התקנת פרגולות בסביון שכל המיליונרים רוצים

חברת קשת אחזקות הזמינה אותנו ללקוח שלה בסביון להקמת 2 פרגולות אלומיניום, לאחר סיעור מוחות ותיאום כל הגורמים הוחלט על 4 עמודי ברזל יצוקים באדמה, צבועים בתנור ועליהם חיפוי אלומיניום.

היות ואלומיניום וברזל חייבים ניתוק (2 החומרים לא מתחברים במגע ויוצרים הליך מזורז לקורוזיה) הוכנסו פלטקות ניתוק מפלסטיק למניעת מגע

מפרט טכני

גוון

אפור

שלד

50/200 מ"מ

רפרפות

רפרפות אלכסוניןת עם חפיפה מלאה להצללה

אגדים

80/40 מ"מ

הגנה מגשם

ללא סנטף

התקנת פרגולות אלומיניום בסביון

השקט התעשייתי שלכם מתחיל אצלנו, המייצרים עבורכם פרגולות אלומיניום איכותיות ובטיחותיות והוא אינו מסתיים. הוא נמשך ונמשך ומאפשר לכם לישון בו, בשקט, ולהתעורר בו, ולהעביר את כל היממה בשקט.

מי שנוסעים בתוך מועצה מקומית סביון, יכולים, ודאי, להיווכח כיצד הולכות ומתרבות גם פרגולות מסוגננות ומרהיבות, המשדרגות את הבתים החדשים, מייפות את חזותם ומשביחות את ערכם.

בחירה מושכלת של פרגולה איכותית ומשוכללת

חברתנו מספקת מידע, מעניקה ייעוץ, מחלקת טיפים, נותנת הצעת מחיר מסודרת ומבצעת את כל התהליך בשקיפות מלאה.

פרגולות אלומיניום מתאפיינות בחוזק ובגמישות, שילוב המאפשר ליצור באמצעותן סוככים בטקסטורות מגוונות ובעיצובים מרהיבים, ובכך לספק את המענה הנדרש והמצופה מהם לכל לקוח בהתאמה אישית.

אנחנו לעולם לא נשתמש בחלקי פלסטיק המועדים לעיוות, למעיכה ולשינוי צורה ואף לא בברזל כחומר גלם לפרגולה, מאחר שהוא עלול להחליד ולהיראות כמי שיצא מכלל שימוש

התקנת פרגולות אלומיניום לשביעות רצון הלקוח

הפרגולות המיוצרות בבית המלאכה המשוכלל שלנו מובאות על ידי המתקינים שלנו אל בית הלקוח או אל בית העסק ומותקנים בהם במקום הרצוי.

האחריות ניתנת לשנים רבות וזאת מתוך ביטחון מוחלט של היצרנים והמתקינים כי המוצר איכותי, בטיחותי, שומר על צורתו המקורית. פרגולה אלומיניום היא חזקה אף שמשקלה קל-ביחס, מה שמאפשר התקנה ללא קורות תומכות במפתחים גדולים היוצרים תחושה של זרימה חופשית וטבעית של אור ואוויר. התקנת הפרגולות נעשית לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.