התקנת פרגולה מאלומיניום בשערי תקווה

הוזמנו על ידי אלי להקים למשפחתו ולו פרגולה בישוב שערי תקווה.

לכל מי שלא יודע (כמונו טרם הנסיעה לשם) שערי תקווה היא התנחלות וישוב קהילתי במערב השומרון. ליד ראש העין… השכלנו 🙂.

הגענו לאלי שמחים וטובי לב, וגילינו שגם אלי כזה. הכי כיף לשרת אנשים שנעימים שמחים וטובי לב. תוך כדי העבודה על הקמת הפרגולה (כי הרי לשם כך הגענו) היתה לנו שיחה קולחת ונעימה ואפילו אירוח לבבי כיד המלך.
אז אלי, תודה רבה על שבחרת בנו לבנות עבורכם את הפרגולה דבל טי שכל כך רציתם ותודה על ההזדמנות לשרת אותך.

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

55/140 מ"מ דבל טי

רפרפות

רפרפות U

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף חלבי

הערך המוסף של פרגולה אלומיניום

בתים חד קומתיים וגם פנטהאוזים ווילות, כמו גם בתי קפה ומסעדות רבות הנפתחים באחרונה בעפולה, הם לקוחות פוטנציאליים טבעיים להתקנת פרגולות.

כחברה המתמחה בעבודות עץ, אלומיניום ולברזל אנחנו יכולים להעשיר, לשדרג, להשיח ולייפות את הכנס שלכם באמצעות שילוב סוגים וחומרים שונים של פרגולות, בצורות ובגדלים שונים, בפרופיל הצללה משתנה, ובכל מתאר רצוי ומועדף.

פרגולה אלומיניום נותנת מענה מיטבי לשטח אשר בהעדרה אינו מנוצל. היא הופכת אותו למעין מתחם נוסף, קטן או גדול, מחוץ לבית, המגוון את אפשרויות הבילוי של הדיירים ומהווה מקום לאירוח אורחים. בימים שבהם שורר מזג אוויר נעים, ובשערי תקווה שורר מזג אוויר  כזה ברוב חודשי השנה, פרגולה אלומיניום בפרט ופרגולה בכלל מאפשרת לשבת בחוץ ולהרגיש בבית, ליהנות מכל היתרונות של הבית ועם זאת לנשום אוויר צח, להירגע ולהתרענן.

התקנה מקצועית של פרגולה אלומיניום - למה זה חשוב

כחברה העובדת אך ורק בכפוף לתקני איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים ולא לוקחת שום סיכון, להתחייבות ולאחריות שאנחנו מעניקים על המוצר ועל העבודה יש כיסוי מלא.

התקנת הפרגולה נעשית על ידי צוות עובדים מנוסה ומאומן בהתקנת פרגולות, עם עמודים ובלעדיהם, כאשר הלקוח נהנה מייעוץ מקצועי צמוד ומקבל את מלוא המידע הדרוש המקל עליו להחליט היכן וכיצד תותקן הפרגולה, כדי שהיא תספק לו את התמורה המלאה על כספו ועל מנת לאפשר לו להפיק ממנה תועלת מרבית.

אם אתם נמצאים בתהליך בניית בית, אתם מוזמנים לקבל את כל המידע על אודות התקנת פרגולות אלומיניום. תתחדשו.