הקמת פרגולה דמוי עץ אלומיניום ביהוד

הוד מונוסון, נמצאת בבקעת אונו אשר במחוז המרכז. מרגישה כמו עיירה קטנה במרכז הארץ, אבל לאחר המיזוג בים יהוד לנווה מונוסון הסמוכה הפכה לעיר.
הגענו ליהוד בשעת בוקר מוקדמת, עם הציוד שלנו והפרגולה המיועדת להתקנה. היה חשוב לנו לסיים את ההתקנה של הפרגולה כבר באותו היום כי המשפחה תכננה לארח עוד באותו היום ורצתה פרגולה עומדת ומושלמת.
אתם מוזמנים להתרשם מהתוצאה הסופית.

מפרט טכני

גוון

אלומיניום דמוי עץ – שמפניה

שלד

50/150

רפרפות

פרופיל 50/80

אגדים

50/150

הגנה מגשם

סנטף רגיל

פרגולה בעיניהם של אנשי המקצוע

כך ממקסמים את הבטיחות של הפרגולה ואת התועלת שניתן להפיק ממנה:

אם בוחרים להתקין פרגולה תלויה חשוב ואף קריטי להתקינה רק לאחר בדיקה של מהנדס בניין את חוזק הקיר התומך ואת מידת יכולתו לשאת את משקל הפרגולה.

בטיחות אינה ערך מוסף היא עיקרון מכונן

בטיחות ואיכות הן מעל לכל שיקול אחר במכלול השיקולים לבחירת פרגולה ולמקצועיותם ולניסיונם של המתקינים שלה.

מי שמתעקשים להתקין את הפרגולה בכוחות עצמם במחשבה כי בכך יחסכו מהעלות הכוללת שלה עלולים למצוא עצמם (וחלילה גם את יקיריהם) במצב שהנזק הוודאי של הרצון לחסוך אינו מותיר שום תועלת. לרצון לחסוך עלול להיות מחיר יקר מאין כמוהו.

כיצד אומדים תועלת של פרגולה?

הואיל ופרגולה היא אחד ממרכיבי הבנייה, חשוב להידרש אליה כאל חלק בלתי נפרד מאיכות החיים המבוקשת, גם אם היא אינה הכרחית כמו מרכיבים חיוניים בבית שלא ניתן לוותר עליהם.

הפרגולה משדרגת את איכות החיים ואת ערך הנכס. כמוצר שאמור להיוותר איכותי ובטיחותי לאורך שנים, חשוב לבחור את סוג הפרגולה ואת המתקינים אותה בבחירה מושכלת.

בחירה כזאת היא בחירה בחברה מקצועית לייצור פרגולות ולהתקנתן. כאשר מתכננים הוספת פרגולה- אם בשלב בניית הבית ואם בעת שיפוצו או בכל עת שבה "מתחשק" להוסיפה, חשוב לדעת כי התועלת שניתן להפיק ממנה היא גם מידית וגם לטווח ארוך, בכך שהיא משביחה את הנכס, נתון שעשוי להשתלם לכם ביותר אם וכאשר תבחרו למכור את הבית או להשכירו

פרגולות בעוד ערים בישראל
התקנת פרגולות ביקנעם עילית
פרגולה

פרגולה התקנת פרגולה מאלומיניום לצפייה