הקמת פרגולות מאלומיניום ביוקנעם

דניס היקרה, ביקשה להתחדש בפרגולה אלומיניום בביתה. הפתרון עבורה היה קל ופשוט, דניס נכנסה לאינטרנט הקלידה פרגולות אלומיניום ביוקנעם והופ… הגיעה אלינו.

אז, דניס היקרה, תתחדשי. שמחנו לעמוד לשירותך ולתת לך פתרון חיפוי שאת אוהבת

מפרט טכני

גוון

1013

שלד

40/120

רפרפות

Z10 רפרפה אלכסונית

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

פרגולה מאלומיניום ביוקנעם

פרגולות אלומיניום שמתקינים

עיצוב הבית מאפשר לנו לא רק לגרום לו להיראות לפי טעמנו, אלא גם להכניס בו אלמנטים שימושיים שאנו צריכים ורוצים. עבור רבים מדובר ביצירת אזור ישיבה חיצוני לביתם בו ניתן ליהנות מאוויר צח ונקי מתי שרק רוצים.

למרבה הצער, מרפסות פשוט לא מאפשרות זאת מפני שהן חשופות לקרינת השמש ולגשם שעלול לרדת בישראל ללא התרעה.

אז מה עושים בנידון? בואו נעזור לכם לפתור את הסוגייה

למרבה השמחה, ניתן להפוך כיום כל מרפסת או אזור חיצוני חשוף לאזור ישיבה סגור ונעים בו ניתן לשבת בנחת בעזרת פרגולות אלומיניום.

הפיתרון האלגנטי הזה מאפשר לבעלי בתים רבים בישראל להוסיף לביתם אזור מחופה במרפסת הבית, להגדיל את איזור המחייה של הבית ולקבל פתרונות איחסון נוספים אשר ממוקמים מחוץ לבית.

פרגולות אלומיניום – הבחירה הטובה ביותר עבור ביתכם

אנשים רבים חוששים להתקין פרגולות אלומיניום בביתם מתוך מחשבה שתיווצר מעין חממה שישרור תחתיה חום חזק ובלתי נסבל. הדבר אולי נכון עבור חומרי גלם אחרים, אך אלומיניום הוא שונה לחלוטין.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת כיום, פרגולות אלומיניום מורכבות משילוב של המתכת הייחודית יחד עם חומרים אחרים, כמו פלסטיק, שיחד יוצרים בידוד מפני מזג האוויר החיצוני ולא משנה מה הוא. פירוש הדבר הוא שבעזרת פרגולות אלומיניום ניתן לבודד את קרני השמש החמות ואת קור החורף המקפיא, ולשבת תחתן בכל עונה בשנה בלי להיות מושפעים ממזג האוויר בחוץ.

מלבד היותן של פרגולות אלומיניום חסכוניות ושימושיות, הן גם עמידות במיוחד לאורך זמן. אלומיניום מהווה מתכת חזקה שיכולה לעמוד בתנאי מזג אוויר משתנים וקיצוניים, מה שיימנע צורך בתיקונים תדירים של הפרגולות הללו, פרגולות אלומיניום הן גם קלות במיוחד לניקוי ודורשות תחזוקה מועטה בלבד.