איך מתקינים פרגולה אלומיניום בפתח תקווה בצורה קלה, פשוטה ומהירה

גם בפתח תקווה אנשים צריכים צל. דני מפתח תקווה יצר איתנו קשר, הוא חיפש פרגולה מאלומיניום לחניית ברכב שלו. היו אילוצים של מפתחים גדולים בין הקורות ולכן השתמשנו בקורות מחוזקות למפתחים גדולים במיוחד. 
דני היקר, תתחדש על הפרגולה לחנייה וברכת שנה טובה. 

גוון

9006

שלד

55/140 מ"מ

רפרפות

מלבני 45 רווח 30

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף BH פריזמטי

גינה מהסרטים – כבר לא רק חלום!

גם אתם רוצים גינה מטופחת ומסוגננת כמו שרואים בסרטים, אשר תוכלו לנצל ולבלות בה בכל עונה ובכל שעה? אתם יכולים להשיג אחת כזאת כבר בקיץ הקרוב. 

כיום, קיימים לא מעט פתרונות הצללה לגינה אשר נועדו לתת מענה לצרכים המשתנים של החברה. הרוב, מעוניינים בהצללה לגינה לשם הגנה מפני תנאי מזג האוויר אך קיימים לא מעט אנשים המעוניינים בכך לשם יצירת פרטיות ואזור מוגדר אישי. כך או אחרת יש לבחון בקפדנות את כל התנאים הנדרשים ולבחור את הפתרון האיכותי והטוב ביותר עבורכם.

סקרנו עבורכם כמה מפתרונות ההצללה המובילים ביותר לגינה

ניתן למצוא סוככים שונים (סוכך זרועות, סוכך מסך\חלון, סוכך מסילות) – סוככים אלו נבדלים בכמות ההצללה שהם מעניקים והגדלים המשתנים.

כמו כן, סוככים אלו נבדלים בחומרים שמהם הם עשויים ובאיכותם. החיסרון הבולט של סוכך הוא שאינו מתאים לרוחות כך שחובה לקפל אותו בימי חורף סוערים ואף בימים שרביים עם רוחות ערות.

למעשה מהווה הסכך כפתרון הצללה לימים עם מזג אוויר רגוע בלבד. נראה כי פתרון הסכך אינו רלוונטי עבור אלו הרוצים ליהנות מהגינה לכל אורך ימות השנה ולשמור על ולהגן עליה מנזקי מזג האוויר.

פתרון ההצללה המומלץ ביותר לגינה הינו פרגולת אלומיניום – התמורה שתקבלו מפרגולת האלומיניום אינה משתווה לשום תמורה שתקבלו מחומר אחר וזאת בשל מאפייניו הייחודים של חומר האלומיניום.

סקרנו עבורכם כמה מפתרונות ההצללה המובילים ביותר לגינה

עמידות לטווח ארוך – עמידות חומר האלומיניום לנזקי מזג האוויר מונע בלאי ומאפשר באמצעות תחזוקה קלה ופשוטה לשמור על הפרגולה יפה במשך שנים רבות. כמו כן, אינו מצריך קיפול בתנאי מזג אוויר סוערים ומאפשר ליהנות מהגינה בכל עונה.

עיצוב ייחודי ומסוגנן – עבור אלו שהעיצוב מהווה היבט חשוב, פרגולת האלומיניום מאפשר למעשה לעצב פתרון הצללה לגינה שלכם בהתאם לדרישותיכם ולטעמכם. אם נשווה זאת לרוב פתרונות ההצללה הרי שמגוון הצבעים, הטקסטורות והסגנונות לא בהכרח קולע לטעם של כולם.

שליטה בכמות ההצללה – ניתן לבחור את זווית שלבי הפרגולה ובכך לשלוט ברמת ההצללה ולהשיג הצללה מלאה או חלקית בהתאם לרצונכם.