הצללה לגינה – כבר לא בעיה, פרגולת אלומיניום וסגרתם את הפינה!

גינה לי גינה לי גינה לי חביבה – בהחלט כבר לא רק שיר וכיום ניתן ליהנות מהגינה שבביתכם בכל ימות השנה ולכל אורך שעות היממה.

גינה יכולה להיות מקום נפלא לבילוי ואירוח אך עלינו לדאוג שהיא תעמוד בתנאי מזג האוויר המשתנים כדי שאנו נבחר מתי לארח ולשבת בגינה ולא מזג האוויר ההפכפך.

כאשר הגינה שלכם תהיה מוצלת ואפילו בחלקה, ההנאה מהשימוש בגינה תשתפר פלאים ולא תהיו מוגבלים יותר לשעות מסוימות או עונות מועדפות.

פרגולה לגינה שלכם

אצלנו תמצאו את פתרון הצללה המושלם לגינתכם

בבואנו לבחור את פתרון הצללה לגינה הטוב ביותר, אנו נתקלים במגבלות שונות ביניהם התאמת סוג ההצללה לגודל הגינה וגודל השטח שברצונו להצליל, תנאי שטח הגינה וגורמים נוספים שונים.

לאור השוני במגבלות ובגורמים ניתן למצוא מגוון פתרונות הצללה לגינה לדוגמה: סוכך מסך או סוכך זרוע, גזיבו, וכן פרגולת אלומיניום.

למה כדאי לבחור בפרגולת אלומיניום כפתרון המועדף לגינתכם

אז אחרי שהבנו למה כדאי שתהיה לכם הצללה בגינה נבחן כעת את יתרונות פרגולת האלומיניום.

רובנו רגילים לפרגולה "הקבועה" שלא ניתן לשנות את זוויות הפתיחה של הרעפים מרגע שמתקינים את הפרגולה. היתרון הבולט של הפרגולה הקבועה הוא שבימי החורף גשם לא נכנס ובימי הקיץ הלוהטים מקבלים הצללה אפקטיבית. אבל מה לגבי כל אותם ימים נעימים שהפרגולה הקבועה האטומה חוסמת???

פרגולת האלומיניום מאפשרת להתאים את שלבי הפרגולה לדרישות הלקוח. לאור הגמישות הרבה של חומר האלומיניום ניתן לעצב את פרגולת האלומיניום בצורה שונה, מעוגלת מסובבת וכדומה. גמישות פרגולת האלומיניום מאפשרת להשיג מראה ייחודי, מעוצב ומסוגנן שיתאים לתנאי השטח השונים מגינה לגינה.

יתרונות נוספים של פרגולת האלומיניום באים לידי ביטוי בעמידות הגבוהה לתנאי מזג האוויר כך שמראה הפרגולה נשמר לאורך זמן ואינו מצריך תחזוקה שוטפת מיוחדת אלא ניקיון בסיסי וקל. בהשוואה לפרגולות אחרות אשר מצריכות ניקיון ותחזוקה רבה כדי לשמור על המראה היפה

 

למה כדאי לבחור בפרגולת אלומיניום כפתרון המועדף לגינתכם

אז אם לא בא לכם שהשמש היוקדת שוב תהרוס לכם אירוח חג בגינה, כדאי שתבחרו בפרגולת אלומיניום אשר תחסוך לכם את כל האי נעימות ואי הוודאות, ותאפשר לכם לנצל את הגינה שברשותכם ולא להיות תלויים יותר בשום דבר.

נשמח להעניק לכם ליווי אישי ומקצועי לבחירת פרגולת האלומיניום שתשדרג את מראה הגינה ולא רק את ההנאה.