איך הופכים את הפרגולה הראשונה בראשון לציון לפרגולה נהדרת

הוזמנו להתקנת פרגולה אלומיניום בראשון לציון! העיר הרביעית בגודלה בישראל אשר נמצאת בקצה בדרומי של גוש דן. מצאנו את הבית ברח' קטן ומקסים אשר גובל עם בת ים.

לאחר בירור קצר ובהתאם לנהלים, מצאנו כי יחד עם הליכים מזורזים בעיריית ראשון לציון לקמת מצללות וגדרות, מקפידה העירייה על הקמת הפרגולות בתקני הגובה של הפרגולות. כמ וכן, יש לשים לב להגבלות מיוחדת בנוגע לקירוי הפרגולה באם יש. תוכלו ללמוד יותר על המותר והאסור כאן במחלקת ההנדסה של העירייה.

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

50/150

רפרפות

מלבנית U5 רווח 25 מ"מ, מצחייה להגנת שמש מפרופיל Z10

אגדים

40/60

הגנה מגשם

ללא סנטף

מרובעת? מלבנית? העיקר שתהיה פרגולה אלומיניום

פרגולה אינה בהכרח סמל סטאטוס, אבל היא משדרגת את המרפסת או את המתחם העסקי שבפתחו היא מותקנת.

פרגולה מאלומיניום היא בחירה מושכלת להתקנת פרגולה הן בשל חוסנה ועמידותה והן בשל חזותה המרשימה, המשדרת ומקרינה קו מודרני, נקי ואלגנטי (קל וחומר כאשר היא מיוצרת ומותקנת על ידי חברה המייחסת חשיבות רבה לגימור מהוקצע, מוקפד ומלוטש).

אנו מייצרים מגוון סוגים של פרגולות אלומיניום בפרט ופרגולות בכלל. אחד היתרונות הבולטים בשימוש בפרופיל אלומיניום הוא האפשרות להתאים באופן מרבי ומיטבי את סוג הפרגולה ועיצובה לדרישות הלקוח ולציפיותיו: מוצע מגוון עיצובים במבחר סגנונות הנדסיים.

תכונותיו המיוחדות של אלומיניום הופכים אותו לחומר מבוקש ומועדף. בשל משקלו הקטן יחסית ניתן להתקין פרגולה ללא עמודים (רגליים), תלויה, מה שאינו אפשרי, לדוגמה, בפרגולה מעץ גושני, המחייבת  שימוש בקורות ובחיזוקים מיוחדים.

פרגולה מאפשרת ניצול שטח המרפסת בכך שהתקנת פרגולה בו הופכת אותו למתחם המהווה חלק בלתי נפרד מהבית וניתן לנצלו לבילוי זמן איכות, למשחקי ילדים, לאירוח, להתאווררות. מנגנון חשמלי לפתיחת הפרגולה ולסגירתה הוא מנגנון המאפשר שליטה על כמות האור והאוויר שייכנסו מבעד לרפפות הפרגולה.

חברתנו מייצרת ומשווקת פרגולות שהן המלה האחרונה בתחום, וזאת בשל מנועים המאפשרים שליטה ובקרה על אזורים שונים בפרגולה, כך שעל פי רצון רק חלק מהגג עשוי להיפתח בעוד חלק אחר נשאר סגור.

יופי של פרגולה

פרגולה עם קירוי וחיפוי בצדדים – העשוי אף הוא אלומיניום – מאפשרת לייעד אותו כמתחם לשהייה ממושכת ולבילוי.

ניתן לשדרג  ולהעשיר אותה בתאורה מיוחדת, בהתקנת רמקולים (הכבלים מוצנעים בתוך הפרופיל של הפרגולה ואינם גלויים לעין). על מנת להבטיח כי הפרגולה תיתן מענה מיטבי גם בימי החורף הגשומים מוצע להזמין גג סנטף פלסטי, המהווה שכבת הגנה מצוינת, ולהתקין מרזב, שאף הוא עשוי להיות נסתר, כדי לנקז את המים היטב.

חוסנן ועמידותן של פרגולות אלומיניום ויופיין מקבעות אותן במקום גבוה ביותר בדירוג הפרגולות המועדפות על ידי לקוחות. על מנת למקסם את היתרונות שלה מומלץ להתייעץ עם המומחים של חברתנו.

 

נ.ב. אל תתפלאו אם וכאשר האורחים שלכם שיגיעו בפעם הראשונה לביתכם לאחר התקנת פרגולה אלומיניום ישתאו למראה שיתגלה לעיניהם וישאלו אתכם שאלות על אודותיה. כמו לקוחות רבים הנהנים זה מכבר מפרגולה איכותית, בטיחותית ויפה, גם אתם יכולים ליהנות ממנה – כבר כאן, כבר עכשיו.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה