גדרות אלומיניום

לגדרות מאלומיניום  ישנם שני תפקידים עיקריים, האחד הוא להגן על הבית מפני מזיקים וגנבים, והשני הן משמשות כחיץ בין הגינה לשאר חלקי הבית. אחד מהחומרים הכי טובים לגדרות, הוא אלומיניום. אלומיניום הוא חומר שמספק פתרון משמעותי ויצירתי לגידור של חצר, ומשמש כגידור סביב מקומות כמו ברכות נוי, כגדר לדק, כגדר לבריכה, או לכל שימוש אחר של בעל הבית.

גוון

I40 של קליל

שלד

75/170 מלבני

רפרפות

ניתנות לניתוקלהוצאת הרפרפות כהכנה לסוכה

אגדים

50/150

הגנה מגשם

ללא סנטף

עיצוב ושמירה על הבית באמצעות גדרות אלומיניום מומלצות

בנוסף לכך הגדר אינה משמשת רק כגדר לגינה, אלא גם כגדר לבית בעניין זה יש להבחין בין הפעולה של הגדר הזאת שהיא לא רק מפרידה בין הבית לחצר, אלא היא משמשת כשער כניסה לבית, ובכך גם משמשת כפריט עיצובי יפה ומפואר. ישנם מגוון רחב של חומרים שמהם עשויים גדרות כמו גדר עץ וברזל, אך למרות שבעלי בתים רבים משתמשים בגדר מברזל מפני חוזקה, הם מקבלים ביחד גם את החסרונות של גדר כזו, כמו פגיעה ממזג האוויר וכן גם להחליד אך האלומיניום גם נותן את היתרונות של הברזל. היתרונות של האלומיניום, הינו חזק במיוחד, עמיד בפני פגעי מזג האוויר, הינו חומר קל, ובעל יכולת של עיצוב, ולכן לאחרונה החלו להשתמש בו כחומר בנייה לגדרות.

היתרונות של גדרות אלומיניום

עמידות בפני פגעי מזג האוויר

 הגדר מתאימה גם למקומות שבהם יש תנאי מזג אויר קשים של חום קיצוני או קור קיצוני, ולכן ניתן לרכוש גדר אלומיניום גם להגנה לחוות מדבריות ולשלג.

בלתי שביר

גדר האלומיניום אינה שבירה, כך שהיא לא נשברת בפני זעזועים.

חוזק

 גדר האלומיניום הינה חזקה מאד ויציבה.

מעוצבת

אמנם תרצו גדר שתהיה חזקה ואיכותית, אך בבד גם לא תרצו להתפשר על העיצוב. האלומיניום  מגיע במגוון צבעים ובמגוון של חיפויים, וניתן להתאים אותו לעיצוב של הבית, ללא כל בעיה כך שמעבר לחוזק שלו הוא גם מעוצב יפה.

קל לתחזוקה

האלומיניום אינו מתבלה במשך השנים ואינו מצריך תחזוקה רבה, כך שרכישת הגדר תבטיח לכם את הגדר למשך שנים ארוכות.

נגד קורוזיה

האלומיניום אינו מחליד דבר זה נותן לו יתרון על פני חומרים אחרים כמו ברזל שהוא אמנם חזק ויציב אך מחליד.

התאמה מושלמת

האלומיניום הינו חומר הניתן לכיפוף, ולכן הוא מתאים גם ליצירת גדרות במקומות לא ישרים ומעט קשים.

קל משקל

האלומיניום הינו קל משקל כך שהגדר שתתקינו לא תכביד על מראה הבית, וניתן להתקין אותה במקומות צרים וחשוכים להגנה.

שיקולים בבחירת גדר לבית- או- למה לבחור בגדר מאלומיניום

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים גדר לבית הוא הביטחון ישנה חשיבות רבה לבחירת הגדר מחומרים איכותיים ואמינים, כדי שתעניק ליושבי הבית ביטחון ושלווה. יש לבחור גדר שהינה יציבה חזקה שלא ניתן לטפס עליה בקלות ולא ניתן להפיל אותה בקלות.

גדר אלומיניום

בנוסף שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גובה הגדר. גדר גבוהה מידי עלולה לפגום בעיצוב של הבית, ואילו גדר נמוכה מידי עלולים לעלות עליה במהירות ולהיכנס אל הבית, לכן בעלי מקצוע המתמחים בתחום הגדרות ממליצים על בניית גדר בגובה של 1.70 מטר, וכך הם טוענים כי על גדר בגובה זה, יהיה קשה לטפס וגם גדר בגובה כזה אינו פוגם בעיצוב הבית.

