חיפוי קירות אלוקובונד דמוי עץ בתל אביב

חיפוי קירות יכול להיעשות בעזרת חומרים מגוונים, כמו קרמיקה, אבן, עץ ואלומיניום. הגישה הרווחת היא כי חיפוי אלומיניום כולל בתוכו יתרונות רבים העולים על היתרונות של חומרי חיפוי אחרים ומהווה את הבחירה המושלמת והאידיאלית לכל סוג של מבנה.

במאמר זה ננסה קצת יותר להבין מה זה בעצם חיפוי אלומיניום אלוקובונד ומדוע הוא מהווה עבורנו את הבחירה הטובה ביותר. 

מפרט טכני

גוון

דמוי עץ

שיטת התקנה

התקנה סמוייה ללא ברגים

פרופילים

20/40

תשתית

תשתית אלומיניום מתפלסת

אלוקובונד דמוי עץ

יתרונות של חיפוי אלומיניום

מלבד המראה היוקרתי והנקי שמעניק חיפוי האלומיניום יש לו גם יתרונות רבים.

ראשית, מחירו אטרקטיבי מיתר החיפויים בשוק מה שבוודאי מהווה שיקול עיקרי בבואנו להחליט איזה חיפוי נעדיף.

שנית, לחיפוי האלומיניום ערך בטיחותי ותחזוקתי חשוב מאוד, שכן למעשה הוא שכבת הגנה למבנה המקורי. הוא מונע מנזקי מזג האוויר המשתנים, רטיבות ואף זיהומים לחדור למבנה ולכרסם בו וכך מאפשר למבנה לשמור על חזותו ועמידותו לאורך זמן רב.

שלישית, חיפוי אלומיניום מעניק ביטחון רב ויציבות של המבנה מפני קריסה של מבנים, וכן חוסך זמן ומשאבים כלכליים של תחזוקה ותיקונים אילולא היה חיפוי.

רביעית, החיפוי נעשה בקלות ובמהירות יחסית ומהווה פתרון חסכוני לחיפוי קירות חוץ ופנים.

ואחרונה, חיפוי אלומיניום זמין גם במראה דמוי עץ, לוחות אלוקובונד, נצבעים בצביעה מיוחדת המקנה לקורות האלומיניום מראה דמוי עץ אותנטי, ושכבה העמידה בנזקים ובעלת חוזק שמחזיק שנים.

מהי מטרת החיפוי כאשר מחפים מבנים באלוקובונד

לחיפוי האלומיניום אלוקובונד מטרות שונות ומגוונות וזאת כמובן בהתאם לצרכי האנשים המשתנים. אחת מהמטרות היא תפקיד דקורטיבי ואסתטי שנועד ליצור מראה יפה ומיוחד יותר לקיר ואף של המראה הכללי בסביבה. מטרה אחרת היא שימושיות שנועדה להסתיר מערכות של דוודים, מזגנים, מסתורי כביסה וכדומה, למעשה להקנות למבנה מראה אחיד ושלם המגן של קירות חזית המבנה ומעניק עיצוב דקורטיבי חלק ונקי שרק חיפוי קירות אלומיניום מסוגל לתת.

בנוסף, משמש חיפוי האלומיניום אלוקובונד להגנה על הקיר מפני רטיבות, נזקים ופגעים אחרים, ולעיתים להעניק לקיר עמידות רבה יותר,וחוזק משמעותי יותר.

מהי התחזוקה של חיפוי אלומיניום?

אלומיניום הוא מעין מתכת ירקרקה שאינה רעילה וידידותית לסביבה. התחזוקה שלה מאוד פשוטה ונוחה בשונה מחיפויים אחרים כמו עץ לדוגמה, שמצריך שיוף ושימון אחת לזמן מה. חיפוי אלומיניום למעשה אינו זקוק לתחזוקה כלל ובמידה ורוצים לנקות אותו מאבק או לאחר אובך, ניתן לעשות זאת עם מעט מים או להמתין לגשם, שכבר ידע לעשות את העבודה. עניין זה של תחזוקה קלה מקווה שיקול עיקרי בבחירת חיפוי אלומיניום.

WE WOOD
product image
10
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
We Wood
WE WOOD
Product Name
אלוקובונד דמוי עץ
Price
ILS 1
Product Availability
Available in Stock