ארוך במיוחד ומי רוצה לחפש כל כמה שנים בד חדש ולהתעסק בהתקנתו.

גדר אלומיניום עם פרגולה בד

פרגולה אלומיניום עם סנטף

אם אתם מעדיפים פרגולה עם גג היכול להגן עליכם מפני השמש, הגשם, ואלמנטים אחרים, פרגולה עם סנטף היא בחירה מושלמת. במזג האוויר הישראלי, הכפור לעיתים רחוקות מגיע, על כן השימוש בחצרות או בריהוט גן הממוקם באופן קבע בחוץ, נמשך כמעט כל השנה, סנטף בגג הפרגולה, יחד עם העמידות של קורות האלומיניום, נותנים מחסה יציב ועמיד בין אם גשם ובים אם שמש.

פרגולה אלומיניום

פרגולה אלומיניום עשה זאת בעצמך

אנחנו ב We wood הגינו וייצרנו ערכות פרגולה להרכבה עצמית, כל אחד יכול! אנו מכינים את הקורות והפרופילים על פי המידות הדרושות לשטח שלכם, אתם מרכיבים. לא נחות ידע מיוחד וגם אנו נשמח לייעץ.

עבודת מנוף בהתקנת פרגולה אלומיניום בפרוקיט באוניברסיטה

מטרת הפרגולה

פרגולה יכולה לשרת מגוון רחב של מטרות, בהתאם להעדפותיו של בעל הבית. בעוד שעיצוב הפרגולה מורכב מגג והיעדר קירות, ניתן לבצע שינויים כדי למלא את הצרכים הייחודיים שלך.

להלן היתרונות השונים של פרגולה ואת ארבע היישומים והתועלות בהתקנת פרגולה מאלומיניום במבנים חיצוניים.

שיפור ערך הבית

על ידי הוספת פרגולה יציבה ומעוצבת היטב לחצר האחורית, כל אחד יכול ליצור חלל חיצוני מפואר ולהגדיל את ערך הבית.

שדרוג הגינה

פרגולה היא דרך פנטסטית לאבזר את אזור חוץ הבית. למשל, לעיצוב פרגולה עם גג פתוח , להוסיף כמה גפנים למגע מקסים במיוחד. והרי לכם גינה קסומה ומזמינה.

יצירת רחבה חיצונית

מקובל שבעלי בתים משתמשים בפרגולות כדרך פשוטה אך מושכת ליצור הרחבה חיצונית של שטח בגינה שלהם. ואף הרחבה של החדר במקרים בהם מבוצעת סגירת מרפסת. אם זו המטרה, כדאי לבחור עיצוב וחומר שישלים את בעיצוב החיצוני של הבית ולבחור את סוג הפרגולה המתאים למטרה, מומלץ בהחלט להתייעץ עם בעל מקצוע לפני קבלת החלטה, אנו נשמח לייעץ בכך עת.

צל ופרטיות

פרגולות בדרך כלל לא מגיעות עם קירות, אך הן עדיין הדרך הטובה ביותר להוסיף מגע של צל ופרטיות לחלל החצר האחורית.

0737-969-722

כעת כשאתם יודעים את המטרה, הסוגים והשיקולים בבחירה של הפרגולה שתתאים לכם ביותר, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר- נשמח לייעץ ולענות על כל השאלות שלכם
התקשרו או השאירו פרטים