התקנת פרגולות אלומיניום ברחובות

פרגולות אלומיניום ברחובות

מפרט טכני

גוון

ברונזה

שלד

40/140

רפרפות

פרופיל 13/70 עומד

אגדים

80/40

הגנה מגשם

ללא הגנה

לכל אלה ששואלים, אנחנו מתקינים פרגולות אלומיניום גם ברוחובות, לשם הגענו הפעם.

משפחה נחמדה, שבחרה להתקין פרגולה אלומיניום במרפסת ביתה. הם ביקשו שגוון הפרגולה יהיה תואם לתריסי האלומיניום שכבר היו מותקנים בביתם – כמובן ששמחנו להתקין להם בדיוק את הפרגולה שהם ביקשו.

קצת על רפורמת הפרגולות

לכל אלו המתלבטים על הקמת פרגולה בחצר הבית או על הגג , כדאי שתקראו את השורות הבאות.

בעקבות רפורמת הפרגולות משנת 2014, מותר לבנות פרגולה ללא צורך בהיתר בניה.

התקנות החדשות במסגרת רפורמת הבניה, מאפשרות לבנות מבנים קלים שונים, שלא מפריעים לציבור. אלה כוללים בין השאר מצללות – פרגולות – לצד מחסומי חניה, דודי שמש וכדומה.

במסגרת הרפורמה ניתן להקים פרגולה ששטחה יכול להיות לכל היות רבע משטח הקרקע או הגג אך לא יותר מ- 50 מ"ר, לפי הגדול מבין השניים.

משכך, כבר אין צורך היום בהשגת היתרים שונים וכל מה שנותר לכם הוא להחליט באם אתם רוצים פרגולת אלומיניום או אחרת.

לפרגולות האלומיניום יש כמה יתרונות על פני הפרגולות האחרות ולהלן כמה מהן:

ריבוי צבעים וטקסטורות בפרגולות אלומיניום:

לעומת פרגולות העץ המגיעות מן הסתם בגווני עץ בלבד את פרגולות האלומיניום ניתן לצבוע כמעט בכל צבע אשר בו תחפצו.

כמובן שפרגולות אלומיניום סטנדרטיות מגיעות במספר צבעים מסוימים, אך אם בכל זאת תתעקשו על אלומיניום סגול, יש להניח שמישהו יוכל לצבוע זאת עבורכם.

"לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה "– פרגולת אלומיניום במראה של עץ

אם אתם רוצים לבנות פרגולת אלומיניום וליהנות מהיתרונות הרבים שיש באלומיניום תוך שמירה על מראה של עץ, ניתן לבנות פרגולה בצבעים חומים ולתת לאלומיניום אפילו מרקם מסוים, שמזכיר עץ.
כך תוכלו להנות משני העולמות.

פרגולות אלומיניום צריכות מעט מאוד תחזוקה

פרגולות עץ דורשות צביעה וחידוש כמעט בכל קיץ, בהתאם לכמות הקרינה באזור מגוריכם. כמו כן, העץ הוא חומר חי אשר מושפע משינויי מזג האוויר ועובר שינויים בגשם או בחום ויובש, כך שהפרגולות לא בהכרח שומרות על הצורה המקורית שלהן.

לעומת זאת, פרגולות אלומיניום נהנות מהיציבות של חומר האלומיניום ומכך שאינו רגיש לקרינת השמש, לחום או לגשם. באזורי חוף יש סכנה מסוימת לקורוזיה, אך לא בכל סוגי האלומיניום. צביעה וגימור מתאימים מקטינים מאוד את הסיכון לכך.

משקל פרגולת האלומיניום נמוך יותר וקלה יותר לחיבור מפרגולת עץ

משקלה הנמוך של פרגולת האלומיניום מהווה יתרון גדול למי שרוצה לבנות פרגולה גדולה ומורכבת על גג. כמו כן, חלקי הפרגולה מאלומיניום ניתנים לחיבור קל יותר ביניהם ולפירוק. פרגולות אלומיניום שרוצים לנקות או להזיז ממקום למקום דורשות מעט שינויים וניתן כאמור לפרק ולהרכיב אותן באמצעים פשוטים יחסית.