פרגולה אלומיניום מעוצבת בבינימינה

בבנימינה גם אוהבים פרגולות אלומיניום, אבל לא סתם "פרגולות" אלא פרגולות אדומות!!
זה כיף לנו לבנות פרגולות אלומיניום, אנחנו נהנים מהעבודה על הלקוחות שלנו ונהנים גם מההתקנות. אבל כשיש אנשים שיוצאים מהקופסא מבקשים לעצמם פרגולה ייחודית, מעניינת ולא שגרתית… שם אנחנו הכי נהנים להרים את הכפפה 🙂

הפעם הגענו לבנימינה, המושבה המקסימה שנמצאת דרומית לזיכרון יעקב. וגם היא, כמו זיכרון יעקב, מתהדרת ביקב איכותי. 

מפרט טכני

גוון

אדום יין

שלד

50/150

רפרפות

13/70

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

סרטון התקנת הפרגולה

נגן וידאו

פרגולות אלומיניום ומה שבינהן

מה שמעניק חיים לפרגולה שלנו הוא המטפס על גגה שמעניק תחושה של טבע. הוא תלויה על קיר המרפסת וסוככת עלינו בקיץ ובחורף. משקלה קל. היא איכותית ובטיחותית. שיווינו לא מראה של עץ כדי ליהנות מהטקסטורה הייחודית שלו ומהאווירה החמימה שהעץ משרה.

כל אורח שמגיע אלינו בפעם הראשונה שואל מתי התקינו לנו אותה כי היא נראית כמו חדשה אף שמלאו לה כבר תשע שנים. כששואלים אותנו "כמה היא עלתה לכם", אנחנו משיבים תשובה דיפלומטית, שעלולה להישמע כהתחמקות ממתן תשובה ישירה לשאלה פשוטה, אבל במקום תשובה במספר אנחנו אומרים שהיא שווה לנו כל שקל.  מכאן  אנחנו מתחילים למנות את היתרונות הרבים הגלומים בה.

חסרונות זניחים, יתרונות רבים

גשמים ורוחות ושמש קופחת אינם משפיעים על המראה שלה: היא נראית חדשה. היא עמידה וחסינה בפני כל נזק פוטנציאלי, לרבות מפני אש. אנחנו החלטנו, כי על מנת ליהנות מהפוטנציאל המלא הגלום בפרגולה, ראוי להשקיע גם במנגנון פתיחה וסגירה חשמלי, שניתן להפעילו באמצעות שלט רחוק. כך אנחנו קובעים את המרווחים ואת הזוויות  של הרפפות. כך אנחנו שולטים ומפקחים על כמות האו ר שנכנסת לביתנו.

פרגולה בבינימינה שהתקנו
שמלת הפרגולה מאלומיניום

קלישאה? אולי, אבל אהבנו ממבט ראשון

פרגולה בבינימינה שהתקנו

כבר כאשר ראינו בפעם הראשונה מבחר של פרגולות אלומיניום באתר החברה מהמובילות בארץ לייצור ולהתקנה של פרגולות, מצאו חן בעינינו עושר ומגוון הסוגים והטקסטורות, הצבעים והגימורים. כאשר העמקנו וחקרנו על אודות מאפייני החומר והיתרונות – לא היה לנו כל ספק כי על אף המלצות לבחור בפרגולה מעץ- אנחנו נבחר פרגולה אלומיניום דמויית עץ. בכך שילבנו את היתרון האיכותי של האלומיניום עם המראה האסתטי המרשים של העץ.

מזה תשע שנים אנחנו מוצאים עצמנו כסוכני שיווק של פרגולות אלומיניום; בכל פעם, כאשר מדברים על דברים שמשדרגים בית אנחנו מציינים את הפרגולה כאחד מהם, מה גם שהפרגולה העלתה את שווי הדירה שלנו (לא שאנחנו מתכוונים למכור אותה או להשכירה).

נ.ב. המאמר הזה נכתב בבוקר חורפי שבו הפתיעה שמש שהפציעה מבעד לעננים על מרפסת ביתנו, כאשר מעליי סוככת הפרגולה ועליה המטפס הירקרק המשווה לה יופי חי.

עוד פרגולות בעוד ערים בישראל