מה הקשר בין חיפויי האלומיניום שלנו לפרס רזניק היוקרתי

הרבה כבוד לאדריכלית דפנה בראון-חלפין, על זכייתה בפרס רזניק. אנחנו גאים ושמחים לקחת חלק משמעותי בהצלחת הפרויקט הזה. חברת ויווד ביצעה את העבודה בפרויקט הזה.

לכתבה המלאה לחצו פה

כתבת-שער-על-זכייה-בפרס-רזניק-o4cc4dlzgpw1ao16kjcoxxi1zxngrn9tsnsvkcklaw

חיפוי אלומיניום – מניפה של יתרונות

תחום האדריכלות המשתנה ללא הרף מביא עמו בכל עשור מחדש בשורות בדמות שינויים חדשניים שלא נראו בעבר אשר הופכים מבנים לטובים יותר – הן מבחינת האיכות שלהם והן מבחינת המראה שלהם. בתחום החיפויים החיצוניים והפנימיים.

בשנים האחרונות ישנו כוכב עולה שהפך לחביב הקהל – חיפויי אלומיניום. החיפויים הייחודיים הללו הפכו למבוקשים במיוחד בתעשייה הציבורית וגם הפרטית, ואתם יכולים ליהנות מהם בכל עת שתרצו ובכל עיצוב שתרצו לאחר שתבחרו איזה מהם ברצונכם להתקין.

חסרונות זניחים, יתרונות רבים: חיפויי אלומיניום מתקדמים – הכירו את הטכנולוגיה החדשנית

חיפויי אלומיניום אלו הם חיפויים שעשויים מלוחות אלומיניום מיוחדים שנועדו לבודד מבנים ולשוות להם מראה אסתטי ונקי במיוחד. לרוב הלוחות של חיפויי אלומיניום הם בעלי מראה חלק ואחיד, וניתן להתקין אותם לא רק בחלקם החיצוני של מבנים, אלא גם בחלקם הפנימי.

לרוב חיפויים מסוג זה משמשים לכיסוי של מבני תעשייה ומסחר, אך כיום ניתן ליהנות מהם גם באופן פרטי ולהשתמש בהם עבור מבנים שאינם מסחריים.

חיפויי אלומיניום – הכירו את סוגיהם השונים

כיום ישנם שני סוגים של חיפויי אלומיניום שניתן להזמין באופן אישי לפי הצרכים והרצונות שלכם וליהנות מכל מה שיש להם להציע לכם:

  1. חיפויי אלומיניום אלוקובונד – אלו חיפויים מרובדים שעשויים משלוש שכבות של חומרים: שכבת ליבה של חומר מבודד, דוגמת פוליאתילן, ושתי שכבות חיצוניות של מתכת האלומיניום. החיפויים הללו הם חלקים למראה, גמישים במיוחד ורכים, מה שמאפשר להתקין אותם על סוגים רבים של מבנים בלי קשר לגודל או לצורה שלהם.
  2. חיפויי אלומיניום פח – אלו חיפויים העשויים מלוחות אלומיניום מכופף, ובדומה לאלוקובונד, גם הם בעלי מראה חלק ואסתטי. ניתן להזמין את הלוחות הללו לפי עובי רצוי ולהתקין אותם בחלקים חיצוניים ופנימיים של מבנים ללא בעיה.
חיפוי קירות חוץ שעשינו שזכה בפרס רזניק
מדוע לבחור בחיפויים מאלומיניום?

במשך שנים רבות מתכת האלומיניום נתפסה כמתכת זולה ולא יעילה במיוחד, אך כיום ידוע שההיפך הוא הנכון. התכונות הייחודיות של המתכת הנפלאה הזו הופכות אותה לחומר הגלם האידאלי עבור לוחות בידוד וחיפוי, ורבים כבר יודעים שהיא הבחירה הטובה ביותר למטרות הללו:

  1. אסתטית וקלה לניקוי – כאמור, לוחות של חיפויי אלומיניום הם בעלי מראה חלק ונקי במיוחד שנובע מהגמישות העיצובית של מתכת האלומיניום. מלבד המראה הנאה של הלוחות הללו, הם גם קלים במיוחד לניקוי ותחזוקה ולא דורשים תשומת לב מתמדת וצביעה תדירה, כמו לוחות בטון למשל.
  2. גמישה ורכה – מתכת האלומיניום היא גמישה במיוחד בכל הנוגע לעיצוב, כולל הרכבה של חיפויי אלומיניום. ניתן להזמין חיפויים של המתכת הזו בשלל גדלים ועוביים ולהתקין אותה בקלות בלי לדאוג שהיא תישבר או תסב נזקים.
  3. עמידה וחזקה – אחד המאפיינים החשובים ביותר שצריכים להיות לכל סוג של חיפוי הוא עמידות בפניי תנאי מזג אוויר משתנים. למרבה השמחה, לא רק שחיפויים העשויים אלומיניום יכולים לעמוד בפניי כמעט כל פגיעה, אלא הם גם מבודדים מבנים בצורה נפלאה מפני חום או קור קיצוניים.

חיפויי אלומיניום הם המילה האחרונה בתחום האדריכלות ועיצוב המבנים, והודות לייחוד שלהם, תוכלו ליהנות ממראה אסתטי של המבנים שתרצו לעצב או לשפר.