יצירת קשר

ישנה חשיבות רבה לבחירת החומר, שממנו תהיה עשויה הגדר. בעבר החומרים הנפוצים ביותר לייצור גדרות מעוצבות היו עץ ואבן, אך כיום בזכות הטכנולוגיה הרבה ניתן למצוא חומרים אחרים שמהם ניתן לייצר גדרות אלומיניום מעוצבות, ואחד מהם הוא האלומיניום. הגדרות המעוצבות עשויות מאלומיניום הינן חזקות ועמידות, כמובן בהשוואה אל החומרים שהיו מייצרים בעבר את הגדרות עץ ואבן.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת גדר לבית הוא הסגנון העיצובי, חשוב לבחור סוג של גדר שיתאים לסגנון העיצובי של הבית והחצר. חשוב שהגדר תשתלב היטב עם שאר העיצוב של הבית, וכשחצר לא תהווה כחלק חיצוני שאינו קשור כלל לבית.

שיקולי תקציב-גדרות אלומיניום בזול

עוד שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון בזמן בחירת גדר לבית הוא התקציב. קיימים מגוון חומרים שמהם ניתן לייצר גדרות לבית אך כמגוון החומרים כך גם מגוון המחירים, וכדי לבחור את החומר המתאים ביותר גם מבחינת המחירים יש לראות ולתכנן מראש את התקציב שאתם יכולים להשקיע בגדר לבית, ורק אז לבחור את החומר שממנו תהיה עשויה הגדר.

ההבדלים בין גדר אלומיניום לגדר עץ

אחד החומרים שבעבר היו שימושיים בייצור גדרות אלומיניום הוא העץ, אך לאחרונה האלומיניום תפס את מקומו. האלומיניום לעומת העץ הינו חזק במיוחד ויציב, ובעיקר בלתי שביר לעומת גדר העץ שקל לשבור אותה בקלות רבה מאד. בנוסף לכך האלומיניום אינו נפגע ממזיקים וגם היציבות שלו מרחיקה אותם, לעומת העץ שיש צורך למרוח עליו חומר נגד תולעים כדי שמזיקים ותולעים לא יהרסו את הגדר. כמו כן בנוסף לכך גדר האלומיניום אינה צריכה כלל תחזוקה, לעומת העץ שיש לתחזק אותו כל שנה ולבדוק את היציבות ולפעמים יש צורך בהחלפת כל הגדר בשל תולעים ויושן.

לאלו מכם שאינם מוכנים לוותר על היופי של הגדר הטבעית מעץ, ניתן לייצר אלומיניום  בחיפוי של עץ הדומה לעץ אמיתי, כך אתם מקבלים את היתרון של האלומיניום וגם את מראה העץ.

יצירת קשר
גדר מאלומיניום לגינה
פרגולה וגדר אלומיניום בכפר שמואל
גדר אלומיניום לגינות בניינים
גדרות אלומיניום בחצר בית
גדר מאלומיניום להשלמת מראה החצר

גדר מאלומיניום  הינה משלימה את מראה החצר, על ידי פריט עיצובי,  בכך שניתן לעצב אותה לפי מראה הבית. ניתן לעצב אותו במגוון רחב של חיפויים כמו עץ, שיש, ועוד, דבר הגורם לגדר האלומיניום להיות חלק בלתי נפרד מהבית.

לאלו מכם שאינם מוכנים לוותר על היופי של הגדר הטבעית מעץ, ניתן לייצר אלומיניום  בחיפוי של עץ הדומה לעץ אמיתי, כך אתם מקבלים את היתרון של האלומיניום וגם את מראה העץ.

נתונים טכניים מחירים ומידות

בהתקנת גדר אלומיניום המחירים נקבעים על פי אורך הגדר ניתן למצוא גדרות באורכים שונים, ויש מפרט טכני המשפיע על המחיר של הגדר.  מפרט טכני בסיסי של גדרות אלומיניום יכלול עמוד אלומיניום, בסיס לעמוד, מכסה פלסטיק, ספייסרים בין הלוחות וגם ברגי ג'מבו.

דגם

 עלות למטר

צבע

 היי טק

800 

לבחירה

רן

650

לבחירה

שקד

650

לבחירה

   
   

 

כדי להתקין גדרות אלומיניום  חשוב לבחור בעל מקצוע שמתמחה בכך ויכול לתת לכם ייעוץ

כל מה שטוב בגדרות אלומיניום-נסכם.

אם כך ניתן לומר כי גדרות אלומיניום הפכו זה מכבר למוצר מבוקש מאד. היום מציירים מאלומיניום גדר לבית, גדר לחצר, וגדר לגינה. וגדרות אלו משמשות את בעלי הבית לשתי מטרות: האחת שמירה והגנה מגנבים והשנייה הפרדה מהחצר לבית. אנשים רבים בוחרים דווקא בחומר זה לייצור הגדר שלהם ולא בחומרים אחרים שניתן לייצר מהם גדרות. בשל העובדה כי יש לחומר זה יתרונות רבים בין היתרונות ניתן למצוא: עמידות לאורך שנים, בלתי שביר, אינו מחליד, קל להתקנה ומתאים לכל מקום ללא בעיות מיוחדות. לאלו מכם שאוהבים עיצוב גדר האלומיניום מגיעה במגוון רחב של צבעים ועיצובים.

יצירת קשר