התקנת גדר אלומיניום במושב אמנון

לכל מי שלא מכיר ולא יודע, מושב אמנון נמצא בגליל העליון, ממש בסמוך למושב אלמגור. לכל הבאים לאיזור, תוכלו למצוא שם נקודת תצפית מרהיבה על צידה הצפון מערבי של הכנרת.

הגענו להתקנת גדר אלומיניום לאמנון ממושב מגדל והדרישה היתה ברורה… אמנון מחפש פרטיות. הוחלט על שלב אופקי עם רווח של שקל בין פרופיל לפרופיל.

לדעתנו זה משמעותית יותר נכון להתקין עם רווח של מילימטר או שניים מסגירה של פלטה מלאה כי מבחינה וויזואלית זה מעניק תחושת מרחב והמשכיות בניגוד לפלטה של 1.3 מטר גובה אטומה, האפקט המתקבל מגדר כזו זהה לאטום ולא רואים כלום מבעד לגדר

מפרט טכני

גוון

7047

רפרפות

גדר מלאה 13/140 ממ

עמודים

50/50 מעוגנים בג'מבויים

מה היא גדר מאלומיניום, ולמה היא משמשת?

גדרות אלומיניום הם גדרות המתאימים לתחימת הבית או הגן בצורה אלגנטית, זמינה ונוחה. האלומיניום הוא חומר עמיד וגמיש מאד, קל לתחזוקה, בעל אפשרויות עיצוב רבות, והשקעה בטוחה לטווח הארוך.

לפני שאתם מזמינים גדר לחצר ביתכם חשוב לשקול את הסיבה בגינה אתם רוצים את הגדר-עיצוב, ביטחון או פרטיות, או שמא שילוב של כולם? חשוב למדוד בצורה נכונה את השטח עליו יוקם הגדר.

יש לקחת בחשבון שהגדר מהווה גבול בין הבית לרחוב, אך גם מגדילה את שטח הבית בכך שהיא מספקת מרחב משחק, אירוח ותמרון בטוח. תחימת הבית בגדר מאפשרת לילדיכם לשחק ברגיעה בחוץ, ללא פחד מאורחים לא קרואים. היא מאפשרת לכם לנוח או להשתובב, ללא הפחד מ"מה יגידו עוברי האורח?", ותוחמת את השטח שלכם ביעילות.

בין אם אתם רוצים גדר מסיבות של ביטחון, פרטיות או מבחינה עיצובית, עיצוב הגדר חושב לא פחות מהחומרים ממנו הוא עשוי. על הגדר להעביר מסר מסוים לעוברים ושבים.

האם המסר אותו אתם רוצים להעביר או מסר של חום והזמנה? הזמינו גדר אלומיניום דמוית עץ, ובצבעים חמים ומזמינים. רוצים להרתיע אורחים לא רצויים? הזמינו גדר שחורה עם קצוות משוננים. רוצים לשוות מראה אלגנטי ועדכני לסביבה? גדר מטאלית בעיצוב חלק ונקי תעשה את העבודה.

מהם היתרונות של גדר מאלומיניום?

עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים: האלומיניום הוא חומר עמיד מאד, ולכן אנו ממליצים לשקול אותו ברצינות כאופציה להזמנת גדר.

חומרים אחרים מהם מקימים גדרות, אינם עמידים לאורך שנים רבות. לדוגמא:
גדר עץ עלולה להרקיב בתנאי לחות, או חלילה להתלקח במצבי חום קיצוניים או במקרה של שריפה.
גדר מברזל נוטה להחליד כעבור כמה שנים, מה שעלול לגרום להתעקמות או אף לשברים בגדר. בימים חמים, הברזל לוהט, ויכול לגרום לכוויות חמורות לעוברים ושבים תמימים, או אפילו לילדיכם או לחיות המחמד שלכם.

גדרות מעץ, ברזל ואבן גם מהוות סכנה בטיחותית, שכן הן כבדות משקל, ובמקרה של תקלה בתהליך ההרכבה, או כתוצאה ממזג אוויר סוער במיוחד, כאשר חלק מהגדר עלול ליפול, הן עלולות לגרום לנזק חמור לרכושכם או חייכם. לעומתם, האלומיניום הוא סגסוגת מתכת, כך שהוא עמיד במיוחד, אך גם קל משקל. מכה מגדר אלומיניום אינה מסכנת חיים. האלומיניום גם אינו פולט חומרים רעילים, והינו ידידותי לסביבה.

גמישות בעיצוב ותכנוןהזמנת גדר מאלומיניום גם תאפשר לכם מגוון אפשרויות עיצוב ותכנון, שכן האלומיניום הוא חומר גמיש מאד. ניתן להזמין גדר מתעגלת, ישרה, או עם דוגמא לטעמכם.

גדרות אלומיניום קיימים במגוון צבעים, גדלים וצורות. תוכלו להזמין את הגדר המתאימה ביותר לאופי אותו אתם רוצים לשוות לשטח שלכם. גדר דמוית עץ עבור מראה חמים ומזמין, או גדר מטאלית ואלגנטית, המראה את החדשנות שבה ניחנתם. ניתן לצבוע את הגדר כמעט בכל צבע העולה על רוחכם, כדי להתאים אותה לבית.

בניית הגדר נעשית בצורה מודולרית, על ידי הרכבה של חלקים שונים, אותם ניתן להתאים לחלונות ולמעקות שכבר קיימים בבית.

לגדר ניתן להוסיף קצוות משוננים או תיל, שימנע מזרים להיכנס אל המתחם. הקצוות המשוננים מגיעים בעיצוב דקורטיבי שלא יפגע באסתטיקה של הגדר.

גדר אלומיניום אטומה
התקנת גדר אלומיניום

גדרות אלומיניום – תחזוקה קלה וזולה

האלומיניום הוא חומר קל לתיחזוק. הוא אינו דורש טיפול שוטף, ומאפשר לכם ליהנות ברוגע מהשקעתכם. כפי שאתם יודעים, גדרות מעץ דורשים תחזוקה שופטת-שיוף אחת לתקופה, וצביעה מחודשת כמעט כל שנה. הברזל גם דורש תשומת לב מרובה, כולל בדיקות וטיפולים מונעי חלודה, וצביעה חוזרת כל תקופה. אך לא האלומיניום.