הקמת גדר אלומיניום ששומרת על מתחם הבית בהרצליה

הרצליה, העיר הקרויה על שם חוזה המדינה בנימין זאב הרצל. אליה הגענו הפעם… והמטרה, הקמת גדר אלומיניום בבית פרטי יפיפה. בעלי הבית ביקשו לתחום את גינתם ואת בריכת השחייה הפרטית שלהם. הדרישה שלהם היתה הקמת גדר שתשתלב במראה גינתם ותהיה עדינה ואסתטית.

מפרט טכני

גוון

9010

עמודים

50/50 מ"מ

פרופיל אופקי

פרופיל 20/20 ממ רווח 20

מסגרת היקפית

פרופיל 50/150 מ"מ

הגנה מגשם

ללא סנטף

גדרות אלומיניום שממלאות את תפקידן

גדר טובה היא גדר שממלאת את ייעודה. כאשר היא תוחמת בית פרטי ו/או גינה חשוב ומצופה שהיא תהיה גם גדר יפה.

גדרות אלומיניום משלבות את שני המאפיינים הנדרשים והמצופים מגדר שכזאת. הן מהוות פתרון מצוין לסימון ולציון מתחם המבדיל אותו מהסביבה שמחוץ לו. הן מהוות אלמנט בטיחותי ואמצעי הגנה יעיל. הן מהוות אלמנט דקורטיבי, ולכן חשוב שיהיה מבחר גדול ועשיר של עיצובים שניתן להעשיר בהם את חזות הגדר.

גידורי מתחמים ביתיים ומסחריים

גדר אלומיניום היא גדר נושמת. היא מאפשרת מעבר אור ואוויר. היא מאפשרת ליצור חציצה בין הבית לבין סביבתו, להוות סגירה למתחמי חנייה, לגדר גינה ובכך למנוע אפשרות רמיסתה על ידי בעלי חיים.

גדר עמידה בפני שחיקה היא גדר שאינה מחייבת פעולות תחזוקה ובכך חוסכת זמן וכסף- שני משאבים חשובים ביותר. הגדר אינה "פוצעת" את הנוף אלא משתלבת בו. היא אינה יוצרת תחושה של אנשים המסתתרים ומסתגרים מאחורי חומה בצורה- ההיפך: יש משהו מזמין בגדר היפה ועם זאת היא מסמנת ומסמלת באופן ברור את המתחם, ביתי הוא מסחרי.

הגדר האלומיניום המושלמת שלנו

הרצליה גדרות אלומיניום

בהינתן חשיפתה המתמדת לשמש, לרוח, לגשם, לאבק וללכלוכים שונים, הדרישה לעמידותה בפני כל אלה היא תנאי הכרחי לבחירה בה.

גדר כזאת- והרשו לי להיות לצורך העניין נחתום המעיד על עיסתו- היא גדר אידיאלית. גדר מושלמת.

סביב הבית והגינה של משפחתנו, חוגגים האיכות והיופי של גדרות אלומיניום. הן שונות זו מזו בגודלן ובצורתן, בצבען ובטקסטורה שלהן אבל הן משלימות זו את זו ויוצרות חזית וחזות מרהיבים – כפי שמעידים רבים הנחשפים אליהם.