התקנת פרגולה אלומיניום שאינה תלויה בדבר

הפעם אנחנו מדרימים עד אשדוד, העיר אשר שוכנת במישור החוף הדרומי, אשדוד נוסדה בשנת 1956 כמועצה מקומית. העיר אשדוד קרוייה על שם עיר פלישתית ונחשבת לאחת מהערים העתיקות בארץ. נמל אשדוד הוא אחד מסמליה המובהקים של העיר אשדוד. רוצים לדעת עוד על העיר? כנסו פה

בפרגולה הזו הגענו למשפחה מקסימה אשר הזמינה מאיתנו פרגולה אלומיניום למרפסת ביתה. אנחנו שמחים לבשר שהם מרוצים מאוד מהעבודה והשירות ( קיבלנו אפילו מכתב תודה, וזה בכלל לא מובן מאליו)

תודה לכם משפחה יקרה, על המילים החמות והאירוח הלבבי.

מפרט טכני

גוון

9010

שלד

פרופיל דבל טי 70/190 מ"מ

רפרפות

מלבנית U5 רווח 25 מ"מ

אגדים

40/60

הגנה מגשם

ללא סנטף

היתרונות היחסיים והמוחלטים של פרגולות אלומיניום

עם הצלחה לא מתווכחים. בהצלחה מקנאים או מנסים להעתיקה. בבחינה השוואתית של יתרונות  פרגולות אלומיניום על  פרגולות מכל חומר שהוא שאינו אלומיניום מוכיחה את היותה מחוץ לכל תחרות. היתרונות הרבים הם סוד ההצלחה הגלוי של פרגולות אלה.

היתרונות היחסיים והמוחלטים של פרגולות אלומיניום הופכים אותן למועדפות על ידי רבים הבונים בית או עסק או משפצים אותו. שנתחיל במנייתם? בבקשה:

הן יפות. הן איכותיות. הן בטיחותיות. הן צבעוניות. הן גמישות. הן קשיחות. ניתן ליצור אותן בכל גודל ובכל צורה. הן אינן מחייבות השקעת זמן וכסף בתחזוקה. הן עמידות בפני אש וחלודה. הן מהוות מחסה אפקטיבי מפני שמש וגשם. ניתן ליצור באמצעותו מתחם סגור הנותן פתרון אולטימטיבי לבעלי מסעדות ובתי קפה שמנגישים ומזמנים בכך עבור לקוחותיהם את המתחם שלהם גם בגשומים ובסוערים שבימי החורף וגם בלוהטים ובבוערים שבימי הקיץ.

"חמוש" במידע ובתובנות האלה על אודות יתרונותיהן הרבים של פרגולות אלומיניום הקלו עלינו את הבחירה כאשר תכננו להוסיף פרגולות בקדמת הבית ובמרפסתו. לימוד הנושא אפשר לנו בחירה מושכלת בשקלול כל הנתונים הרלוונטיים לקבלת ההחלטה.

הפרגולה המנצחת במבחן עלות- תועלת

כאשר התוודענו לנושא ובחנו אותו מבעד ל"משקפיים" של עלות מול תועלת, ירד לנו אסימון: הבנו, כי התועלת היא מצטברת וכי היא באה לידי ביטוי בהיבטים שונים ומגוונים: בלאי זניח, אפשרות ליהנות מהפרגולה בכל ימי השנה, המראה האסתטי שלה, העדר הצורך בתחזוקתה, ההנאה המתמשכת ממנה ועוד ועוד.

מזה שנים אנחנו יושבים תחת תאנתנו וגפננו המטפסות על רפפות הפרגולה שלנו, מתברכים כל יום מהפרגולות היפות והחזקות שלנו, אשר גם האורחים שלנו גומרים עליהן (ועלינו) את השבח ואת ההלל על יופיין.

ממליצים על פרגולות אלומיניום בכל פה… ותמיד בפה מלא

ובכל פעם כאשר אנחנו נשאלים האם אנחנו ממליצים על פרגולה אלומיניום אנחנו מתחילים להלל ולשבח את הפרגולות שלנו ועושים זאת על תקן "אין חכם  כבעל ניסיון".

יש דברים שאנחנו מצטערים עליהם, יש דברים שאנחנו מתחרטים עליהם. יש דברים שאנחנו מודים כי בחרנו אותם בהעדר שיקול דעת, בחיפזון, ברשלנות. אבל יש דברים- שתי הפרגולות שלנו- שאנחנו מודים ומתוודים כי לא היתה יכולה להיות בחירה טובה מהן.

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה