גדרות ברזל אנכיות

בדרך כלל הכוונה בגדרות ברזל היא אל גדרות אלומיניום. ניתן לראות גדרות אלומיניום כאלו בבתים רבים, לרוב הם נותנות הרגשה של פתיחות ואינן חוסמות את שדה הראיה מין הרחוב אל הבית, לא ניתן לטפס עליהם בניגוד לגדרות האופקיות ולכן הן בטיחותיות לילדים ועומדות בכל התקנים.

גדר ברזל מעוצבת
גדר אופקית קלאסית
גדר ברזל מעוגלת לחומה היקפית
שער ברזל צבוע שחור מגורען ומלוטש

גדרות אלומיניום -חוזק ואלגנטיות 

גדרות אלומיניום הפכו להיות פריט חובה בבתים פרטיים ובנינים, אשר נחשב כפתרון המושלם להבדלה בין אזורי דיור. הם משמשים כפריט עיצובי, מעבר להפרדה בין מקומות, ולהגנה מפני גנבים, ובכלל כפריט עיצובי ומיוחד. אנשים רבים נוטים לקנות גדרות אלומיניום למגוון רחב של שימושים כגדר כניסה לבניין, כגדר לגינה, לחצר סביב ברכות נוי, כגדר לדק או כל שימוש שתחפצו בו. לגדרות אלומיניום ישנן יתרונות רבים כמו חוזק ועמידות, הגורמות להם להפוך לפתרון המושלם עבור אנשים המחפשים פתרון, שהוא גם משמש כפתרון עיצובי ולהגנה.  אמנם קיימים בשוק חומרים אחרים, שמהם ניתן לייצר גדרות, כמו ברזל, שיש, אבן זכוכית, לאלומיניום יש למשל יתרונות על הברזל העלול להחליד והוא דורש תחזוקה רבה מאד דבר הגורם לאלומיניום  להפוך לחומר המיטבי ליצור גדרות.

שער לגינה
שער כניסה אופקי
עיטורי ברזל לעיצוב
גדר ברזל אופקית מעוגלת
אלמנטים עיצוביים
גדר ברזל
גדר למרפסת
גדר מעוצבת

גדרות אלומיניום יתרונות רבים על פני חומרים אחרים שמהם עשויים הגדרות, לפיכך הפכו לפתרון המושלם.

חוזק ועמידות

גדר חיצונית חייבת להיות חזקה, מפני שתי סיבות, האחת כדי למנוע פריצה של בעלי חיים או אנשים אל המקום המוגן, השני כדי להיות עמידה בפני תנאי מזג האוויר המשתנים. אמנם רוב הגדרות בעבר היו עשויים מברזל משום חוזקו ועמידותו, אך חומר האלומיניום עולה על הברזל הוא גם חומר חזק במיוחד כמו הברזל אך הוא לא מחליד כמוהו, עמיד בפגעי מזג האוויר ואינו צורך תחזוקה רבה, שהאלומיניום אינו מתבלה בשימוש רב מידי. אותה עמידות ואותו חוזק קיימים במוצרי אלומיניום אחרים דוגמת פרגולות אלומיניום.

פרגולה מאלומיניום
תכנון מותאם אישית

ניתן לתכנן את הגדר בהתאמה אישית, עבור המבקש וזאת ללא מאמץ מיוחד. החומר אינו מצריך הכנה מראש. גם אם מדובר בתנאי שטח קשים במקצת בעזרת תכנון מוקדם והכנת השטח, ניתן לייצר את הגדר בכל צורה וגודל בהתאם למבנה השטח.

מראה יוקרתי

לגדרות אלומיניום יש מראה יוקרתי, משום שהם קלים לעיצוב וניתן לעצב אותם בשיתוף עם כל חומר אפשרי, דבר היכול ליצור גדר יפה ואלגנטית.

פרגולה לבנה מאלומיניום
אין מזיקים

לעומת חומרים אחרים שמהם מיוצרים גדרות, היכולים לשמש לכניסת מזיקים, האלומיניום אינו מאפשר תנאים לכניסת מזיקים.