התקנת פרגולת אלומיניום בנתניה – בירת השרון!

התבקשנו להתקין פרגולה אלומיניום בנתניה , הלקוח התלבט בין התקנת סוככים לפרגולה, אין טעם לציין מה הוא בחר בסוף 🙂.

לנתניה יש שבעה חופי רחצה מוכרים לאורך הים מצפון העיר ודרומה עד פולג ולכן יש לה רוחות עזות בימי הגשם ויש לקחת זאת בחשבון כאשר אנחנו מתקינים פרגולה בנתניה

עיריית נתניה מקפידה על נהלי רפורמת אוגוסט 2014 אשר מדברת על הליך מזורז למצללות וגדרות אלומיניום, כמובן יש צורך בהליך בירוקרטי אך ללא אישורי וועדה וסרבולים, יש צורך להגיש ניירת לאחר ביצוע העבודה מגובה בשרטוטים על גבי תוכנית בניה ולצרף אישור מהנדס, כמובן יש לשם לב להגבלות של גג סנטף והתרחקות מקו בניין אך כיום יש הקלה משמעותית כנגד פרגולות וגדרות, נמליץ להעיף מבט באתר עיריית נתניה במחלקת ההנדסה ולבחון מה הדרישות שם.

מפרט טכני

גוון

RAL 1013

שלד

פרופיל דבל טי 70/190 מ"מ

רפרפות

מלבנית U5 רווח 25 מ"מ

אגדים

40/60 מ"מ

הגנה מגשם

סנטף רגיל חלבי

פרגולות מודרניות, פרקטיות ויפות

פרגולה לחיפוי ולקירוי מרפסת או מבואה – בבית או בעסק היא פתרון מצוין לניצול שטח בלתי מנוצל והפיכתו למקום שנעים לשהות בו מוגנים משמש ומגשם. על מנת למקסם את היתרונות הגלומים בפרגולה רצוי להתקין פרגולה מאלומיניום; באמצעותה ניתן לשלוט על מידת ההצללה על ידי התקנת שלבים (רפפות) שאותם ניתן לכוון ולכוונן בזווית הרצויה, מה שניתן לביצוע כאשר השלבים ניתנים לסגירה ולפתיחה בתנועה סיבובית, שאותה ניתן לייצר ידנית או באמצעות מנגנון חשמלי ואף בשלט רחוק.

עיבוד מלוטש של החומר ממנו עשויה פרגולת אלומיניום יוצר פני שטח חלקים ומהוקצעים, בצבע הרצוי ובגימור ללא דופי. כאשר פרגולה מהווה אלמנט חזותי מרשים היא משדרגת את האסתטיקה, משפרת את איכות החיים ומאמירה את שווי הנכס.

פרגולה ניתנת להתקנה בכל מתחם, בכל צורה ובכל גודל, בכל צבע נבחר, תלויה או על עמודים, ניתנת לקיפול ולגלילה או קבועה. בחירת סוג הפרגולה מתבצעת על פי הגדרה ואפיון של השימוש המיועד לה, מיקומה, מספר האנשים שהיא אמורה לתת להם מענה ועוד.
תקופת האחריות הרשמית של הפרגולה אינה מעידה על כך שלאחריה היא חשופה לתקלות; חוסנה ועמידותה בפני גורמי שחיקה ובליה שונים מהווה ערובה לאורך חייה. כמו כן העדר צורך בפעילות תחזוקה חוסך זמן וכסף.

פרגולה איכותית מאפשרת לכם ליהנות מאור ומאוויר. בין שהיא מהווה מעין סוכך למרפסת, חנייה, בריכה פרטית, פטיו או בכניסה לבית- פרגולה מייפה את המתחם ומשווה לו מראה יוקרתי.

פרגולות לקירוי משטחים קטנים וגדולים

הידעתם? ניתן להתקין כמה פרגולות בבית ולספק קירוי לשטחים קטנים כגדולים, ולשלוט באופן מרכזי על ידי מערכת פיקוד אחת. במקומות שבהן הפרגולות משמשות רק או בעיקר לנוי ניתן לצבוע אותם בצבע עז ובולט ובמקומות שבהם הם מותקנים כדי ליצור שטח ומתחם מוגן מפני שמש וגשם לבחור בגוון סולידי יותר.

כיום גם פרגולות נכללות במסגרת הציוד והאביזרים המרכיבים בית חכם, ולכן ניתן לשלב אותה עם שאר מערכות הבית החכם באמצעות תכנות מתוחכם, קביעת זמנים לפתיחתה ולסגירתה, שילוב של חיישני גשם ולחות ועוד.

עלות פרגולה תלויה בחומר ממנו היא עשויה. פרגולות אלומיניום יקרות יותר מאשר פרגולות מעץ אבל יתרונותיהן עולים לאין שיעור, ועמידותן לאורך שנים, כמו גם היעדר הצורך להשקיע זמן, חומרים וכסף בתחזוקתן השוטפת או אף בהחלפתן. כל אלה הופכים את רכישתן והתקנתן במונחים של עלות מול תועלת למשתלמות ומועילות.

על מנת להתאים פרגולה לביתכם שתיתן לכם מענה שעונה על הצרכים, הרצונות והציפיות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציג מהחברה ולקבל את כל הפרטים הרלוונטיים לקבלת החלטה מושכלת על רכישתה.

אם אתם חושבים ומתכננים בטווח קצר או ארוך להשביח את הנכס ולשדרגו ובכך להעלות את שוויו הכספי, התקנת פרגולה כשלעצמה תשביח אותו באופן משמעותי ותאמיר את שוויו.

ומה בדבר מחיר פרגולה אלומיניום?

מחיר מטר רבוע של פרגולת אלומיניום ל- 10 מ"ר עשוי לנוע בין 580 ₪ ל- 900 ₪ למ"ר (פרגולת אלומיניום דמויית עץ). ייתכנו גם הצעות מחיר החורגות מטווח זה אולם בכל מקרה רצוי לעשות סקר שוק ולהתוודע אל מגוון האפשרויות והמחירים.

הפרגולה אשר אתם רואים בתמונות למעלה ( זו שביצענו בנתניה) עולה מעט יותר היות ויש לה קורת דבל טי היקפית, סנטף ואלמנטים של תלייה.

פרגולה היא תוספת חשובה שמעניקה ערך מוסף רב ונכון להידרש אל עלותה כאל הוצאה שגורמת לשיפור איכות החיים בבית לאורך זמן ואף מגבירה את הסיכוי למכור או להשכיר את הבית אם וכאשר. מי מכם שעדיין מתלבטים יכולים לערוך סיור וירטואלי ולהתוודע אל מגוון הפרגולות ולראות בעיני רוחם יושבים במרפסת ביתם באור יום שמשי או בערב חורפי ונהנים מהמחסה.

רוצים לקבל מאיתנו הצעת מחיר? צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 073-7969722 ונשמח לעמוד לרשותכם

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה