פרוייקט חיפוי אלומיניום מלון אורכידאה הרצליה

הכל התחיל בבקשה של רשת אוכידאה לחפות את עמודי הבטון של המלון אשר הצבע התקלף מהם והמראה לא היה מחמיא.

האפשרות הראשונה שהצענו היתה לחפות אותם אבל להסב את הצורה המעוגלת של העמוד למרובע (דבר אשר מקל על ההתקנה באופן משמעותי) אבל הרעיון לא עבר והוחלט על כיפוף אלוקובונד לקוטר העמוד, ואז לשים דגש לשמירת הקו הרציף של כל העמודים והסגירות של הסף התחתון עם השיפוע של הריצוף.

הדברים זרמו עד נקודת המפגש של העמוד החזיתי עם קיר מסך אשר מקיף אותו משני צדדיו ובולט מתוך לובי בית המלון… בוצעו מדידות ותואם פלשונג סגירה שהתלבש כמו כפפה.

הסודות הגלויים של חיפויי אלומיניום

הסוד של הבחירה באלומיניום הוא סוד גלוי. חלק ניכר מהיתרונות של בחירה בו לחיפוי גלויים לעין כול:

חיפויי אלומיניום
  1. הוא בעל עמידות גבוהה ביותר בפני מזג אוויר קיצוני, אטום לגשם, חסין מפני שמש ואש.
  2. הוא אינו מתבלה ואינו מחליד.
  3. הוא קל לנשיאה ולניוד אבל מדובר בחומר חזק ביותר.
  4. אלומיניום מאפשר עיצוב פרופילים במבחר גדול של צורות וזוויות.
  5. הוא שומר על מראהו האיכותי לאורך שנים.
  6. מדובר בשיטת חיפוי קלה ומהירה.
  7. ניתן לעצב באמצעותו מתחמים באופן דקורטיבי.

מדוע חשוב להזמין ייצור והתקנה של חיפוי אלומיניום מחברה מקצועית ומנוסה?

  1. התשובה לשאלות אלה מצויה דווקא  בחסרונות של החומר והיא נובעת מהחשיבות היתרה של שימוש זהיר ומושכל בייצורו ובהתקנתו של החיפוי. על מנת לוודא כי המוצר הסופי תואם את הגודל של הפתח בבית שבו הוא אמור להיות מותקן, נדרש חישוב מדויק ונדרשת התקנה מדויקת.
  2. כדי למצות את יתרונות האטימה המצוינת של אלומיניום חשוב לוודא כי לא נותרים סדקים וחורים שונים שדרכם עלולים לחדור אבק, רוחות וגשמים.
  3. המקצוענים ודאי ייזהרו מגרימת שריטה או כיפופים בכל אחד משלבי הייצור וההתקנה.
  4. חל איסור מוחלט על מגע בין אלומיניום לנחושת או לפלדה. מגע כזה עלול לגרום נזק בלתי הפיך לאלומיניום.
  5. חשיבות עיתוי ההתקנה של חיפוי אלומיניום נובעת בעיקר בשל הסיכונים הכרוכים לחומר זה במגעו עם חומרים מסוימים (כפי שצוין בסעיף הקודם).  דוגמה נוספת היא אי האפשרות להסיר מאלומיניום כתמים של מי צמנט ומי סיד, ולכן יש להשלים עבודות טיוח וסיוד לפני ההתקנה של חיפוי אלומיניום.
חיפוי קירות חוץ | חיפוי מלון אורכידיה בפאנל אלומיניום
חיפוי אלומיניום בהרצליה

אלומיניום לנוי ולהידור

יופיו המרהיב של חיפוי האלומיניום מהווה עבור לקוחות מסוימים ערך מרכזי ועבור אחרים- ערך מוסף. עם מצרף התכונות והמאפיינים של האלומיניום, ההופכים אותו לבחירה טבעית ומועדפת על רבים, נמנה גם יופיו והידורו של החומר כשהוא מעוצב לפי טעם והעדפה אישיים.

על מנת למקסם את מלוא הפוטנציאל הגלום בו ניתן ומומלץ לשלב בין חיפוי אלומיניום ובין פרגולה אלומיניום, שמתאימה גם לבריכות פרטיות, מתחמי חנייה פרטיים, למרפסות, לחצרות ועוד.

עלייה מתמדת השיעור זוגות צעירים המתכננים בתים לחפות באלומיניום ולהתקין פרגולה אלומיניום היא עדות מוכחת ומתמשכת של היתרונות והתועלות הרבים הגלומים בחומר זה.

כחברה המייצרת ומתקינה סוגי מוצרים רבים מאלומיניום לשוק הפרטי והמוסדי ולבתי אב רבים, יש לנו הידע, הניסיון והיכולת הנדרשים לייצור חיפויים איכותיים, בטיחותיים ודקורטיביים מאלומיניום.